Υπεραγορές Αλφαμέγα: Ανοίγουν νέους δρόμους με το ηλεκτρονικό τους κατάστημα

Μετρώντας ένα χρόνο από την εκδήλωση της πανδημίας του κορωνοϊού, είναι κοινή διαπίστωση ότι το τοπίο στο λιανικό εμπόριο παγκοσμίως έχει αλλάξει. Με την επιβολή των περιοριστικών μέτρων, η τεχνολογία διείσδυσε στο παραδοσιακό επιχειρηματικό μοντέλο, αλλάζοντας διαδικασίες και δομές, δημιουργώντας παράλληλα νέες τάσεις. Μπροστά στην ανάγκη για κοινωνική αποστασιοποίση, η βιωματική εμπειρία παραχώρησε τη θέση της στις ανέπαφες αγορές (touch-free αγορές) και στο διαδικτυακό ψώνισμα, ωθώντας κάθε εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τομέα να επισπεύσει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της.

Τη μετάβαση του κυπριακού λιανικού εμπορίου στην ψηφιακή εποχή καθοδηγούν, κατά γενική ομολογία, οι Υπεραγορές Αλφαμέγα, με τη συνεχή εισαγωγή καινοτομιών στον τομέα. Η μεγαλύτερη αλυσίδα υπεραγορών στην Κύπρο, παρουσίασε τα self-checkouts ταμεία πολύ πριν από την εκδήλωση της πανδημίας, ενώ κατά τη διάρκεια της πανδημίας έκανε άλματα προς την κατεύθυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού της.

Ειδικότερα, σε μια χρονική περίοδο που οι διαδικτυακές αγορές κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος, οι Υπεραγορές Αλφαμέγα, πέρα από τη συνομολόγηση συνεργασίας με τη γνωστή εταιρεία παραγγελίας φαγητού Foody για την υπηρεσία online αγορών και κατ’ οίκον παράδοσης, επένδυσαν στο ηλεκτρονικό εμπόριο, δημιουργώντας το δικό τους διαδικτυακό κατάστημα και προσφέροντας εξυπηρέτηση σε παγκύπρια κλίμακα.

Βεβαίως, αν και το ηλεκτρονικό κατάστημα των Υπεραγορών Αλφαμέγα παρουσιάστηκε εν μέσω πανδημίας, εντούτοις  είχε δρομολογηθεί πολύ πριν από την πανδημία, στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού της εταιρείας για ψηφιακό μετασχηματισμό.

«Στις Υπεραγορές Αλφαμέγα έχουμε εδώ και καιρό κατανοήσει ότι η αξιοποίηση της τεχνολογίας δεν αποτελεί πλέον επιλογή, αλλά την ασφαλή οδό για βιώσιμη ανάπτυξη», ανέδειξε σε δηλώσεις του ο Διευθύνων Σύμβουλος των Υπεραγορών Αλφαμέγα, Γιώργος Θεοδότου, επισημαίνοντας, παράλληλα, ότι οι Κύπριοι καταναλωτές ήταν πιο έτοιμοι από ποτέ να χρησιμοποιήσουν διαδικτυακά κανάλια για τη διενέργεια των αγορών τους. Όπως ανέφερε, «από την πρώτη στιγμή της λειτουργίας του ηλεκτρονικού καταστήματος, η ανταπόκριση ξεπέρασε κάθε προσδοκία, γεγονός που μας ενθαρρύνει να επισπεύσουμε την επόμενη φάση υλοποίησης του έργου. Προτεραιότητά μας σε κάθε νέο βήμα, είναι η προσφορά στον καταναλωτή μιας αναβαθμισμένης εμπειρίας ψωνίσματος, η οποία να ανταποκρίνεται στις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες του. Σε αυτό το πλαίσιο, παρακολουθούμε συνεχώς τις νέες τάσεις στον τομέα και εξετάζουμε την εφαρμογή καινοτομιών».

Οι πελάτες των Υπεραγορών Αλφαμέγα μπορούν πλέον να απολαύσουν την ψηφιακή εμπειρία ψωνίσματος, έχοντας στη διάθεσή τους μια ευρεία γκάμα προϊόντων η οποία ανανεώνεται διαρκώς, ενώ είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι έχουν πρόσβαση στα ίδια οφέλη που απολαμβάνουν κατά την επίσκεψή τους στα καταστήματα Αλφαμέγα, όπως η συμμετοχή στα προγράμματα ανταμοιβής πελατών Αλφαμέγα Family και Stick & Win. Η παράδοση των προϊόντων γίνεται από ένα σύγχρονο κέντρο εκπλήρωσης και έναν στόλο δέκα αυτοκινήτων που ετοιμάστηκαν ειδικά για τον σκοπό αυτό.

Επιπλέον, οι επισκέπτες του ηλεκτρονικού καταστήματος μπορούν να έχουν πρόσβαση σε διαδραστικές ψηφιακές συνταγές, να ενημερώνονται για τις τρέχουσες προσφορές της εταιρείας από το ψηφιακό φυλλάδιο προσφορών, καθώς και να απολαμβάνουν διάφορες άλλες διαδικτυακές υπηρεσίες όπως live chat και live tracking, το οποίο τους παρέχει τη δυνατότητα να παρακολουθούν την πορεία της παραγγελίας τους.

Περιηγηθείτε στο διαδικτυακό κατάστημα των Υπεραγορών Αλφαμέγα στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.alphamega.com.cy.

Δειτε Επισης

Κλειστά τα γενικά καταστήματα την Πρωτομαγιά-Τι ισχύει για όσους εργαστούν
Έπιπλα Andreotti: Η one-stop-shop επιλογή σου!
Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά