Το εορταστικό ταξίδι του Lidl Vantastic συνεχίζεται!

Η γκάμα των προϊόντων LIDL πλέον δεν βρίσκεται μόνο μέσα στα καταστήματα της εταιρείας αλλά ταξιδεύει στους δρόμους όλης της Κύπρου με το «Lidl Vantastic», το οποίο δημιουργήθηκε για να συναναστρέφεται, να σκορπά καλή διάθεση και να κερνά νοστιμιές από τις υπεραγορές Lidl.   
 
Το Lidl Vantastic ξεκίνησε το ταξίδι του από τα μέσα Σεπτεμβρίου,  γεμάτο με νόστιμα γλυκά και έχει ήδη πραγματοποιήσει τις απολαυστικές του στάσεις σε πολλά σημεία της Κύπρου, για να  κεράσει φίλους, πελάτες και συνεργάτες!  Αφορμή για αυτό το ταξίδι, αποτελεί η συμπλήρωση 10 χρόνων από το άνοιγμα των πρώτων καταστημάτων Lidl στην Κύπρο.  
 
«Το Lidl Vantastic αποτελεί για εμάς ένα μέσο που μας βοηθά να είμαστε μαζί με τους καταναλωτές μας σε ξεχωριστές στιγμές.  Μας δίνει τη δυνατότητα να μπορούμε να προσφέρουμε τα προϊόντα μας σε κάθε ανοικτή, σημαντική διοργάνωση και γιορτή... και παρόλο που η ο κορονοϊός έχει περιορίσει όλες μας τις δραστηριότητες και για το κοινό καλό οφείλουμε να κρατάμε τις ενδεδειγμένες αποστάσεις, αυτό το ταξίδι πραγματοποιείται  λαμβάνοντας όλα τα μέτρα, δείχνοντας την εκτίμηση μας στους συνεργάτες και τους πελάτες μας!" , αναφέρει  η Φωτεινή Παλληκαρίδου, Public Relations Manager της Lidl Κύπρου. 
 
Αν τύχει να βρεθείτε σε ένα από τα 18 κατάστημα Lidl την ημέρα που το επισκέπτεται το “Lidl Vantastic ”, θα το δείτε σταθμευμένο κοντά στην είσοδο του καταστήματος, με τη δραστήρια ομάδα του να προσφέρει μοναδικά cupcake φτιαγμένα αποκλειστικά για την επέτειο της Lidl.  Όλη η διαδικασία γίνεται με μεγάλη προσοχή, τηρώντας όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα προστασίας όπως ορίζονται από το Υπουργείο Υγείας. 
 

Δειτε Επισης

Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας
Η Visa ανακοινώνει τον νικητή του διαγωνισμού της για ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο