Harco Trading

«Nothing changes if nothing changes» λέει μια γνωστή Αγγλική ρήση, η οποία θα μπορούσε πολύ εύκολα να χαρακτηρίσει το λιανικό εμπόριο στην Κύπρο. Για την ακρίβεια, σε ένα συνεχές μεταβαλλόμενο περιβάλλον το οποίο διαμορφώνεται από τους καταναλωτές, αναγκάζει όσες εταιρίες δραστηριοποιούνται στο λιανικό εμπόριο να προσαρμόζονται στα συνεχώς μεταβαλλόμενα νέα δεδομένα.

Η πανδημία έχει αναπόφευκτα επηρεάσει τόσο τις προσωπικές όσο και τις καταναλωτικές συνήθειες του κόσμου. Ως αποτέλεσμα του Covid-19, όλοι ανεξερέτος θέλοντας και μη έχουν προσαρμοστεί στις συνθήκες και τις ανάγκες των νεων δεδομένων. Οι προβλέψεις που είχαν γίνει για το πρώτο εξάμηνο το 2020 είναι αναμφίβολα πολύ διαφορετικές από όλες.

Όπως φάνηκε τα τελευταία χρόνια, η ανοδική πορεία του e-commerce άλλαξε σε πολλούς τομείς της καθημερινότητάς μας. Ο τρόπος ζωής των καταναλωτών τους προτρέπει στο να αναζητούν την ευκολία στις αγορές τους. Αυτό φαίνεται έντονα από την ανάπτυξη των εταιριών που παρέχουν υπηρεσίες delivery και διανέμουν κυρίως φαγητά στην πόρτα των καταναλωτών. Τους τελευταίους μήνες ως αποτέλεσμα της πανδημίας και των περιοριστικών μέτρων, η χρήση των delivery apps φαίνεται να εκτοξεύθηκε αφού πολλές εταιρίες ανταποκρίθηκαν στην επιθυμία των καταναλωτών για την αλλαγή στον τρόπο ζωής τους. Στο παιχνίδι της κατ’ οίκον παράδοσης έχουν μπει δυναμικά και οι υπεραγορές που λαμβάνουν τις παραγγελίες άλλοτε μέσω διαδικτύου ή τηλεφωνικώς. Αυτό, πάντοτε με τη σύνεση των καταναλωτών, τους προσφέρει το επιπλέον πλεονέκτημα της συλλογής δεδομένων για τις καταναλωτικές συνήθειες και προτιμήσεις τους(data banks), προσφέροντας και την ευκαιρία για personalized marketing.

Πολλοί καταναλωτές και ειδικότερα οι millennials, έχουν δείξει προτίμηση σε πιο μικρά σημεία ψωνίσματος, προτιμώντας να έχουν συχνότερες και συντομότερες επισκέψεις δίνοντας παράλληλα σημασία σε ένα αναβαθμισμένο shopping experience. Παρόλα αυτά, ως αποτέλεσμα της πανδημίας και του panic buying που έχει παρατηρηθεί, τα νέα δεδομένα στις καταναλωτικές συνήθειες πιθανόν να μην είναι πλήρως αντιπροσοπευτικά. Λόγω αυτού του παραληρήματος που δημιουργήθηκε γνωστό και ως ‘το σύνδρομο της αγέλης’, οι καταναλωτές προμηθεύονταν αχρείαστα μεγάλες ποσότητες σε προιόντα προσωπικής υγιεινής, προϊοντα μακράς διάρκειας και καθαριστικά. Επίσης οι καταναλωτές έδειξαν την προτίμηση τους σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και σε προϊόντα προσφοράς.

Ενώ η πανδημία του Covid-19 διαφοροποίησε κάποιες καταναλωτικές συμπεριφορές, ορισμένες τάσεις εδραιώθηκαν στην αγορά χωρίς να έχουν προκύψει ως αποτέλεσμα τις πανδημίας.
 
Η αναζήτηση προϊόντων που έχουν θετικό αντίκτυπο στην υγεία των καταναλωτών δεν είναι πλέον τάση αλλά τρόπος ζωής για πολλούς. Για παράδειγμα, τα φυτικά προϊόντα γάλακτος με βάση το αμύγδαλο ή τη σόγια έχουν γίνει πολύ δημοφιλή. Ως εκ τούτου, πολλές υπεραγορές προσαρμόστηκαν και δημιουργήσαν ειδικά sections με βιολογικά προϊόντα και εξιδεικευμένα προϊόντα για άτομα με αλλεργίες ή δυσανεξίες. Φαίνεται πως η μερίδα των καταναλωτών που αναζητά τέτοιου είδος προϊόντα αυξάνεται και γίνεται περισσότερο απαιτητική αφού παράλληλα αυξάνεται και ο αριθμός των εταιριών που δραστηριοποιείται στις κατηγορίες των συγκεκριμένων προϊόντων. Οι millennials ιδιαίτερα, αναζητούν εύκολες και υγιεινές λύσεις για την διατροφή τους και έτσι πλέον υπάρχει πληθώρα επιλογών σε έτοιμα γεύματα, σαλάτες και προ πλυμένα φρούτα.
 
Έγινε πλέον εμφανές πως οι καταναλωτές και ιδιαίτερα οι millennials ενδιαφέρονται περισσότερο για την εμπειρία που τους δίνει ένα προϊόν παρά το αυτούσιο προϊόν. Ως εκ τούτου, οι βιομηχανίες προσπαθούν όλο και πιο έντονα να δημιουργήσουν εμπειρίες γύρω από τα προϊόντα τους μέσω των ψηφιακών δυνατοτήτων και εξατομικευμένης επικοινωνίας.
 
Οι καταναλωτές έχουν γίνει πιο ευαισθητοποιημένοι σε θέματα περιβαλλοντικής συνείδησης και αναζητούν περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα τα οποία αγοράζουν. Όλο και περισσότεροι καταναλωτές συνειδητοποιούν το αντίκτυπο του τρόπου ζωής τους στο περιβάλλον. Προτιμούν προϊόντα έχουν που φιλική προς το περιβάλλον συσκευασία χωρίς να προκαλούν ζημιά στο οικοσύστημα μας. Αυτό έχει ως επακόλουθο στην ανάπτυξη πολλών προϊόντων με φιλικές προδιαγραφές προς το περιβάλλον παραγόμενα από ανακυκλώσιμα υλικά. Στο ίδιο πλαίσιο αυτό, η ανακύκλωση έχει γίνει τρόπος ζωής από μεγάλη μερίδα καταναλωτών που φροντίζει να ανακυκλώνει τις συσκευασίες των προϊόντων τους. Η Harco Trading Ltd αναγνωρίζοντας αυτές τις τάσεις, προσφέρει στους καταναλωτές την επιλογή ανακυκλωμένου χαρτιού στα πλείστα της είδη. Επίσης, όλες οι συσκευασίες της Harco Trading Ltd είναι φιλικές προς το περιβάλλον και μπορούν να ανακυκλώνονται.
 
Είναι εξαιρετικής σημασίας όπως οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο λιανικό εμπόριο να αναγνωρίζουν συνεχώς τις αλλαγές στις συνήθειες και τις ανάγκες των καταναλωτών ώστε να μπορούν να προσαρμόζονται ανάλογα και να χαράζουν τις σωστές στρατηγικές.
 
 
Προφίλ εταιρίας
Η εταιρία ιδρύθηκε το 1992 από τον Χάρη Κωνσταντινίδη και έκτοτε η κύρια δραστηριότητα της εταιρίας είναι η επεξεργασία χαρτιού υγιεινής για οικιακή και επαγγελματική χρήση. Από το 2019 η εταιρία έχει δημιουργήσει το δικό της δίκτυο πωλήσεων με το οποίο εξυπηρετεί Παγκύπρια όλες τις υπεραγορές αλλά και εταιρίες που ασχολούνται με συστήματα υγιεινής. Τα προϊόντα τα οποία παράγονται από την εταιρία περιλαμβάνουν χαρτί τουαλέτας, χαρτομάντηλα προσώπου, χαρτοπετσέτες, και χαρτί κουζίνας. Κατασκευάζει επίσης, χειροπετσέτες διπλώματος c-fold και interfold, επαγγελματικά χαρτιά υγειάς και χεριών ως επίσης και ρολά για ιατρεία και ινστιτούτα αισθητικής. Όλα τα πιο πάνω είδη προσφέρονται σε διάφορες διαστάσεις από καθαρό χημικό πολτό και ανακυκλωμένο χαρτί. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των συνεργατών της, η εταιρία διαθέτει χαρτοθήκες και σαπουνοθήκες.
 
Οι μάρκες τις εταιρίας για τα χαρτικά προϊόντα είναι οι Elite, Viva και Morana. Η εταιρία επίσης εμπορεύεται χάρτινα καλαμάκια με την ονομασία Eviva, χώμα υγιεινής των γάτων με την ονομασία Mr Cat αλλά υποσέντονα για σκύλους με την ονομασία Mr Dog. Τέλος, η εταιρία προσφέρει και υποσέντονα υγιεινής για ανθρώπους με την ονομασία Elite Care.
 
Η βιομηχανική μονάδα παραγωγής και οι αποθήκες της Harco Trading βρίσκονται από το 1992 στην βιομηχανική περιοχή Ιδαλίου. Ως αποτέλεσμα της αύξησης του όγκου εργασιών από το 2010 η εταιρία έχει μεταφερθεί σε νέες σύγχρονες εγκαταστάσεις.
 
Από το 2011 τα παιδιά του ιδρυτή Χάρη Κωνσταντινίδη, Ελένη, Μαρία και Αριστοτέλης έχοντας ανάλογες σπουδές και επαγγελματική πείρα έχουν αναλάβει τμήματα της εταιρίας με στόχο την μετάβαση στη δεύτερη γενιά.

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Living the American Dream
Fooderloo: Ένα καινοτόμο app που μειώνει το food waste και εξοικονομεί χρήματα στις επιχειρήσεις
Ακίνητα: Οι πιο περιζήτητες περιοχές ανά επαρχία-Τι καταδεικνύει έρευνα της Deloitte
Τελεσίγραφο Βαφεάδη στην Kition για την εγγυητική-Προθεσμία δύο ημερών, μετά τα πράγματα θα είναι διαφορετικά
Κώστας Κουμής: Τα τρία αρνητικά δεδομένα της φετινής χρονιάς και η αισιοδοξία για τις επιδόσεις του τουρισμού
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Π. Χριστοδούλου: Επιτυγχάνεται η πολυπόθητη εναρμόνιση των όρων εργοδότησης του προσωπικού
Διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους €360,000 στην ΚΕΠΕΥ MCA Intelifunds από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς
Συμφωνία σταθμός ανάμεσα σε Ελληνική και ΕΤΥΚ για ανανέωση της συλλογικής σύμβασης