Στην Κύπρο με ηλεκτρονικό κατάστημα η ¨Skybags¨ Premium Backpacks

Στη Κυπριακή αγορά έχει εισέλθει πολύ πρόσφατα το γνωστό διεθνές brand, Skybags. Το εν λόγω brand αποτελεί ένα από τα πλέον επιτυχημένα Business Units του παγκόσμιου κολοσσού VIP Industries, που δραστηριοποιείται στον τομέα των ποιοτικών, μοντέρνων τσαντών, σακιδίων αλλά και άλλων ταξιδιωτικών ειδών.

Η γκάμα των προϊόντων Skybags καλύπτει ένα μεγάλο φάσμα ηλικιών και αναγκών και απευθύνεται σε άτομα που τους αρέσει να κάνουν αισθητή την παρουσία τους όπου κι αν πάνε. Από μαθητές και έφηβους που θέλουν να κυκλοφορούν με εξαιρετικής αισθητικής και χρωματισμού τσάντες-σακίδια για το σχολείο, φοιτητές που επιθυμούν να μετακινούνται με στυλ μέσα από ζωντανά και μοναδικά σχέδια, επαγγελματίες που ψάχνουν για ανθεκτικές και μοδάτες λύσεις επαγγελματικών τσαντών-σακιδίων, αλλά και active οικογενειάρχες ή και individuals που επιθυμούν να μεταφέρουν εύκολα και πρακτικά μέσα στο σακίδιο τους το Σαββατοκύριακο, αξιοπρόσεχτο όγκο αντικειμένων είτε όλης της οικογένειας ή ακόμη και του γραφείου. Πίσω από την κομψή αισθητική και τον άριστο σχεδιασμό κρύβεται τεχνογνωσία 4 δεκαετιών με αποτέλεσμα τα προϊόντα Skybags, να είναι τόσο ανθεκτικά και ποιοτικά  όσο και απίστευτα κομψά.
 

Σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας COHAD Ltd, που κατέχει τα δικαιώματα ανάπτυξης της Skybags σε Κύπρο, Ελλάδα και Γερμανία η εταιρεία στην Κύπρο φιλοδοξεί να προσφέρει την καλύτερη σχέση μεταξύ Προϊόντος και Τιμής στον τομέα της, λόγω του μοναδικού επιχειρηματικού της μοντέλου.

Συγκεκριμένα η εταιρεία ανταποκρινόμενη στις ανάγκες των καταναλωτών, τις συνέπειες της πανδημίας αλλά και την επερχόμενη νέα οικονομική πραγματικότητα αποφάσισε να διαθέσει τα μοντέρνα και ποιοτικά σακίδια Skybags , αποκλειστικά και μόνο μέσω της δημιουργίας του δικού της ηλεκτρονικού καταστήματος (www.skybags.com.cy).  Αυτό το επιχειρηματικό μοντέλο (D2C – Direct To Consumer) επιτρέπει στην εταιρεία με επίκεντρο την ¨χαμηλή τιμή με νόημα¨  (ελκυστική τιμή των Skybags Premium Backpacks χωρίς κανένα συμβιβασμό στην ποιότητα) αλλά και ελέγχοντας απόλυτα την εμπειρία των καταναλωτών (αφού από την παραγωγή μέχρι και την παράδοση στους καταναλωτές ελέγχει απόλυτα την διαδικασία), να αποκτά σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και να στοχεύει σε ιδιαίτερα ψηλό μερίδιο αγοράς για το 2021.

Η απόφαση της εταιρείας να μην ακολουθήσει το παραδοσιακό μοντέλο λιανικού εμπορίου που συνεπάγεται την λειτουργία δικτύου καταστημάτων λιανικής πώλησης με σημαντικό κόστος ενοικίων (και άλλων εξόδων) είτε σε Εμπορικά κέντρα είτε σε άλλες Εμπορικές οδούς καθώς και η εξάλειψη μεσαζόντων – μεταπωλητών, διατηρεί τα κόστη της εταιρείας σε χαμηλά επίπεδα και αυτό διασφαλίζει εξαιρετικές τιμές στην Κυπριακή αγορά για τα ποιοτικά, πρακτικά, λειτουργικά και μοδάτα προϊόντα Skybags.
 

Η Skybags έχει δημιουργήσει με την βοήθεια των web-experts της Clickhouse Media ένα ιδιαίτερα ελκυστικό, σύγχρονο και ευκολόχρηστο Eshop που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις και τις υψηλές προδιαγραφές των καταναλωτών.

Με τα ακόλουθα 3 εύκολα βήματα οι καταναλωτές μπορούν να αποκτήσουν το Προϊόν Skybags που επιθυμούν –
  1. Επισκέπτονται το ηλεκτρονικό κατάστημα της Skybags (www.skybags.com.cy) και επιλέγουν το Προϊόν που επιθυμούν,
  2. Επιλέγουν το κατάστημα ταχυμεταφορών ACS στο οποίο επιθυμούν να παραλάβουν την παραγγελία τους και επιλέγουν επίσης τον τρόπο πληρωμής (είτε με αντικαταβολή όταν δηλαδή παραλάβουν το Προϊόν  είτε προπληρωμή με πιστωτική κάρτα),
  3. Οι καταναλωτές λαμβάνουν email μόλις η παραγγελία τους σταλεί και SMS μόλις η παραγγελία τους φτάσει στο επιλεγμένο κατάστημα ταχυμεταφορών ACS για να την παραλάβουν.
     
Η εταιρεία παρέχει γενναιόδωρη πολιτική επιστροφών 30 εργάσιμων ημερών, Παγκόσμια εγγύηση 2 ετών αλλά και παράδοση την επόμενη εργάσιμή μέρα μετά την παραγγελία.
 

 

Δειτε Επισης

Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας
Η Visa ανακοινώνει τον νικητή του διαγωνισμού της για ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο
Νέος μέτοχος σε Mall of Cyprus και Mall of Engomi η Pareto-Μειώνεται το ποσοστό συμμετοχής της Atterbury Europe