Η Coca-Cola HBC Κύπρου προχωράει με Customers Web Portal για online παραγγελίες

Η Coca-Cola HBC Κύπρου, ανακοίνωσε το καινούργιο και καινοτόμο εργαλείο της, για καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, το Customers Portal για οnline παραγγελίες με ασφάλεια.

Η πανδημία επιτάχυνε μια σειρά από αλλαγές, με κυριότερες τις αλλαγές που έρχονται χάρη στην τεχνολογία. H Εταιρεία αφουγκραζόμενη τις τάσεις αυτές, αλλά, και ανταποκρινόμενη στις νέες ανάγκες της αγοράς, καινοτομεί, ψηφιοποιώντας τις βασικές λειτουργίες της, όπως την παραγγελιοληψία.

Το Customers Portal, είναι ένα εύχρηστο εργαλείο, διαθέσιμο 24/7 για όλους τους πελάτες της Coca-Cola HBC Κύπρου που θέλουν να κάνουν παραγγελίες συχνά και εν κινήσει, με ταχύτητα και ασφάλεια.

Μέσα από αυτό το πρωτοποριακό και εύχρηστο εργαλείο που παρέχει η Εταιρεία, οι πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν την εξέλιξη της παραγγελίας, να αναζητούν τα παραστατικά τους και να τα λαμβάνουν σε ψηφιακή μορφή, να ενημερώνονται για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων καθώς και για πληροφορίες νέων προϊόντων και να δημιουργήσουν πρότυπες παραγγελίες.

Δειτε Επισης

Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας
Η Visa ανακοινώνει τον νικητή του διαγωνισμού της για ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο