Χ. Παπαντωνίου: Επιβάλλεται όλοι μας να εκσυγχρονιστούμε

Η κρίση του κορωνοϊού προκάλεσε φόβο στον καταναλωτή, ο οποίος περιορίζει όσο μπορεί τις αχρείαστες μετακινήσεις με αποτέλεσμα να υπάρχει αύξηση στο ποσοστό των online αγορών επισημαίνει ο Χαράλαμπος Παπαντωνίου, Διευθύνων Σύμβουλος Υπεραγορές Παπαντωνίου. Υπογραμμίζει πως η κρίση δημιούργησε την ανάγκη εξεύρεσης νέων τρόπων εξυπηρέτησης του κοινού.

Άλμα στο online
Η κρίση που διανύει η χώρα μας, αλλά και το παγκόσμιο, και ο υποχρεωτικός εγκλεισμός των καταναλωτών στο σπίτι, έχει τροποποιήσει την καταναλωτική συμπεριφορά σε όλους τους τομείς. Και πρώτα από όλα, παρατηρήθηκε αλματώδης άνοδος στις online αγορές. Αυτός είναι και ο λόγος που όλοι, ειδικά στον κλάδο των υπεραγορών, προχωρήσαμε σε δραστικές αλλαγές και καινούργιες υπηρεσίες. Η κρίση του κορωνοϊού προκάλεσε φόβο στον καταναλωτή, ο οποίος περιορίζει όσο μπορεί τις αχρείαστες μετακινήσεις.

Παράδοση στο σπίτι
Ακόμα και για τα είδη πρώτης ανάγκης, που πρέπει απαραίτητα κάθε καταναλωτής να προμηθευτεί, ξεφεύγει από τους παραδοσιακούς μέχρι τώρα τρόπους που το έκανε, να επισκεφθεί, δηλαδή, την υπεραγορά. Ως εκ τούτου, το ποσοστό των online αγορών, σε σχέση με τον συνολικό τζίρο του κλάδου λιανεμπορίου, έχει αυξηθεί. Κατά συνέπεια, κι εμείς προσαρμοστήκαμε σε αυτή την αλλαγή και προσθέσαμε την υπηρεσία παράδοσης στο σπίτι.

Αλλάξαμε συνήθειες
Σ’ αυτή τη νέα πραγματικότητα συνέβαλε και η αλλαγή στις καθημερινές συνήθειες του κόσμου. Για παράδειγμα, υπήρξε αύξηση στο καλάθι των τροφίμων και αυτό οφείλεται στην έντονη ενασχόληση του κόσμου με τη μαγειρική κατά τις μέρες του περιορισμού, όπως επίσης άνοδος στα προϊόντα καθαρισμού. Όλες αυτές οι νέες συνήθειες, αλλά και η ευκολία, όπως και η εξοικονόμηση χρόνου που σου παρέχουν οι αγορές μέσω διαδικτύου, ενδέχεται να συνεχίσουν να υφίστανται και μετά την κρίση.

Ερευνούμε και απαιτούμε
Ο σύγχρονος καταναλωτής, λόγω της οικονομικής κρίσης, του διαδικτύου και της άμεσης ενημέρωσης που λαμβάνει, έχει γίνει πιο απαιτητικός και επιλεκτικός.

Η εμπειρία των τελευταίων χρόνων μας έδειξε ότι ενώ οι επισκέψεις στις υπεραγορές έχουν αυξηθεί, μειώθηκε το διαθέσιμο κονδύλι και παράλληλα αυξήθηκαν οι προσδοκίες και οι απαιτήσεις όσον αφορά την ποιότητα και τις τιμές. Το καλάθι των αγορών έχει συρρικνωθεί και παρατηρείται μεγαλύτερη κινητικότητα το πρώτο δεκαήμερο κάθε μήνα, ενώ μετά ο καταναλωτής γίνεται πιο συγκρατημένος. Δεν είναι πια πιστός σε ένα προϊόν ή ένα κατάστημα. Αντιθέτως, κάνει έρευνα, δοκιμάζει, συγκρίνει και μετά αποφασίζει πού θα καταλήξει.

Με γρήγορα αντανακλαστικά
Όλα αυτά, βέβαια, θα αλλάξουν δραστικά. Η τρέχουσα κατάσταση ήδη επέφερε αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών και αναμένεται να φέρει κι άλλες. Όπως πάντοτε, οι κρίσεις, εκτός από τις προκλήσεις, δημιουργούν και ευκαιρίες. Εμείς κληθήκαμε να επιτελέσουμε ένα σημαντικό αλλά και δύσκολο έργο αυτή την περίοδο. Θεωρώ ότι κερδίσαμε την εμπιστοσύνη του κοινού, λόγω των γρήγορων αντανακλαστικών που είχαμε στην αντιμετώπιση της κρίσης, καθώς και των μέτρων που πήραμε τόσο για την προστασία όσο και για την καλύτερη εξυπηρέτηση του κόσμου.

Εκμοντερνιζόμαστε!
Η κρίση δημιούργησε την ανάγκη να βρούμε νέους τρόπους να εξυπηρετούμε το κοινό μας, να εκμοντερνιστούμε και να προσθέσουμε και τις δικές μας υπηρεσίες στον κόσμο του διαδικτύου. Στο εξωτερικό αυτό υπήρχε και ενώ στην Κύπρο δεν είμαστε τόσο δεκτικοί στις αλλαγές της ρουτίνας μας, τώρα μπήκαμε στη διαδικασία να δημιουργήσουμε νέες συνήθειες. Αυτός είναι και ο λόγος που προχωρήσαμε σε στρατηγική συνεργασία με την πλατφόρμα Deliveryman, για να βελτιώσουμε την εξυπηρέτηση και να διευκολύνουμε τον καταναλωτή να κάνει τα ψώνια του με ασφάλεια.
 
Κάναμε προσλήψεις
Όσον αφορά την εταιρεία μας, δεν έχουμε προβεί σε οποιονδήποτε τερματισμό απασχόλησης. Αντιθέτως, έχουμε προσλάβει σημαντικό αριθμό ατόμων για κάλυψη των θέσεων που προέκυψαν λόγω απουσίας συναδέλφων, οι οποίοι είτε ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες είτε είχαν οικογενειακές υποχρεώσεις και έκαναν χρήση, για παράδειγμα, της ειδικής άδειας για φροντίδα παιδιού. Επίσης, προσωπικό το οποίο ανήκε σε τμήματα τα οποία είχαν κλείσει, μεταφέρθηκε και αξιοποιήθηκε σε άλλα. Μάλιστα, ως ένδειξη ευγνωμοσύνης και αναγνώρισης του επαγγελματισμού, της αφοσίωσης και της προσφοράς όλων όσοι ήταν πιστοί στο καθήκον και στη πρώτη γραμμή, θα διαθέσουμε ένα σημαντικό κονδύλι ώστε να επιβραβεύσουμε τους εργαζομένους μας.
 
Κάλεσμα προσαρμογής
Καλούμαστε να προσαρμοστούμε σε νέα δεδομένα και είμαι βέβαιος ότι θα προβούμε στις απαραίτητες ενέργειες, προκειμένου να ανταποκριθούμε στις ανάγκες του καταναλωτή και της νέας πραγματικότητας έτσι όπως διαμορφώνεται. Επιβάλλεται όλοι μας να εκσυγχρονιστούμε, να βελτιώσουμε την εμπειρία που προσφέρουμε, να επικεντρωθούμε στην ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών μας και να προσφέρουμε δελεαστικές, ανταγωνιστικές τιμές.

Δειτε Επισης

Λιανικό εμπόριο: Ελπίδες στην άμεση απασχόληση ξένων εργαζομένων-Κλειδί οι φοιτητές
Ανακοινώσεις από αρμόδια Υπουργεία αναμένει η Επ. Εσωτερικών για ενοίκια σε βιοτεχνικές ζώνες
Στο Lexus Centre Nicosia αποκαλύφθηκε το ολοκαίνουργιο Lexus LBX
Αυξημένες οι εξαγωγές σοκολάτας από Ε.Ε. σε τρίτες χώρες
Γαλακτοβιομηχανία ΑΛΑΜΠΡΑ και οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ δίπλα στα άτομα της τρίτης ηλικίας
Δημιουργήστε ένα μικρό παράδεισο με έπιπλα εξωτερικού χώρου από την Andreotti
Η Isuzu αποκαλύπτει το πρώτο ηλεκτρικό Isuzu D-MAX
Τα διεθνούς φήμης brands που ετοιμάζεται να υποδεχθεί το My Mall Λεμεσού
Ελίνα Κυρατζή: Θέσεις κλειδιά και προοπτικές ανέλιξης για το προσωπικό μέσω της Ακαδημίας ΑΛΦΑΜΕΓΑ
Ετήσια αύξηση 7,1% στις πωλήσεις πετρελαιοειδών