Το Back to the future του λιανικού εμπορίου

Καταλύτης συνετέλεσε η πανδημία Covid-19 για την επιτάχυνση των τάσεων που σταδιακά εξελίσσονταν στον κλάδο του λιανικού εμπορίου, με τους καταναλωτές να είναι πιο ευαισθητοποιημένοι σε θέματα βιωσιμότητας, εστιάζοντας ακόμα περισσότερο στην επίπτωση που έχουν οι αγοραστικές τους επιλογές αναφορικά με τους παράγοντες ESG (περιβάλλον, κοινωνία και διακυβέρνηση).

 Συγκεκριμένα, οι καταναλωτές έχουν προσαρμόσει τον τρόπο των αγορών τους σύμφωνα με τα μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης που εφαρμόστηκαν, συνήθειες που επικράτησαν και μετά την σταδιακή άρση των μέτρων. Έτσι, σύμφωνα με την έρευνα της PwC “Global Consumer Insights”, ενώ τα ψώνια στο κατάστημα αποτελούν την κύρια επιλογή, περισσότερο από το ένα τρίτο (35%) των καταναλωτών ψωνίζει πλέον τρόφιμα διαδικτυακά, με το 86% αυτών να συνεχίζει και μετά την άρση των μέτρων κοινωνικής αποστασιοποίησης. Για άλλα προϊόντα πέραν των τροφίμων, πριν την πανδημία κυριαρχούσαν οι αγορές στο κατάστημα σε σύγκριση το διαδίκτυο.

Ποσοστό 47% των καταναλωτών ανέφεραν αγορές σε φυσικά καταστήματα σε καθημερινή ή εβδομαδιαία βάση σε σύγκριση με τις αγορές μέσω κινητού τηλεφώνου (30%), υπολογιστή (28%) και ψηφιακού βοηθού φωνής (15%). Από τότε, οι αγορές μέσω διαδικτύου για προϊόντα εκτός τροφίμων έχουν σημειώσει σημαντική αύξηση (κινητό 45%, υπολογιστής 41%, τάμπλετ 33%). Η τάση αυτή είναι ιδιαιτέρως αισθητή στην Κίνα και τη Μέση Ανατολή, με 60% και 58% των ερωτηθέντων να αναφέρουν ότι έχουν ξεκινήσει να ψωνίζουν περισσότερο μέσω των κινητών τηλεφώνων τους.

Bach into the future of shopping

Ο Covid 19 επιτάχυνε την ανάπτυξη μακροπρόθεσμων αλλαγών στο λιανικό εμπόριο, με το 2021 να θυμίζει λίγο πολύ το 1995 των ΗΠΑ περίοδο κατά την οποίαν η Amazon έκανε τα πρώτα της βήματα στο ηλεκτρονικό λιανικό εμπόριο, με τους παραδοσιακούς λιανοπωλητές να σφυρίζουν αδιάφοροι για την κίνηση αυτή και να τρέφουν την ψευδαίσθηση πως η αλλαγή αυτή δεν θα τους επηρέαζε σε μεγάλο βαθμό. Πόσο λάθος, όμως, είχαν;  Για τους μελλοντικούς νικητές του λιανικού εμπορίου οι οποίοι θα πρέπει να αγκαλιάσουν την πραγματικότητα και να μετατρέψουν τους κινδύνους σε ευκαιρίες, θα μιλήσει ενώπιον του 18ου Cyprus Grocery Retail Conference & Awards ο Χρήστος Τσεντεμεΐδης, Γενικός Διευθυντής της Horizontes SA “A Brands Network”, Greece.

Επαγγελματίας με μια πολυλειτουργική εμπειρία στη γενική διαχείριση, εμπορική και εφοδιαστική αλυσίδα με ανώτερους ρόλους διαχείρισης. Ξεκίνησε την καριέρα του στην Ελλάδα το 1990 με την Procter και την Gamble Hellas και από το 1992 εργάστηκε για την Johnson & Johnson Consumer αναλαμβάνοντας διαφορετικές ευθύνες με την τελευταία να είναι ο διευθυντής της χώρας για την επιχείρηση J&J στα Βαλκάνια και το Ισραήλ. Από τον Οκτώβριο του 2020 έφυγε από τον πολυεθνικό εταιρικό κόσμο και έγινε επιχειρηματίας και εξωτερικός σύμβουλος. Επί σειρά ετών είναι πρόεδρος / μέλος των διοικητικών συμβουλίων της ECR Hellas και των επαγγελματικών ενώσεων ESVEP (local AIM).

Οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ παρουσιάζουν το «18th Cyprus Grocery Retail Conference & Awards » την Τετάρτη 7 Ιουλίου 2021, στο ξενοδοχείο Hilton Nicosia, στη Λευκωσία. Στόχος του συνεδρίου να προβεί σε ακτινογραφία του λιανικού εμπορίου τόσο στην Κύπρο όσο και στο εξωτερικό, παρουσιάζοντας τις τελευταίες τάσεις, εξελίξεις και προβλέψεις για την επόμενη πενταετία. Κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου, πέραν από τις ομιλίες από καταξιωμένους επαγγελματίες του χώρου, θα διεξαχθεί η τελετή απονομής των IN Business Grocery Retail Awards, όπου θα επιβραβευτούν τα brands τα οποία διέπρεψαν στην Κύπρο την χρονιά που μας πέρασε.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα, κάντε κλικ εδώ.

Για ηλεκτρονικές εγγραφές, κάντε κλικ εδώ.

Οργανωτής: IMH

Κύριος Χορηγός: Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ

Χορηγοί (μέχρι στιγμής): ECOMMBX

Χορηγοί Επικοινωνίας: ALPHA Κύπρου, Περιοδικό IN Βusiness, πόρταλ REPORTER

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την IMH:

Τηλ.: 22505555 | Φαξ: 22679820 | Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

 

* Το συνέδριο θα διεξαχθεί διά φυσικής παρουσίας, βάσει των υγειονομικών πρωτοκόλλων που θα ισχύουν τη δεδομένη χρονική περίοδο και σύμφωνα με την εξέλιξη του COVID-19. Μετά και την σχετική εγκύκλιο του Υπουργείου Υγείας, η συμμετοχή σε συνέδριο διά φυσικής παρουσίας προϋποθέτει την προσκόμιση SafePass: 1) Πιστοποιητικό εμβολιασμού, τουλάχιστον να έγινε η πρώτη δόση και να έχουν παρέλθει 3 εβδομάδες (κάρτα εμβολιασμού), ή 2) αποδεικτικό ότι το άτομο έχει νοσήσει με COVID-19 τους τελευταίους 6 μήνες (sms αποδέσμευσης ή ανάρρωσης που στάλθηκε από Υπουργείο Υγείας), ή 3) πιστοποιητικό αρνητικού τεστ, PCR ή rapid test, με ισχύ 72 ώρες πριν το συνέδριο. Παρακαλούμε όπως έχετε στην κατοχή σας σχετικό SafePass, σε περίπτωση που σας ζητηθεί, για έλεγχο.

Δειτε Επισης

Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls