Αλφαμέγα: Ειδικές προστατευτικές μάσκες σε όλο το προσωπικό

Έχοντας θέσει ως προτεραιότητα τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας και δηλώνοντας ενεργά το παρών τους στην αντιμετώπιση της πανδημίας του COVID-19, οι Υπεραγορές Αλφαμέγα έκριναν επιβεβλημένο να αναβαθμίσουν περαιτέρω τα μέτρα προστασίας στα καταστήματά τους.
 
Η εταιρεία, σε συνέχεια των μέτρων που ήδη έλαβε, στη βάση των επίσημων οδηγιών του Υπουργείου Υγείας, θα παρέχει πλέον στο προσωπικό της ειδικές προστατευτικές μάσκες, προκειμένου να διαφυλάξει τόσο την υγεία των εργαζομένων στις υπεραγορές, όσο και των καταναλωτών.
 
Οι Υπεραγορές Αλφαμέγα, υπενθυμίζουν ότι σε αυτές τις πρωτόγνωρες συνθήκες που βιώνουμε, είναι μείζονος σημασίας να ενεργεί το κοινό που επισκέπτεται τις υπεραγορές με αίσθημα ευθύνης, με ενσυναίσθηση και αλληλεγγύη, τόσο για τη δική του προστασία όσο και για την ασφάλεια του προσωπικού των υπεραγορών.
 
Οι εργαζόμενοι στις υπεραγορές, σε μια περίοδο που συστήνεται η απομόνωση στο σπίτι, παραμένουν με αυταπάρνηση στην πρώτη γραμμή της μάχης, καταβάλλοντας υπεράνθρωπες προσπάθειες για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των αυξημένων αναγκών της κοινωνίας.
 
Συνεχίζουμε με υπευθυνότητα και σεβασμό στους γύρω μας!
 

Δειτε Επισης

Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls