Γ. Θεοδότου: Αυξημένες online υπηρεσίες και digital transformation στο νέο τοπίο

Ένα και πλέον χρόνο μετά την εκδήλωση της πανδημίας το λιανικό εμπόριο μοιάζει να είναι ένα εντελώς διαφορετικό τοπίο λόγω των περιοριστικών μέτρων και μετά το κλείσιμο καταστημάτων που επηρέασε δυσμενώς αρκετές επιχειρήσεις, ανέφερε ο CEO των Υπεραγορών Αλφαμέγα. Μιλώντας ενώπιον του 18ου Συνεδρίου Λιανικού Εμπορίου ο Γιώργος Θεοδότου επισήμανε πως ενδεικτικά, σύμφωνα και με την Στατιστική Υπηρεσία, κατά τους πρώτους τρεις μήνες του 2021 καταγράφηκε μείωση του όγκου του κύκλου λιανικού εμπορίου.

Τόνισε πως κατά τη διάρκεια της πανδημίας το καλάθι των καταναλωτών σε είδη πρώτης ανάγκης ήταν ιδιαίτερα αυξημένο, ενώ με την ομαλοποίηση της κατάστασης οι πωλήσεις παρουσιάζουν σταθεροποίηση, οι καταναλωτές πραγματοποιούν περισσότερες αγορές αλλά με μικρότερο καλάθι.

Ο κ. Θεοδότου υπογράμμισε πως καταγράφεται στροφή στις διαδικτυακές αγορές και την παράδοση στο σπίτι, τονίζοντας πως το μεγάλο στοίχημα για τις επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου είναι κατά πόσον θα μπορέσουν να ανταποκριθούν με επιτυχία στα νέα δεδομένα και τις νέες τάσεις της αγοράς.

Σε ό,τι αφορά τις Υπεραγορές Αλφαμέγα, ο κ. Θεοδότου ανέφερε πως «με στόχο να εξυπηρετήσουμε την κοινωνία ενισχύσαμε την υπηρεσία ηλεκτρονικού εμπορίου και προχωρήσαμε σε συμφωνία συνεργασίας με την εταιρεία foody». Παράλληλα, οι Υπεραγορές επίσπευσαν τις διαδικασίες για ηλεκτρονικό κατάστημα οι οποίες είχαν ήδη αρχίσει στο πλαίσιο των προσπαθειών της εταιρείας για ομαλή μετάβαση στην ψηφιακή εποχή.

Σημείωσε πως αρχές Φεβρουάριου άρχισε η πλήρης λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος των Υπεραγορών Αλφαμέγα με 10.000 κωδικούς σε παγκύπρια βάση, καλύπτοντας ένα μεγάλο κενό που υπήρχε στην αγορά και αποτελώντας την πρώτη αλυσίδα υπεραγορών στην Κύπρο με ηλεκτρονικό κατάστημα.

Μέχρι τα τέλη Μαρτίου, πρόσθεσε, καταγράφηκε αξιοσημείωτη εγγραφή νέων πελατών στο ηλεκτρονικό κατάστημα με την επισκεψιμότητα να έχει τετραπλασιαστεί και τις ηλεκτρονικές πωλήσεις φρέσκων προϊόντων να καταγράφουν κατακόρυφη άνοδο.

Με στόχο την ικανοποίηση της αυξημένης ζήτησης, ο κ. Θεοδότου ανέφερε πως η επόμενη φάση για το ηλεκτρονικό κατάστημα περιλαμβάνει την δημιουργία δεύτερου κέντρου διανομής και την προσθήκη νέων οχημάτων στον υφιστάμενο στόλο διανομής. Την ίδια ώρα θα παραχωρούνται προσωποποιημένες υπηρεσίες στη βάση της ηλεκτρονικής συμπεριφοράς των καταναλωτών, θα προσφέρει πρόσβαση σε διαδραστικές ηλεκτρονικές συνταγές, ενώ θα παρέχεται η ευχέρεια στον καταναλωτή να κάνει tracking της παραγγελίας του.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο τόνισε ο κ. Θεοδότου δεν θα αντικαταστήσει τα φυσικά καταστήματα αλλά θα λειτουργήσει συμπληρωματικά, ικανοποιώντας πλήρως τις ανάγκες τους σύγχρονου καταναλωτή.

Το νέο τοπίο του λιανικού εμπορίου, σημείωσε, χαρακτηρίζεται από αυξημένες online υπηρεσίες και ψηφιακή μεταμόρφωση. Με γνώμονα τα νέα δεδομένα, οι Υπεραγορές Αλφαμέγα εργάζονται για την αναβάθμιση των υπηρεσιών που προσφέρουν, ταχύτητα και πρακτικές υψηλής τεχνολογίας.

Για να επιβιώσουν οι εταιρείες στο ανταγωνιστικό περιβάλλον, υπογράμμισε, θα πρέπει να επισπεύσουν τις διαδικασίες ψηφιακής τους μεταμόρφωσης κάτι το οποίο θα τους βοηθήσει να αποκτήσουν αναπτυξιακές προοπτικές.

Υπέδειξε πως άρχισαν να παρουσιάζονται πληθωριστικές πιέσεις, κυρίως σε εισαγόμενα προϊόντα τα οποία αναμένεται να επηρεάσουν την εφοδιαστική αλυσίδα. Χαρακτήρισε ως δύσκολη την υφιστάμενη περίοδο τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τις επιχειρήσεις του τομέα. Η πορεία ανάκαμψης, τόνισε, θα εξαρτηθεί από την στήριξη του κράτους και την ευελιξία που θα επιδειχθεί.

Δειτε Επισης

Ανακοινώσεις από αρμόδια Υπουργεία αναμένει η Επ. Εσωτερικών για ενοίκια σε βιοτεχνικές ζώνες
Στο Lexus Centre Nicosia αποκαλύφθηκε το ολοκαίνουργιο Lexus LBX
Αυξημένες οι εξαγωγές σοκολάτας από Ε.Ε. σε τρίτες χώρες
Γαλακτοβιομηχανία ΑΛΑΜΠΡΑ και οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ δίπλα στα άτομα της τρίτης ηλικίας
Δημιουργήστε ένα μικρό παράδεισο με έπιπλα εξωτερικού χώρου από την Andreotti
Η Isuzu αποκαλύπτει το πρώτο ηλεκτρικό Isuzu D-MAX
Τα διεθνούς φήμης brands που ετοιμάζεται να υποδεχθεί το My Mall Λεμεσού
Ελίνα Κυρατζή: Θέσεις κλειδιά και προοπτικές ανέλιξης για το προσωπικό μέσω της Ακαδημίας ΑΛΦΑΜΕΓΑ
Ετήσια αύξηση 7,1% στις πωλήσεις πετρελαιοειδών
Investors In People Platinum: Η σημαντικότερη διεθνής διάκριση ανθρώπινου δυναμικού για τρίτη φορά στον Όμιλο ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ