Νέα εποχή για την υπεραγορά Αλφαμέγα στην Ακρόπολη

  • Ολοκληρώθηκε η ανακαίνιση της υπεραγοράς Αλφαμέγα στην Ακρόπολη
  • Νέα εμπειρία ψωνίσματος στην ανανεωμένη και πλήρως εκσυγχρονισμένη υπεραγορά στην Ακρόπολη
  • Αποκλειστικές προσφορές και μεγάλα δώρα στις Υπεραγορές Αλφαμέγα στην Ακρόπολη

 
Φόρεσε τα καλά της η Υπεραγορά Αλφαμέγα Ακρόπολης. Πλήρως ανακαινισμένη και ανανεωμένη προσκαλεί το κοινό να περιηγηθεί σε ένα ιδιαίτερα φιλόξενο περιβάλλον, απολαμβάνοντας μια αναβαθμισμένη εμπειρία ψωνίσματος.

Στο πλαίσιο της διαρκούς προσπάθειάς της να προσφέρει μια ευχάριστη και σύγχρονη εμπειρία ψωνίσματος, η εταιρεία αποφάσισε να προχωρήσει σε πλήρη ανακαίνιση του καταστήματός της στην Ακρόπολη, ώστε να ανταποκρίνεται στις διαρκώς αυξανόμενες ανάγκες και απαιτήσεις του σύγχρονου καταναλωτή.

Η νέα διαρρύθμιση επιτρέπει την άνετη περιήγηση στους διαδρόμους της υπεραγοράς, ενώ η προσθήκη νέων ραφιών και μεγαλύτερων ψυγείων αναδεικνύει την ποικιλία των προϊόντων, διευκολύνοντας τους επισκέπτες να κάνουν την καλύτερη επιλογή. Παράλληλα, εντός της υπεραγοράς λειτουργεί πλέον και ψησταριά, προσφέροντας νόστιμο σπιτικό φαγητό, ενώ στιγμές χαλάρωσης,  με το γεύμα ή το ρόφημά τους είτε πριν, είτε μετά τα ψώνια τους μπορούν να απολαύσουν οι επισκέπτες στην ολοκαίνουρια καφετέρια. Πλήρης ανακαίνιση έγινε και στα τμήματα όπου πωλούνται φρέσκα προϊόντα, όπως η φρουταρία, το κρεοπωλείο, η ψαραγορά, ο φούρνος και το delicatessen.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ψηφιακή αναβάθμιση της Υπεραγοράς, στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού της εταιρείας για ψηφιακό μετασχηματισμό. Με την προσθήκη σημείων Self-Checkouts, οι επισκέπτες έχουν πλέον τη δυνατότητα να αυτοεξυπηρετούνται και να πληρώνουν για τα ψώνια τους χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν στην ουρά, ενώ οι οθόνες ψηφιακής σήμανσης “digital signage”  που έχουν προστεθεί, ενημερώνουν τους επισκέπτες για τις τρέχουσες προσφορές σε κάθε τμήμα της υπεραγοράς, το μενού της καφετέριας και άλλα νέα. Για σκοπούς διευκόλυνσης των επισκεπτών, κάποιες από τις οθόνες διαθέτουν λειτουργία αφής, για να τους καθοδηγούν στην επιλογή των προϊόντων που χρειάζονται.

Εκφράζοντας την ικανοποίησή του για το τελικό αποτέλεσμα και τον νέο σχεδιασμό της υπεραγοράς στην Ακρόπολη, ο Εκτελεστικός Διευθυντής των Υπεραγορών Αλφαμέγα, Γιώργος Θεοδότου, ανέδειξε τη σημασία που αποδίδει η εταιρεία στην εμπειρία ψωνίσματος. «Ως εταιρεία που δραστηριοποιείται στο λιανικό εμπόριο έχουμε καταφέρει να ξεχωρίσουμε για την ευχάριστη και ποιοτική εξυπηρέτηση που προσφέρουμε στους πελάτες μας, ωστόσο δεν επαναπαυόμαστε. Τοποθετώντας στην κορυφή των προτεραιοτήτων μας την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας, εξετάζουμε διαρκώς τρόπους για να διευρύνουμε τις προσφερόμενες ανέσεις και να αναβαθμίσουμε τη συνολική εμπειρία ψωνίσματος. Στόχος μας είναι να εξελισσόμαστε συνεχώς, ανταποκρινόμενοι στις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες και απαιτήσεις των πελατών μας. Το άκρως ανανεωμένο κατάστημα στην Ακρόπολη αντανακλά με τον καλύτερο τρόπο την προσήλωσή μας στην εμπειρία του πελάτη» επεσήμανε ο κ. Θεοδότου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι καθ’ όλη τη διάρκεια του μήνα -αρχής γενομένης στις 3 Δεκεμβρίου- οι επισκέπτες της Υπεραγοράς θα μπορούν να επωφεληθούν μοναδικών προσφορών για τις οποίες μπορούν να ενημερώνονται αποκλειστικά από τα ηλεκτρονικά μέσα που διαθέτει η εταιρεία. Συγκεκριμένα, το ενημερωτικό φυλλάδιο για τις προσφορές της Υπεραγοράς στην Ακρόπολη είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα των Υπεραγορών Αλφαμέγα καθώς και στο Alphamega Loyalty App.

Επιπλέον, η ανανεωμένη υπεραγορά στην Ακρόπολη υποδέχεται τους επισκέπτες της με μεγάλα δώρα.  Όσοι πελάτες των Υπεραγορών Αλφαμέγα πραγματοποιήσουν αγορές από το κατάστημα της Ακρόπολης μεταξύ 2 Δεκεμβρίου 2020 και 22 Ιανουαρίου 2021, μπαίνουν στην κλήρωση διεκδικώντας 30 HUAWEI Band 4, έξι HUAWEI FreeBuds Pro, δύο Huawei Watch GT 2 Pro και δύο HUAWEI Matebook D14.

Δειτε Επισης

Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας
Η Visa ανακοινώνει τον νικητή του διαγωνισμού της για ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο