SO EASY STORES: Προτίμηση στα μικρά μαγαζιά

Ο τομέας των καταστημάτων τύπου convenience και κατ’ επέκταση η αντίληψη περί top up shopping παρουσιάζει συνεχή ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια και στην κυπριακή αγορά, κάτι που αποτελεί τάση εδώ και καιρό σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο, δηλώνει ο Κυριάκος Ζένιος, διευθυντής εργασιών So Easy Stores. Οι καταναλωτές, πλέον, θέλουν την ευκολία τους, την οποία βρίσκουν στα μικρά μαγαζιά.

Μειώνονται τα καταστήματα
Προβλέπεται περαιτέρω άνοδος του συγκεκριμένου τομέα, μέσω συνεργασιών και οργανικής ανάπτυξης, παρόλο που αναμένεται μείωση του αριθμού των καταστημάτων στο σύνολο, κυρίως αυτών με πολύ μικρό μέγεθος και όσων δραστηριοποιούνται εκτός της φιλοσοφίας που ο σύγχρονος καταναλωτής αναμένει.
 
Ταλανίζουν οι ασάφειες
Παράγοντα που μπορεί να επηρεάσει την εξέλιξη του τομέα, από πλευράς ανάπτυξης και διαφοροποίησης, αποτελεί η ασάφεια σε σχέση με τη νομοθεσία για το ωράριο των καταστημάτων, το οποίο θα ήταν πολύ σημαντικό να ξεκαθαρίσει. Επηρεάζουν, επίσης, διάφορα θέματα, κυρίως σε σχέση με τα καπνικά προϊόντα, όπως η δομή της φορολογίας, η παρουσία των heat & vibes ειδών και η σημαντική αύξηση των λαθραίων.

Οι καταναλωτές απαιτούν
Σήμερα έχουν διαμορφωθεί αρκετές κατηγορίες καταναλωτών, με διαφορετικές, λίγο ή πολύ, προτιμήσεις. Οι συνήθειες των ανθρώπων τα τελευταία χρόνια έχουν αλλάξει αρκετά, κάτι το οποίο φαίνεται και στην πράξη, αλλά και μέσα από μελέτες, οι οποίες έχουν γίνει σχετικά με αυτό το ζήτημα. Οι πελάτες, πλέον, επιζητούν την ευκολία στις αγορές τους, θέλουν να αποτελεί μια εμπειρία ο χρόνος που θα διαθέσουν γι’ αυτές και σίγουρα επιθυμούν σωστές και λογικές τιμές. Ταυτόχρονα, λόγω του ότι μεγάλο μερίδιο, 37%, κατέχουν καταναλωτές που εμπίπτουν στην κατηγορία των millennials, σημαντική είναι η χρήση τεχνολογικών μέσων τόσο για σκοπούς επικοινωνίας όσο και ενημέρωσης.
 
Εμπλουτίζεται η όλη εμπειρία
Βασικό στρατηγικό μας στόχο αποτελεί η ανάπτυξη του τομέα των convenience stores, στον οποίο διεκδικούμε πάντοτε ηγετική παρουσία. Στα άμεσα πλάνα μας δεν περιλαμβάνεται, όμως, το άνοιγμα νέων ιδιόκτητων καταστημάτων, εκτός από εξαιρετικές περιπτώσεις που θα αξιολογηθούν και θα κριθούν απαραίτητες. Θα δοθεί έμφαση στα υφιστάμενα σημεία πώλησης και στην οργανική τους ανάπτυξη, στον εμπλουτισμό με περισσότερες υπηρεσίες και νέες κατηγορίες προϊόντων. Επίσης, στα σχέδια μας περιλαμβάνεται η ανακαίνιση αρκετών καταστημάτων, στη βάση του προτύπου που έχουμε δημιουργήσει την περσινή χρονιά, κάτι που αναβαθμίζει την όλη εμπειρία για τον πελάτη. Θα επιδιωχθούν, ακόμα, περαιτέρω στρατηγικές συνεργασίες, που θα διευκολύνουν την ανάπτυξη. Μέσω όλων των πιο πάνω θα επιδιωχθεί η βελτίωση της επικερδότητας της επιχείρησης και η διασφάλιση της μακροπρόθεσμης βιωσιμότητάς της.

So Easy Stores
Τα 23, σήμερα, So Easy Stores διαφοροποιούνται από τα κλασικά παραδοσιακά περίπτερα, μπακάλικα, μικρές και μεγάλες υπεραγορές. Βρίσκονται κατανεμημένα σε γειτονιές και κοινότητες σε όλη την Κύπρο, με σκοπό να προσφέρουν στους καταναλωτές την άνεση να ψωνίζουν γρήγορα και εύκολα σε λογικές τιμές. Καλύπτουν τις συμπληρωματικές ανάγκες ενός νοικοκυριού και όχι μόνο. Είναι μικρά καταστήματα μέχρι και 200 τ.μ. και δίνεται έμφαση στη λειτουργικότητα και τη διαμόρφωση των χώρων τους, ώστε οι πελάτες να βρίσκουν τάχιστα ό,τι επιθυμούν. Βασικές κατηγορίες που περιλαμβάνουν είναι: Καπνικά προϊόντα, τηλεκάρτες, Τύπο, τρόφιμα, ποτά, κάβα, έτοιμα γεύματα, καθαριστικά, είδη προσωπικής και παιδικής φροντίδας, ζωοτροφές και άλλα, καθώς και παροχή διαφόρων υπηρεσιών. Στα καταστήματα So Easy Stores μπορεί κανείς να βρει τις κορυφαίες μάρκες προϊόντων και να επωφεληθεί από μηνιαίες προσφορές.
 
Ο Κυριάκος Ζένιος
Είναι απόφοιτος του τμήματος διοίκησης επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Cyprus College με 10ετή εμπειρία στο λιανικό εμπόριο. Εργάζεται στη So Easy Stores από το 2009, σε διάφορα τμήματα, ενώ σήμερα κατέχει τη θέση του διευθυντή εργασιών της αλυσίδας.

Δειτε Επισης

Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls