Η Antonio Boggati επεκτάθηκε στην Ιαπωνία

Η επωνυμία Antonio Boggati, το ιδιαίτερο brand στον τομέα της ωρολογοποιίας, εκτοξεύεται στην Ιαπωνία.

 

Την επιμέλεια για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της επωνυμίας έχει αναλάβει ο Ανδρέας Δημητριάδης.

«Παρόλο που διανύσαμε μία περίοδο κορωνοϊού, που επηρέασε κατά πολύ μεγάλο βαθμό τον κλάδο της ωρολογοποιίας, κατορθώσαμε, με συνεχείς διαπραγματεύσεις, να συνάψουμε συμφωνία επέκτασης της εταιρείας Antonio Boggati στην Ιαπωνία», ανέφερε ο κ. Δημητριάδης.

 

Η δεσπόζουσα εταιρεία που θα εκπροσωπεί πλέον την Antonio Boggati στην Ιαπωνία είναι η Rempli Tokyo & Co., η οποία στην παρούσα φάση διεξάγει καμπάνια καλωσορίσματος της επωνυμίας στην ιαπωνική αγορά με ποσοστό επιτυχίας πέραν του 200% του στόχου. 

Σημειώνεται ότι οι δημοσιεύσεις στον ιαπωνικό τύπο που προβάλλουν την επωνυμία Antonio Boggati έχουν ξεπεράσει τις 50.


Η φιλοσοφία σχεδιασμού της σειράς Couple La Paris Series έχει καθηλώσει το ιαπωνικό κοινό.

Δειτε Επισης

Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Π. Χριστοδούλου: Επιτυγχάνεται η πολυπόθητη εναρμόνιση των όρων εργοδότησης του προσωπικού
Διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους €360,000 στην ΚΕΠΕΥ MCA Intelifunds από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς
Συμφωνία σταθμός ανάμεσα σε Ελληνική και ΕΤΥΚ για ανανέωση της συλλογικής σύμβασης
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Τράπεζα Κύπρου: Ξεκινά το πρόγραμμα επαναγοράς ιδίων μετοχών-Όλες οι πληροφορίες
Νικόδημος Δαμιανού: Απτά αποτελέσματα στον τομέα της ψηφιακής μετάβασης εντός του έτους
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
AstroBank: Προς πώληση αγροτικά τεμάχια