Less is More για καταναλωτές και brands

Η πανδημία COVID-19 άλλαξε, κυριολεκτικά μέσα σε λίγα εικοσιτετράωρα, την καθημερινότητα όλων μας και, πολύ περισσότερο, τις συνήθειες, τις αντιλήψεις και τις ανησυχίες των καταναλωτών. Καθώς το πρόγραμμα των εμβολιασμών προχωρά παγκοσμίως, δημιουργείται η προσδοκία ότι η κρίση θα αποκλιμακωθεί. Ωστόσο, πολλές από τις σαρωτικές αλλαγές που ζούμε θα εξακολουθήσουν να επηρεάζουν τη ζωή μας. Το καταναλωτικό περιβάλλον του Αύριο και του Μετέπειτα δε θα θυμίζει σε τίποτε αυτό που είχαμε συνηθίσει.

Όπως και σε ολόκληρο τον κόσμο, η αβεβαιότητα και η απώλεια εισοδήματος εξαιτίας της πανδημίας και τα περιοριστικά μέτρα έχουν επηρεάσει σημαντικά τις δαπάνες των νοικοκυριών. Συγκεκριμένα, έχουν μειώσει τις δαπάνες τους, κυρίως σε κατηγορίες, όπως οι διακοπές και τα ταξίδια, η ψυχαγωγία εκτός σπιτιού, οι συνδρομές σε γυμναστήρια και αθλητικές δραστηριότητες, τα είδη πολυτελείας και τα ρούχα και υποδήματα. Σε ό,τι αφορά τρόφιμα, είδη σπιτιού και προϊόντα προσωπικής φροντίδας οι δαπάνες δεν επηρεάστηκαν ιδιαίτερα από την πανδημία. Πέραν, όμως, των αυξομειώσεων σε δαπάνες, η πανδημία έχει επιδράσει καθοριστικά στο σύνολο των αγοραστικών συνηθειών των καταναλωτών.

Η συντριπτική πλειοψηφία έχει αλλάξει την ποσότητα, το συνολικό κόστος, το είδος, τη μάρκα και τα καταστήματα από τα οποία αγοράζει κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ενώ σημαντικός αριθμός καταναλωτών προέβη σε αλλαγή των επιλογών του ως προς τα εμπορικά σήματα (brands) των προϊόντων που αγοράζει.

Όπως διαμορφώνεται το σκηνικό, οι καταναλωτές από την μια επανεξετάζουν πόσο αγοράζουν, ενώ από την άλλη τα brands συνειδητοποιούν ότι η απλή αποθήκευση περισσότερων προϊόντων δεν οδηγεί σε καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα. Έτσι, οι επιχειρήσεις που θέλουν να παραμείνουν στο winning site θα πρέπει να μειώσουν την πολυπλοκότητα και τα επίπεδα αποθέματος τους, λαμβάνοντας μια πιο εστιασμένη προσέγγιση σε ό,τι αφορά την ποικιλία των προϊόντων τους που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες των καταναλωτών.

Βελτιστοποίηση Ποικιλίας

Σε ένα περιβάλλον όπου λόγω της πανδημίας έχουν συντελεστεί σημαντικές αλλαγές στη ζωή όλων και έχουν επηρεαστεί οι αγοραστικές συνήθειες και προσδοκίες των καταναλωτών, η μεγάλη ποικιλία και διαθεσιμότητα προϊόντων δημιουργεί περισσότερα προβλήματα από αυτά που λύνει. Ο Γιάννης Μπίστης, Intelligent Analytics Leader South East Europe της NielsenIQ αναμένεται να παραθέσει, ενώπιον του 18ου Cyprus Grocery Retail Conference & Awards, τις θέσεις του σε ό,τι αφορά τον εξορθολογισμό της ποικιλίας στο ράφι από Λιανεμπόριο και  Βιομηχανία.

Ο Γιάννης Μπίστης διευθύνει τις υπηρεσίες Advanced Analytics της NielsenIQ στις χώρες της ΝΑ Ευρώπης και των Βαλτικών. Στο ρόλο αυτό είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη των εν λόγω υπηρεσιών, καθώς και για τη συνεργασία με τους πελάτες από τη Βιομηχανία και το Λιανεμπόριο στον τομέα Πωλήσεων και Category Management. Εργάζεται στη NielsenIQ από το 1999, αφιερώνοντας το μεγαλύτερο μέρος της καριέρας του στον τομέα του Λιανεμπορίου, από διάφορες θέσεις ευθύνης τοπικά και περιφερειακά. Συμμετέχει συχνά ως ομιλητής σε συνέδρια και εταιρικές εκδηλώσεις αναλύοντας τάσεις, στρατηγικές και τακτικές στο χώρο του Λιανεμπορίου. Έχει σπουδάσει Οικονομικές Επιστήμες στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ παρουσιάζουν το «18th Cyprus Grocery Retail Conference & Awards » την Τετάρτη 7 Ιουλίου 2021, στο ξενοδοχείο Hilton Nicosia, στη Λευκωσία. Στόχος του συνεδρίου να προβεί σε ακτινογραφία του λιανικού εμπορίου τόσο στην Κύπρο όσο και στο εξωτερικό, παρουσιάζοντας τις τελευταίες τάσεις, εξελίξεις και προβλέψεις για την επόμενη πενταετία. Κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου, πέραν από τις ομιλίες από καταξιωμένους επαγγελματίες του χώρου, θα διεξαχθεί η τελετή απονομής των IN Business Grocery Retail Awards, όπου θα επιβραβευτούν τα brands τα οποία διέπρεψαν στην Κύπρο την χρονιά που μας πέρασε.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα, κάντε κλικ εδώ.

Για ηλεκτρονικές εγγραφές, κάντε κλικ εδώ.

Οργανωτής: IMH

Κύριος Χορηγός: Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ

Χορηγοί (μέχρι στιγμής): ECOMMBX, HARCO TRADING LTD,  JCC PAYMENT SYSTEMS LTD

Υποστηρικτής: ALION VEGETABLES & FRUIT CO LTD

Χορηγοί Επικοινωνίας: ALPHA Κύπρου, Περιοδικό IN Βusiness, πόρταλ REPORTER

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την IMH:

Τηλ.: 22505555 | Φαξ: 22679820 | Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

 

 

Δειτε Επισης

Κλειστά τα γενικά καταστήματα την Πρωτομαγιά-Τι ισχύει για όσους εργαστούν
Έπιπλα Andreotti: Η one-stop-shop επιλογή σου!
Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά