Private Label Products - Υπεραγορές Παπαντωνίου: Πρωταρχική μας αξία το Value For Money

Η ιδιωτική ετικέτα των υπεραγορών Παπαντωνίου έχει παρουσία σχεδόν σε όλα τα προϊόντα. Πρωταρχική αξία των υπεραγορών, είναι το Value for Money, η σωστή τιμή, χωρίς καμία έκπτωση στη ποιότητα. Όπως δήλωσε ο Γιώργος Γιαπανάς, Imports and Private Label Manager «Δεν υιοθετούμε την συνήθης στρατηγική του ας κόψουμε μερικά γραμμάρια, ας κόψουμε μερικά συστατικά. Όχι, είμαστε σωστοί και σεβόμαστε τον πελάτη μας.»
 
 

 

Ποιες είναι οι κατηγορίες των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας των υπεραγορών Παπαντωνίου και ποια η θέση τους στην αγορά;
Τα προϊόντα Ιδιωτικής Ετικέτας της αλυσίδας  μας στεγάζονται κάτω από τις επωνυμίες «Διαλεκτό» για τρόφιμα και «Star» για Χημικά προϊόντα και μη τρόφιμα. Έχουμε ξεφύγει από την πεπατημένη του Private Label με το όνομα της αλυσίδας, για πρακτικούς λόγους. Ο στόχος γενικότερα της Ιδιωτικής Ετικέτας μας είναι η πρόσθετη επιλογή στους πελάτες μας σε προϊόντα καθημερινής ανάγκης, σε καλύτερες τιμές και χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητα. Δηλαδή ενστερνιζόμαστε την διαχρονική αξία του Value for Money:  Καλή, σωστή τιμή για πολύ καλό προϊόν. Ο στόχος μας είναι αρκετά πιο περήφανος όμως: Δεν επιτρέπουμε σε Ιδιωτικές Ετικέτες πολυεθνικού επιπέδου να υπερτερούν είτε σε τιμή είτε σε ποιότητα. Τα προϊόντα μας έχουν παρουσία σχεδόν σε όλες της κατηγορίες προϊόντων. Το μερίδιο τους στην κάθε κατηγορία μπορεί να κυμαίνεται από 10 μέχρι και  70+%.
 
 

Πώς τα δικά σας προϊόντα private label διαφοροποιούνται από τον ανταγωνισμό;
Δεν υιοθετούμε την στρατηγική του «δεν χρειάζεται να είμαστε πολύ πιο φθηνοί αλλά μόνο λίγο». Είμαστε αρκετά πιο φθηνοί. Δεν υιοθετούμε την συνήθης στρατηγική του «ας κόψουμε μερικά γραμμάρια, ας κόψουμε μερικά συστατικά.» Όχι, είμαστε σωστοί και σεβόμαστε τον πελάτη μας. Καμαρώνουμε κάθε φορά που μας λένε, αφού είναι «Διαλεκτό» τότε καλό θα είναι. Δεν έχουμε το παραδοσιακό Private Label με προϊόντα Παπαντωνίου. Χρησιμοποιούμε ονομασίες οι οποίες μπορούν να ανάγονται σε επίπεδο τοπικής μάρκας. Έχουμε δηλαδή και πωλήσεις έκτος υπεραγορών. Από την αρχή, δεν έχουμε ακολουθήσει την λογική των 3 επιπέδων που είναι το οικονομικό, το κλασικό, και το πολυτελείας, αφού είναι κάτι που έχει ήδη αρχίσει να φθίνει τόσο σε τοπικό, όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο. Έχουμε ένα επίπεδο, το οποίο εμπεριέχει τα πλεονεκτήματα όλων, δηλαδή τιμή, καθημερινή κάλυψη, ποιότητα, εμπειρία.
 
 

Γιατί τα προϊόντα private label είναι σημαντικά και ποιο το μέλλον τους στο κυπριακό λιανεμπόριο;
Τα προϊόντα Private Label αποτελούν την εναλλακτική της μάρκας σε χαμηλότερη τιμή.  Η σημασία αυτή πολλαπλασιάζεται λόγω της οικονομικής κατάστασης και του καινούργιου status quo. Είναι μια σανίδα σωτηρίας για τους καταναλωτές και κυρίως για το καλάθι της νοικοκυράς. Το μέλλον των προϊόντων Ιδιωτικής Ετικέτας, κατά την γνώμη μας είναι ανοδικό αλλά με αργούς ρυθμούς. Η Κύπρος δεν έχει φτάσει τα ψηλά ευρωπαϊκά επίπεδα πολλών χωρών. Δεν υπάρχει βέβαια ενιαίο επίπεδο επιτυχίας σε όλες τις χώρες. Φαίνεται η ντόπια κουλτούρα έχει ψηλότερα επίπεδα πιστότητας στις μεγάλες μάρκες που αντέχουν και στην οικονομική κρίση. Το παιχνίδι είναι γρήγορο και οι παράγοντες που επηρεάζουν πολλοί.
 

Δειτε Επισης

Με κόστος 1,2 εκατ. «ανασχηματίζει» με ηλεκτρικά τον στόλο οχημάτων του Υπουργικού η Κυβέρνηση
Το αναθεωρημένο νομοσχέδιο για το FDI screening και η δυστοκία της Κύπρου για συμμόρφωση
«Go Live» για την παράλληλη διαπραγμάτευση κυπριακών ομολόγων ΕΜΤΝ
Προσέλκυση νέων επενδυτών...«Κεφάλαιο κίνησης σε επιχειρήσεις, θα ενσωματωθούν και συγκεκριμένα κίνητρα»
Ικανοποίηση Κεραυνού για Fiscal Monitor του ΔΝΤ-«Επαναβεβαιώνεται η πολύ καλή πορεία της οικονομίας μας»
16α ΙΝ Business Awards: Ανακοινώνονται την ερχόμενη εβδομάδα οι βραβευθέντες
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Τα αιτήματα της Kition, το ξεκάθαρο μήνυμα Βαφεάδη και τι διαμηνύει η Ελεγκτική Υπηρεσία
ΔΝΤ: Η Κύπρος θα «πιάσει» νωρίτερα το όριο 60% στον δείκτη δημόσιου χρέους