Μ. Κασάπης: Να μηδενιστεί το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα

InBusinessNews  09/03/2020 07:49
Μ. Κασάπης: Να μηδενιστεί το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα

Μ. Κασάπης: Να μηδενιστεί το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα

InBusinessNews  09/03/2020 07:49
Η ιστορία της ΚΕΑΝ ξεκίνησε το 1949 στη Λεμεσό από τον Τάκη Χριστοδούλου. Σήμερα, με μεγάλο χαρτοφυλάκιο που περιλαμβάνει κορυφαίας ποιότητας προϊόντα, η KEAN δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 40 χώρες στην Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Άπω Ανατολή, Αφρική και στις ΗΠΑ. Επιπρόσθετα, τα τελευταία χρόνια η εταιρεία προχώρησε στην ενσωμάτωση νέων προϊόντων στον όμιλο της μέσω της KEAN Trading Division, αλλά και μέσω των θυγατρικών εταιρειών της KEAN Food Link Ltd και της KFL Logistics Ltd.

RELATED ARTICLES


 
Η KEAN Soft Drinks Ltd ήταν υποψήφια στην κατηγορία Βιομηχανία / Μεταποίηση στα IN Business Awards 2019 και την παρουσιάζει, ο Γενικός Διευθυντής της, Μάριος Κασάπης.
 
Η εξέλιξη
Οι πιο σημαντικοί άξονες στους οποίους στηρίζεται η πορεία της ΚΕΑΝ είναι η προσήλωση στην ποιότητα των προϊόντων και η καινοτομία. Η εταιρεία οφείλει την ύπαρξη της σε ένα επιστήμονα με ερευνητικό μυαλό, τον Τάκη Χριστοδούλου, που δημιούργησε μια σειρά από καινοτόμες διαδικασίες και πρωτοποριακά προϊόντα και μέχρι σήμερα ακολουθούμε αυτή τη φιλοσοφία. Σημαντικός άξονας επίσης είναι η αξιοπρεπής εργοδότηση και η αξιοπιστία της ως εταιρεία.
 
Οι προκλήσεις
Δύσκολα ήταν τα πρώτα χρόνια της ίδρυσης της εταιρείας, λίγο μετά τη λήξη του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου, και μέχρι να καθιερωθεί στο καταναλωτικό της κοινό. Η τουρκική εισβολή του 1974 ταρακούνησε όλη την Κύπρο και επέφερε σοβαρό πλήγμα και στην εταιρεία. Τα αποθέματα προϊόντων, τα αυτοκίνητα διανομής και όλα τα περιουσιακά στοιχεία στις κατεχόμενες περιοχές κατασχέθηκαν από τις κατοχικές αρχές ή μεταφέρθηκαν με τουρκικά πλοία, και μαζί τους χάθηκαν και οι λογαριασμοί πελατών και βέβαια η μισή αγορά της Κύπρου. Εντούτοις, το ένστικτο επιβίωσης του ιδρυτή εντόπισε νέες προοπτικές εξαγωγής προϊόντων που δε βασίζονται αποκλειστικά σε αυτές τις πρώτες ύλες, στις χώρες της Εγγύς και Άπω Ανατολής. Η εταιρεία, παρόλο που έχασε σημαντικό μέρος υλικών και εξοπλισμού, κατάφερε να επιβιώσει και να επανακτήσει τις δυνάμεις της. Το τελευταίο πλήγμα βέβαια ήταν η οικονομική κρίση του 2013, τα αποτελέσματα της οποίας ακόμη είναι αισθητά και στην οικονομία και στους πελάτες μας.
 
Η νέα δεκαετία
Το περιορισμένο μέγεθος της κυπριακής αγοράς είναι γεγονός. Εντούτοις, η γεωπολιτική θέση της Κύπρου δίνει διεθνή προοπτική στο εμπόριό μας, την οποία αξιοποιούμε ως εταιρεία. Με μια μακροπρόθεσμη στρατηγική εξαγωγών και χαρτοφυλάκιο που περιλαμβάνει κορυφαίας ποιότητας προϊόντα σε συσκευασία τελευταίας τεχνολογίας με μοντέρνο design, η KEAN διαθέτει τα εφόδια να δραστηριοποιείται στην αγορά της Ευρωπαϊκής Ένωσης και πέρα από αυτή. Άλλη πρόκληση, τόσο για την ΚΕΑΝ όσο και για πολλές άλλες εταιρείες του λιανεμπορίου, αποτελεί η διατήρηση της ανταγωνιστικότητας. Για να κρατήσουμε το brand μοντέρνο και ανταγωνιστικό, χρησιμοποιούμε από τη μια την εμπειρία μας στην παραγωγή και από την άλλη εμπεριστατωμένη έρευνα αγοράς και καινοτόμες ενέργειες μάρκετινγκ.
 
Το μέλλον
Στόχος μας για το μέλλον είναι να μηδενιστεί το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα. Αυτό συμβαδίζει με τις ανησυχίες της εποχής για την κλιματική αλλαγή και μέρος αυτού του στόχου περιλαμβάνει δεντροφύτευση σε μεγάλη κλίμακα. Επίσης σε βάθος χρόνου θέλουμε να δημιουργήσουμε και να αναπτύξουμε προγράμματα εκπαίδευσης μέσω του Keanita Kids Club.
 
Επιπρόσθετα, για εμάς, αποτελεί σημαντική πρόκληση να παραμείνουμε εργοδότης προτίμησης. Η εταιρεία είναι προσηλωμένη στην ανάπτυξη μιας υγιούς σχέσης με το προσωπικό και βασίζεται στον σεβασμό και στην αναγνώριση της συμβολής του ανθρώπινου δυναμικού προσφέροντας ένα αξιοπρεπή μισθό.

Το όραμα
Όραμά μας, είναι να βλέπουμε την ΚΕΑΝ να προοδεύει, να επενδύει στην έρευνα, να αναπτύσει την τεχνογνωσία της, να αξιοποιεί νέες τεχνολογίες και να παρακολουθεί στενά τις τάσεις της αγοράς και τις ανάγκες των καταναλωτών ώστε να αναπτύσσει καινοτόμα προϊόντα. Τέλος να συνεχίσει να στηρίζει την κοινωνία μας συμμετέχοντας στην εξέλιξή της και ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες της προσφέροντας σε φιλανθρωπικούς σκοπούς ως ενεργό μέλος της κοινωνίας.
 
Facts & Figures
Ετήσιος τζίρος εταιρείας: €40 εκατομμύρια
Αριθμός προσωπικού: 210 εργαζόμενοι σε όλο τον όμιλο
Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
Πίσω στην αρχή της σελίδας