Base Element-ipH: Η συνεργασία ενισχύεται!

H συνεργασία των δύο πλευρών που ξεκίνησε το 2018 με την ιδιαίτερα επιτυχημένη προώθηση των brands Arla, Lurpak και Valio μέσω των digital Social Media καναλιών, επεκτάθηκε πρόσφατα και πλέον περιλαμβάνει και τα καταστήματα λιανικής πώλησης τροφίμων του Ομίλου ipH, τα Foodsaver. Αξιοσημείωτο το γεγονός πως πλέον η Base Element θα παρέχει πλήρες φάσμα υπηρεσιών επικοινωνίας και προώθησης, συμπεριλαμβανομένης της παραγωγής περιεχομένου για τα brands της ipH, μίας από τις μεγαλύτερες εμπορικές εταιρείες στην Κύπρο.  

«Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που έχουμε αναπτύξει μία σχέση εμπιστοσύνης με την ipH και που η μεταξύ μας συνεργασία επεκτείνεται διαρκώς σε νέα brands αλλά και κανάλια επικοινωνίας», σχολίασε ο Αντώνης Νεοκλέους, διευθυντής και συνιδρυτής της Base Element.  

Σχετικά με την Base Element

Με ξεκάθαρο digital DNA, η Base Element φέρει όλα τα «Βασικά Στοιχεία» ενός agency φτιαγμένου για το παρόν και το μέλλον: δημιουργικότητα, περιέργεια, διάθεση, τεχνογνωσία, εμπειρία, στρατηγική σκέψη, εμμονή για μάθηση και εξέλιξη. Η Base Element, αποτελεί ένα full stack agency παρέχοντας ένα πλήρες φάσμα υπηρεσιών μάρκετινγκ και τεχνολογίας: από τον σχεδιασμό, την υλοποίηση, τη δημιουργικότητα, τη μετρησιμότητα. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας www.baseelement.digital

Δειτε Επισης

Κλειστά τα γενικά καταστήματα την Πρωτομαγιά-Τι ισχύει για όσους εργαστούν
Έπιπλα Andreotti: Η one-stop-shop επιλογή σου!
Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά