Η Coca-Cola στην Κύπρο εργάζεται συστηματικά για επίτευξη πιο υγιεινών επιλογών για τα προϊόντα της και μειώνει δραστικά τη ζάχαρη

Τα πέντε τελευταία χρόνια, η Coca-Cola στην Κύπρο εργάζεται συστηματικά για να μειώσει  την περιεκτικότητα των προϊόντων της σε ζάχαρη, με στόχο την επίτευξη πιο υγιεινών προτάσεων σύμφωνα με τις κατευθυντήριες γραμμές της Ένωσης Ευρωπαϊκών Συνδέσμων Βιομηχανιών Αναψυκτικών (UNESDA). 

Η UNESDA, που εκπροσωπεί τους παραγωγούς αναψυκτικών σε όλη την Ευρώπη, έχει δεσμευτεί για ένα πιο υγιεινό και πιο βιώσιμο περιβάλλον τροφίμων. Έτσι, προχώρησε σε μείωση των πρόσθετων σακχάρων στα ροφήματά σε όλη την Ευρώπη κατά 14.6% κατά μέσο όρο, μεταξύ 2015 και 2019 [1] . Είναι αποφασισμένη να υποστηρίξει τους καταναλωτές στη διαχείριση της πρόσληψης πρόσθετων σακχάρων από τα αναψυκτικά, διασφαλίζοντας ότι η πιο υγιεινή επιλογή γίνεται η εύκολη επιλογή.

Παράλληλα, η Coca-Cola στην Κύπρο έχει ήδη μειώσει τα τελευταία πέντε χρόνια 18% τις θερμίδες στο σύνολο των αναψυκτικών της (ανά 100 ml). Πιστή στην ευθύνη που φέρει απέναντι στον καταναλωτή, η εταιρεία προχωράει στο μέλλον προσφέροντάς προϊόντα που ανταποκρίνονται στις προτιμήσεις του και τις ανάγκες του.  Μειώνει την περιεκτικότητα των προϊόντων της σε ζάχαρη και αναζητά καινούρια γλυκαντικά και άλλες εναλλακτικές της ζάχαρης.

Συγκεκριμένα, στην Κύπρο, η Coca-Cola διαθέτει 7 προϊόντα αναψυκτικών με λίγες ή καθόλου θερμίδες, συμπεριλαμβανομένων των 3 διαφορετικών επιλογών Coca-Cola χωρίς θερμίδες. Οι καταναλωτές απολαμβάνουν καινοτόμα  προϊόντα  όπως την Coca-Cola Zero,  την Coca-Cola Light και την Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια, τη Sprite Zero και τη Fanta Orange Stevia.

Με στόχο τη διαχείριση της πρόσληψης ζάχαρης και θερμίδων, η εταιρεία παρέχει ποικιλία ροφημάτων με υπέροχη γεύση και μειωμένη, χαμηλή ή καθόλου περιεκτικότητα σε ζάχαρη και θερμίδες, ενώ πολλά ροφήματα κυκλοφορούν και σε μικρού μεγέθους συσκευασίες. Παράλληλα, η εταιρεία παρέχει επίσης πληροφορίες σχετικά με το πόση ζάχαρη και πόσες θερμίδες έχουν τα ροφήματά, σε όλες τις ετικέτες, ώστε οι καταναλωτές να μπορούν να επιλέξουν αυτό που ταιριάζει στους ίδιους και τις οικογένειές τους.

[1] GlobalData research across 7 markets – Belgium, France, Germany, Spain, Sweden, Romania, UK - representing 62% of the EU market and extrapolated to create an aggregate figure.

Δειτε Επισης

Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας
Η Visa ανακοινώνει τον νικητή του διαγωνισμού της για ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο
Νέος μέτοχος σε Mall of Cyprus και Mall of Engomi η Pareto-Μειώνεται το ποσοστό συμμετοχής της Atterbury Europe
Οι μάρκες αυτοκινήτων που προτίμησαν οι αγοραστές το πρώτο τρίμηνο
Δυσφορία αγελαδοτρόφων με δημοσιεύματα για το χαλλούμι-«Δυναμιτίζουν το πολύ καλό κλίμα»
Lordos United Public: Κέρδος €1,773,000 από αναγκαστική απαλλοτρίωση γης σε συμφωνία με τον Δήμο Λεμεσού