MANGAS από γενιά σε γενιά

Πριν από 42 χρόνια συστήθηκε για πρώτη φορά στο κοινό η εταιρεία Mangas, με στόχο την εισαγωγή και διανομή επιλεγμένων προϊόντων DIY για επαγγελματίες και ιδιώτες. Από τότε συνέχισε να εξελίσσεται και να ανταποκρίνεται στις προκλήσεις, με τα ηνία της να κληροδοτούνται από γενιά σε γενιά.

Σήμερα η εταιρεία, που εδρεύει στη Βιομηχανική Περιοχή Αγίου Αθανασίου στη Λεμεσό και απασχολεί περίπου 100 άτομα, προσφέρει μια από τις πιο ενημερωμένες οικονομικές και φιλικές αγοραστικές εμπειρίες για το κυπριακό κοινό που αγαπά τα μαστορέματα, την ποιότητα και τις έξυπνες αγορές.
 
«Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1978 από τον παππού μου Παναγιώτη Στυλιανού (Μάγκας) και στη συνέχεια την ανέλαβαν οι δύο γιοι του, o πατέρας μου Μάριος και ο θείος μου Γιώργος Στυλιανού. Οι δύο αυτοί άνθρωποι ήταν ένα φοβερό δίδυμο, ο ένας συμπλήρωνε τον άλλο και με σκληρή δουλειά, μεγάλες θυσίες και πολλές δυσκολίες κατάφεραν να χτίσουν και να αναπτύξουν την εταιρεία για να βρισκόμαστε εδώ που είμαστε σήμερα», εξηγεί ο Παναγιώτης Στυλιανού, Marketing Manager της εταιρείας, ο οποίος μας μίλησε, μεταξύ άλλων, για την επιχειρηματική φιλοσοφία της οικογένειας, τον ανταγωνισμό και την περίοδο του lockdown.
 
ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Από την πρώτη κιόλας μέρα μετά την ίδρυσή μας ή μάλλον πριν καν ανοίξουμε τις πόρτες μας, ξέραμε πως θέλαμε να δημιουργήσουμε μια άκρως πελατοκεντρική εταιρεία. Ένα κατάστημα που να ανεβάζει το επίπεδο της αγοράς, όχι μόνο μέσα από τα προϊόντα που έχει στα ράφια του, αλλά και μέσα από την αγοραστική εμπειρία που προσφέρει. Στον Μάγκα έχουμε χτίσει το όνομά μας με βάση την εξαιρετική εξυπηρέτηση, τις συμβουλές και τις λύσεις που παρέχουμε σε όλους τους πελάτες μας, είτε αυτοί είναι απλοί ιδιώτες είτε επαγγελματίες ή ακόμη και μεγάλες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κατασκευαστικό τομέα.
 
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ
Αρχικά, θα ήθελα να τονίσω ότι η οικογένεια του Μάγκα συμπεριλαμβάνει και όλο το προσωπικό, τεχνικούς και συνεργάτες μας. Είναι το δέσιμο αυτό που μας κάνει να ξεχωρίζουμε από τον έντονο ανταγωνισμό στον τομέα που δραστηριοποιούμαστε. Είμαστε όλοι μια γροθιά και αυτό το αντιλαμβάνονται από την πρώτη στιγμή και οι πελάτες μας, γιατί δημιουργεί ένα ευχάριστο περιβάλλον εργασίας, όπου κινητοποιεί ο ένας τον άλλο για να φτάσει και να υπερβεί τους κοινούς στόχους που μοιραζόμαστε, ιδιαίτερα όσον αφορά στην εξυπηρέτηση.
 
TO ΑΛΗΘΙΝΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΜΑΓΚΑ
Η μεγαλύτερή μας επιτυχία είναι το νέο, υπερσύγχρονο κατάστημα στολίδι που εγκαινιάσαμε το 2015, μόλις ένα χρόνο μετά την καταστροφική πυρκαγιά που κατέστρεψε το προηγούμενό μας κατάστημα. Είναι ένα επίτευγμα που χαρακτηρίζει το αληθινό πνεύμα του Μάγκα, αφού μέσα από κάτι δυσάρεστο καταφέραμε με ομαδικότητα και επιμονή να προχωρήσουμε μπροστά, ακόμη πιο δυνατοί.
 
Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΤΟΥ LOCKDOWN
Κατά την περίοδο του lockdown αναγκαστήκαμε να αναστείλουμε τη λειτουργία του φυσικού μας καταστήματος και αυτό μας έσπρωξε να επισπεύσουμε το λανσάρισμα του νέου e-shop μας. Ενώ σχεδιάζαμε να ενεργοποιήσουμε το νέο online κατάστημά μας το 2021, ξαφνικά χρειάστηκε να το ολοκληρώσουμε σε λίγες μόνο ημέρες.

Για να γίνει αυτό εργαστήκαμε όλοι πολύ σκληρά, σε βάρδιες μάλιστα, για να γίνεται δουλειά 24/7. Παρ’ όλες τις δυσκολίες καταφέραμε να λειτουργήσουμε το e-shop από τις πρώτες μέρες του lockdown, εξυπηρετώντας όλους τους πελάτες μας με πολύ γρήγορη παγκύπρια παράδοση.

Είμαστε ίσως το μόνο κατάστημα DIY που προσέφερε τόσο ολοκληρωμένη online εμπειρία εκείνες τις εβδομάδες, κάτι το οποίο φάνηκε και από τη μεγάλη ανταπόκριση του κοινού.  Μάλιστα, δεχτήκαμε θετικό feedback από όλους, ακόμα και από αυτούς που δεν ήταν πελάτες μας πριν από το lockdown. 

Σήμερα, η στρατηγική και οι στόχοι μας παραμένουν ακριβώς οι ίδιοι. Άψογη εξυπηρέτηση, εύρεση έξυπνων λύσεων για όλους και προσφορά μοναδικής αγοραστικής εμπειρίας κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες.
 
ΑΛΛΑΞΑΝ ΟΙ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ
Για πρώτη φορά ο κόσμος αναγκάστηκε να μείνει σπίτι και αυτό δημιούργησε νέες ανάγκες. Εκτιμήσαμε όλοι πολύ περισσότερο τον προσωπικό μας χώρο και όσοι θεωρούσαν το DIY αγγαρεία, το είδαν με άλλο μάτι και το αγάπησαν. Είδαμε αρκετούς αρχάριους να προσπαθούν, να μαθαίνουν νέα πράγματα και να αναπτύσσουν νέες δεξιότητες. Αυτή η τάση συνεχίζεται ακόμη και σήμερα.
 
ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ
Η νέα μεγάλη τάση αυτή τη στιγμή στην Κύπρο στον τομέα του DIY είναι οι online αγορές. Πριν από μερικά χρόνια κανείς δεν θα πίστευε πως ο κόσμος θα αγόραζε μπογιές και βίδες από το διαδίκτυο. Πριν από το lockdown, ειδικά στην αγορά μπογιάς, ο πελάτης έπρεπε να έρθει στο κατάστημα να συζητήσει, να δει από κοντά χρώματα κτλ., ενώ σήμερα απλώς βάζει μια παραγγελία online.  Μια άλλη νέα τάση είναι το γεγονός ότι ο κόσμος ανακάλυψε πως μπορεί να φτιάχνει μόνος του κάποια πράγματα και παρά να στρέφεται σε έτοιμα προϊόντα, προτιμά να τα κάνει ο ίδιος.
 
ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ
Η μεγαλύτερη πρόκληση είναι να βρίσκουμε πάντα νέους τρόπους για να ευχαριστήσουμε τους πελάτες μας, με διάφορες ιδέες που αφορούν στην αγοραστική εμπειρία αλλά και στην προσφορά καινοτόμων προϊόντων που θα μας διαφοροποιήσουν από τον ανταγωνισμό. Προτεραιότητά μας είναι να καταφέρνουμε πάντα να ικανοποιούμε τις αυξανόμενες απαιτήσεις του καταναλωτικού κοινού αλλά και τις πραγματικές του ανάγκες. Για παράδειγμα, πριν από χρόνια ο τομέας μας ήταν κυρίως ανδροκρατούμενος, αλλά σήμερα βρίσκουμε τρόπους να ανατρέψουμε αυτή την τάση και να δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον στο οποίο κάθε γυναίκα νιώθει ευπρόσδεκτη, αφού έχει όλα τα εργαλεία στη διάθεσή της, για να κάνει τα πάντα.
 
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΚΕ
Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη είναι βέβαια εξαιρετικά σημαντική, αλλά αυτά δεν γίνονται για να λέγονται. Εκείνο που μπορώ να πω όμως, είναι ότι η εταιρεία μας στηρίζει ΜΚΟ καθώς και διάφορες άπορες οικογένειες στην πόλη μας, ενώ η επίσημη μας δράση ΕΚΕ είναι συνδεδεμένη με την κάρτα Mangas Club Card και αφορά στη στήριξη του Συνδέσμου Στήριξης Κακοποιημένων και Άπορων Παιδιών «Παιδικό Χαμόγελο».
 
ΠΛΑΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
Η επέκταση του υφιστάμενου μας χώρου είναι πάντα στα σχέδια μας, για να μπορούμε να εξυπηρετήσουμε ακόμη περισσότερο κόσμο. Προφανώς, πάντα υπάρχει και η σκέψη για επέκταση και σε άλλες πόλεις, αλλά για να είναι αυτό εφικτό, θα πρέπει πρώτα να είμαστε σίγουροι πως βρισκόμαστε στη θέση να προσφέρουμε την ίδια ακριβώς ποιότητα εξυπηρέτησης που εγγυόμαστε εδώ στη Λεμεσό.

Δειτε Επισης

Νέος μέτοχος σε Mall of Cyprus και Mall of Engomi η Pareto-Μειώνεται το ποσοστό συμμετοχής της Atterbury Europe
Οι μάρκες αυτοκινήτων που προτίμησαν οι αγοραστές το πρώτο τρίμηνο
Δυσφορία αγελαδοτρόφων με δημοσιεύματα για το χαλλούμι-«Δυναμιτίζουν το πολύ καλό κλίμα»
Lordos United Public: Κέρδος €1,773,000 από αναγκαστική απαλλοτρίωση γης σε συμφωνία με τον Δήμο Λεμεσού
Φάρμακα: Ο... βασιλιάς των κυπριακών εξαγωγών-Σε ποιους προορισμούς φτάνουν
Νέος CEO του Ομίλου CTC o Βασίλης Ευγένιος-Εκτελεστικός σύμβουλος στο Διοικητικό Συμβούλιο
Κλειστά τα γενικά καταστήματα την Πρωτομαγιά-Απαγορεύεται η μεταφορά της αργίας
Υπεραγορές Αλφαμέγα και Bean Bar: Νέες αυξήσεις μισθών και ωφελήματα €4,5 εκατ. στο προσωπικό
Κλειδωμένο το deal Σκλαβενίτη-Υπεραγορών Παπαντωνίου… Πότε αναμένονται οι ανακοινώσεις
Ξάνθος Σαρρής... Από το μεγάλο «Εὕρηκα» στα μεγάλα «Πιστεύω»