Νέα εποχή στα προγράμματα πιστότητας

Ένα καινοτόμο πρόγραμμα πιστότητας έχει λανσάρει από την 1η Μαρτίου η Lidl Κύπρου, προσφέροντας προνόμια και επιβραβεύοντας τους πελάτες της.

Το επαναστατικό πρόγραμμα πιστότητας Lidl Plus προσφέρει την ευκαιρία στους καταναλωτές για ακόμα πιο ελκυστικές προσφορές σε αγαπημένα προϊόντα και ακόμη περισσότερη εξοικονόμηση.

Τα προνόμια
Σχεδιασμένο στο πλαίσιο της ευρύτερης ψηφιακής κατεύθυνσης της Lidl Κύπρου, το πρόγραμμα το οποίο λειτουργεί αποκλειστικά σε smartphones (Android, iOS & Huawei App Gallery), κατάφερε να κερδίσει τις εντυπώσεις και να βρεθεί στην πρώτη θέση στην κατηγορία «Κορυφαίες Εφαρμογές» τόσο στο App Store όσο στο Google Play στην Κύπρο.

Ανάμεσα στα προνόμια του Lidl Plus είναι η συμμετοχή σε διαγωνισμούς, εκπτώσεις, ειδικές προωθητικές ενέργειες, καθώς και σταδιακά προσωποποιημένες προσφορές σχεδιασμένες για τις ανάγκες των πελατών.

Η διαφορά από τον ανταγωνισμό
Αφουγκραζόμενη τις ανάγκες και τις επιθυμίες του σύγχρονου καταναλωτή, η Lidl Κύπρου δημιούργησε μία εφαρμογή, μέσω της οποίας δίνει τη δυνατότητα σε κάθε καταναλωτή ξεχωριστά να απολαμβάνει ελκυστικές προσφορές σε αγαπημένα προϊόντα, να παρακολουθεί ηλεκτρονικά τις συναλλαγές του, αλλά και μία σειρά ακόμη λειτουργιών και προνομίων.

Η διαφορά με τα υπόλοιπα προγράμματα πιστότητας του ανταγωνισμού που είθισται να επιβραβεύουν τους πελάτες μέσω πόντων, είναι ότι οι πελάτες του Lidl Plus επωφελούνται άμεσα με αποκλειστικές εκπτώσεις σε προϊόντα σε εβδομαδιαία βάση, χωρίς να χρειάζεται να μαζεύουν πόντους, ώστε να εξασφαλίσουν κάποια στιγμή μελλοντικά μια δωροεπιταγή.

Χωρίς βαθμούς, αλλά μόνο μέσω του application
Χωρίς πόντους, χωρίς τη χρήση πλαστικής κάρτας, παρά μόνο μέσω της χρήσης smartphone, ο χρήστης απολαμβάνει την ευκολία στις αγορές και μελλοντικά προσωποποιημένες προσφορές που θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες του.

Το Lidl Plus υπόσχεται ακόμη περισσότερες δυνατότητες και περιεχόμενο με περισσότερα χαρακτηριστικά.
 

 

Δειτε Επισης

Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα