Υπεραγορές Αλφαμέγα: Τέλος στην κατ’ οίκον διανομή φυλλαδίων

 Με στόχο τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματός τους και επιδιώκοντας να συμβάλουν στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των πελατών τους, οι Υπεραγορές Αλφαμέγα εγκατέλειψαν οριστικά την πρακτική της κατ’ οίκον διανομής ενημερωτικών φυλλαδίων.
 
Οι Υπεραγορές Αλφαμέγα έχουν υιοθετήσει μία σειρά από υπεύθυνες πρακτικές στον τρόπο λειτουργίας τους για την προστασία του Περιβάλλοντος, που αποτελεί βασικό πυλώνα δράσης και στο πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιούν. Την ίδια στιγμή, κορυφαίος στρατηγικός στόχος της εταιρείας είναι η μετάβασή της στην ψηφιακή εποχή και η πλήρης ψηφιοποίηση των λειτουργιών και εργασιών της και σε αυτό το πλαίσιο προτρέπει τους καταναλωτές να αξιοποιούν τα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας που διαθέτει.  
 
«Η συσσώρευση ενημερωτικών εντύπων έχει εξελιχθεί σε σημαντικό ρυπογόνο παράγοντα στις πόλεις. Παράλληλα αναγνωρίζουμε ότι η διαλογή των εντύπων που καταφθάνουν καθημερινά κατά δεκάδες στα γραμματοκιβώτια των καταναλωτών τείνει να γίνει ενοχλητική και χρονοβόρα διαδικασία. Κρίναμε ότι ήταν η κατάλληλη στιγμή να δώσουμε οριστική λύση σε αυτό το πρόβλημα, εγκαταλείποντας την πρακτική της διανομής ενημερωτικών εντύπων. Παράλληλα, προτρέπουμε τους πελάτες μας να αξιοποιούν τα ηλεκτρονικά κανάλια επικοινωνίας που διατηρεί η εταιρεία για ενημέρωσή τους, όπως η ιστοσελίδα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η εφαρμογή Αλφαμέγα Loyalty App» σημείωσε η υπεύθυνη Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης των Υπεραγορών Αλφαμέγα Ελίνα Θεοδότου.
 
Όπως επεσήμανε η κ. Θεοδότου, το Περιβάλλον είναι κεντρικός πυλώνας του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιούν οι Υπεραγορές Αλφαμέγα, ενώ την ίδια στιγμή η ψηφιοποίηση των λειτουργιών και των διαδικασιών της εταιρείας είναι ο στόχος που καθοδηγεί κάθε πτυχή της λειτουργίας της. «Η μετάβαση στην ψηφιακή εποχή προσφέρει έδαφος για ανάληψη πρωτοβουλιών με θετικό αντίκτυπο στο περιβάλλον», ανέφερε χαρακτηριστικά.
 
Πλέον, το καταναλωτικό κοινό θα έχει πρόσβαση στα ενημερωτικά φυλλάδια των Υπεραγορών Αλφαμέγα διαδικτυακά, μέσα από την ιστοσελίδα της εταιρείας, ενώ θα μπορεί να τα προμηθεύεται και από τα καταστήματά της σε όλες τις πόλεις όπου δραστηριοποιείται. Σημειώνεται ότι όλα τα ενημερωτικά φυλλάδια των Υπεραγορών Αλφαμέγα εκτυπώνονται σε χαρτί που φέρει το ευρωπαϊκό οικολογικό σήμα EU ECOLABEL, το οποίο πιστοποιεί ότι είναι φιλικό προς το περιβάλλον.
 
Στην εποχή της ψηφιοποίησης, το περιβάλλον έχει μια δεύτερη ευκαιρία!  

Δειτε Επισης

Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας
Η Visa ανακοινώνει τον νικητή του διαγωνισμού της για ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο