Ζ. Ευαγγέλου: Η βιομηχανία ομορφιάς παραμένει ανθεκτική

Όλα τα πρότυπα και κανονισμοί ασφαλείας ακολουθήθηκαν από την πρώτη στιγμή, ενώ τέθηκαν νέες βάσεις για την μελλοντική δραστηριότητα της εταιρείας. Αυτό επισημαίνει η General Manager της Artview Co., member of the CTC Group Distributor of Christian Dior Cosmetics in Cyprus, Ζωή Ευαγγέλλου, υπογραμμίζοντας πως η ανθεκτικότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου αποτελεί ευκαιρία για μάρκες πολυτελείας και είναι ο βασικός παράγοντας δράσης με τα νέα δεδομένα.

Θέσαμε νέες βάσεις
Αναμφίβολα η πανδημία δεν άφησε ανεπηρέαστο τον τομέα μας, πόσο μάλλον τον κόσμο των καλλυντικών υψηλής ποιότητας (premium cosmetics).

Η Artview Co., μέλος του ομίλου CTC, διανομείς των καλλυντικών Dior στην Κύπρο, βρέθηκε από την πρώτη στιγμή αντιμέτωπη με το κλείσιμο όλων των καταστημάτων διανομής τους και χρειάστηκε να βρει άμεσα λύσεις για το μέλλον. Ταυτόχρονα, από την πρώτη στιγμή ακολουθήθηκαν όλα τα πρότυπα ασφαλείας για το προσωπικό μας και οι κανονισμοί ασφαλείας που έβαλε ως άξονα η CTC και θέσαμε νέες βάσεις για τη μελλοντική μας δραστηριότητα.

Ανθεκτική η ομορφιά
Η ιστορία έδειξε ότι ο τομέας των καλλυντικών όχι μόνο επιβίωσε από την κρίση του 2008, αλλά μέσα σε δύο χρόνια κατάφερε να επανέλθει πλήρως, δημιουργώντας ταυτόχρονα γενιές loyal consumers και δημιουργώντας ένα πολύ ισχυρό brand loyalty. Παρόλο που το οικονομικό κόστος της πανδημίας θα είναι πολύ μεγαλύτερο από οποιαδήποτε ύφεση, οι πρώτες ενδείξεις είναι αρκετά θετικές, δείχνοντας ότι η βιομηχανία ομορφιάς παραμένει ανθεκτική.

Αναμένεται, όμως, ότι αρχικά θα υπάρξει μια παροδική στροφή μακριά από τα prestige beauty brands, μέχρι η οικονομική κατάσταση των καταναλωτών να επανέλθει στα φυσιολογικά επίπεδα.

Αυξομειώσεις στη ζήτηση
Με βάση τα πιο πάνω δεδομένα, αναμένουμε ότι ο τομέας των καλλυντικών θα παρουσιάσει μια ύφεση 30% για το 2020, ενώ όσον αφορά το 2021, μέχρι το τέλος του χρόνου θα σημειωθεί ελαφριά ανάκαμψη. Αυτό, βέβαια, εξαρτάται από την πορεία του covid-19 και από διάφορους απροβλέπτους εξωγενείς παράγοντες, όπως το εμβόλιο και τα επιδημιολογικά δεδομένα. Σίγουρα, όμως, δεν θα βρεθούμε στα επίπεδα μείωσης του 2020. Σε prestige brand, όπως η Dior, μεγαλύτερη μείωση, γύρω στο 45%, αναμένουμε στα αρώματα και στα προϊόντα μακιγιάζ, μιας και η χρήση τους εν μέσω κοινωνικής αποστασιοποίησης δεν είναι αναγκαία. Αντίθετα, τα προϊόντα περιποίησης προσώπου, μαλλιών, μπάνιου και σώματος φαίνεται να ωφελούνται από τις τάσεις αυτοεξυπηρέτησης και περιποίησης.

Κλειδί το e-Commerce
Μετά τα περιοριστικά μέτρα, ως Artview Co. βρεθήκαμε ξαφνικά στην επόμενη μέρα της κρίσης, η οποία όχι μόνο δεν μας φόβισε, αλλά μας βρήκε πιο δυνατούς. Κλειδί ήταν το e-Commerce, που ήταν ήδη σε εξέλιξη. Χρειάστηκε να επισπεύσουμε νωρίτερα την πολύπλοκη και χρονοβόρα διαδικασία και τα καταφέραμε. Η ανθεκτικότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου αποτελεί ευκαιρία για μάρκες πολυτελείας και είναι ο βασικός παράγοντας δράσης με τα νέα δεδομένα. Αναπροσαρμόσαμε έτσι τη στρατηγική μας για να καλύψουμε τις ανάγκες των καταναλωτών και δημιουργήσαμε μια εμπειρία διαδικτυακών αγορών μέσω του Dior Microsite, μέσα στο online shop του retailer μας.

Οδηγός η τεχνολογία
Παράλληλα με τα πιο πάνω παροτρύναμε την ομάδα συμβούλων ομορφιάς της εταιρείας να αναζητήσει νέους τρόπους επικοινωνίας με τους πελάτες μας, με το να έρθουν πιο κοντά τους στα social media με βίντεο, δωρεάν συμβουλές, live streaming και Q&A.

Επόμενο βήμα είναι να δημιουργήσουμε καινοτομία τόσο στις in store αγορές όσο και στις διαδικτυακές. Αυτό θα γίνει μέσω της χρήσης τεχνολογίας, όπως το AI και το VR, για τη βελτίωση της εμπειρίας των διαδικτυακών αγορών ή και με τη δημιουργία ενός virtual shop, καθώς και με τα self-application tutorials. Όσον αφορά τις in store αγορές, στα επόμενά μας πλάνα είναι η χρήση του Dior Virtual Try On (VTO) για τις εφαρμογές μακιγιάζ με ipad στα σημεία πώλησης και το touchless testing με dispensers, μιας και έχοντας πρωταρχική μας ευθύνη την υγιεινή και προστασία των πελατών και της ομάδας μας για όλο το 2020 έχουμε αναστείλει τις υπηρεσίες μας, όπως καμπίνες περιποίησης καθώς και μακιγιάζ.

Η ελπίδα στην ομορφιά
Παρόλο που η βιομηχανία ομορφιάς μπορεί να βρίσκεται σε σχετικά ισχυρότερη θέση από άλλους τομείς της οικονομίας, το 2020 θα είναι από τις χειρότερες χρόνιες. Παρόλα αυτά, ο τομέας των καλλυντικών θα παραμείνει ελκυστικός μακροχρόνια. Οι καταναλωτές από τις ενέργειες τους δείχνουν ότι εξακολουθούν να βρίσκουν άνεση στις απλές απολαύσεις, όπως για παράδειγμα μια pumper myself sunday ή η χρήση του κραγιόν πριν από ένα zoom video call. Ακόμη και ο covid-19 δεν μπορεί να σταματήσει την αναζήτηση για ομορφιά και ευεξία. Άρα υπάρχει πάντοτε ελπίδα!

Δειτε Επισης

Κλειστά τα γενικά καταστήματα την Πρωτομαγιά-Τι ισχύει για όσους εργαστούν
Έπιπλα Andreotti: Η one-stop-shop επιλογή σου!
Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά