Π. Κιτρομηλίδης: Αναπροσαρμόζουμε εργασίες και πλάνα

Ενθαρρυντικές είναι οι προβλέψεις του Πάμπου Κιτρομηλίδη, CEO Αλλαντικά Ι. Κιτρομηλίδη, για το 2021, ενώ προειδοποιεί πως σε ένα ενδεχόμενο επαναφοράς ολικού κλεισίματος της Κύπρου τότε οι περισσότερες επιχειρήσεις θα έχουν σοβαρό θέμα βιωσιμότητας. Την ίδια ώρα, επισημαίνει πως μέσα από αυτή την κατάσταση η εταιρεία κατάφερε να κρατήσει τον κύκλο εργασιών της όσο ψηλότερα γίνεται, με την προώθηση νέων ειδών στην αγορά, αλλά και τη βελτίωση στην ποιότητα των υφιστάμενων προϊόντων.
 
Τεράστιο πλήγμα ο χαμένος τουρισμός
Το 2020 θα είναι σίγουρα μια πολύ δύσκολη χρονιά για τις αλλαντοβιομηχανίες της Κύπρου. Το ολικό κλείσιμο της χώρας, συμπεριλαμβανομένων των κέντρων εστίασης, έχει επηρεάσει μερικώς τον κύκλο εργασιών της δικής μας επιχείρησης, καθώς αποτελεί ένα κομμάτι της δουλειάς μας. Περαιτέρω, η αναμενόμενη μειωμένη προσέλευση τουρισμού στο νησί μας το καλοκαίρι του 2020 θα έχει ως αποτέλεσμα την υπολειτουργία πολλών ξενοδοχείων, έχοντας τεράστιο αντίκτυπο και στις δικές μας εργασίες, καθώς η εταιρεία μας εξυπηρετεί μεγάλο αριθμό ξενοδοχείων κυρίως κατά την καλοκαιρινή περίοδο.

Θα ανακάμψουμε και θα επεκταθούμε
Η πρόβλεψή μας για το 2021 είναι ενθαρρυντική. Πιστεύουμε ότι η οικονομία της Κύπρου έχει τις ικανότητες να επανέλθει σε ικανοποιητικά επίπεδα, πράγμα που θα βοηθήσει κι εμάς να ανακάμψουμε και να συνεχίσουμε και γιατί όχι να επεκτείνουμε τον κύκλο εργασιών μας. Αυτό αποτελεί επιτακτική ανάγκη για όλες τις εταιρείες της Κύπρου. Αν, όμως, για οποιονδήποτε λόγο επανέλθουμε στην κατάσταση των προηγούμενων μηνών, δηλαδή ολικό κλείσιμο της χώρας, τότε οι περισσότερες επιχειρήσεις στην Κύπρο θα έχουν σοβαρό θέμα βιωσιμότητας.

Με ψυχραιμία και επαγγελματισμό
Η εταιρεία μας από την αρχή αυτής της κρίσης χειρίστηκε την κατάσταση με περισσή ψυχραιμία και επαγγελματισμό. Ακολουθώντας όλους τους κανόνες και περιορισμούς, που επιβλήθηκαν από τους αρμόδιους, συνεχίσαμε κανονικά τις εργασίες μας, με στόχο οι εργαζόμενοι στην επιχείρησή μας να επηρεαστούν στο ελάχιστο οικονομικά, καθώς καταφέραμε όχι μόνο να μην υπάρξει απόλυση προσωπικού δυναμικού, αλλά και το εργοστάσιό μας να δουλεύει κανονικά όλες τις μέρες της εβδομάδας με μειωμένο ωράριο.

Αναπροσαρμόζουμε εργασίες και πλάνα
Τα νέα δεδομένα που προκύπτουν μετά από την πανδημία, μας αναγκάζουν να προσαρμόσουμε τη στρατηγική και τις εργασίες της εταιρείας μας, ούτως ώστε να καταφέρουμε να ανταπεξέλθουμε με επιτυχία σ’ αυτή την πρόκληση, προσπαθώντας να τηρούμε τους αυστηρότερους κανόνες υγιεινής, καθώς και τα ψηλότερα πρότυπα ποιότητας.

Τα παρόντα βήματά μας είναι η επικέντρωση των εργασιών μας στον τομέα των υπεραγορών, επιχειρώντας την αύξηση του πελατολογίου, αλλά και των πωλήσεων στους υφιστάμενους πελάτες μας.

Νέα προϊόντα εν μέσω κρίσης
Η ιδεολογία και οι αξίες της εταιρείας μας, μάς ωθούν πάντα στο να βλέπουμε κάθε δυσκολία, μικρή ή μεγάλη, σαν μια ευκαιρία να γίνουμε καλύτεροι.

Μέσα από αυτή την κατάσταση εμείς καταφέραμε να κρατήσουμε τον κύκλο εργασιών μας όσο ψηλότερα γίνεται, με την προώθηση νέων ειδών στην αγορά, αλλά και τη βελτίωση στην ποιότητα των υφιστάμενων μας προϊόντων με πολύ ενθαρρυντικά αποτελέσματα. Η θετική ανταπόκριση από τους πελάτες μας, μάς κάνει να είμαστε ευγνώμονες για την υποστήριξη σ’ αυτό τον δύσκολο καιρό.

Είμαστε αρκετά αισιόδοξοι
Όπως προανέφερα, είμαστε αρκετά αισιόδοξοι για το μέλλον και πιστεύουμε ότι το 2021 θα φέρει μαζί του και την ανάκαμψη της οικονομίας της Κύπρου. Φυσικά η επιστροφή στην ανάπτυξη εξαρτάται πάντα από το αν θα καταφέρουμε να απαλλαγούμε οριστικά από τον ιό ή αν θα υπάρξει νέο κύμα της ασθένειας. Μέχρι στιγμής οι ενδείξεις είναι θετικές και μας γεμίζουν με αισιοδοξία.

Δειτε Επισης

Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ