Τα WaterWipes και στην Κύπρο!

Με ιδιαίτερη υπερηφάνεια, η PATHIN Trading Ltd, μέλος του Kronos Corporate Group, ανακοινώνει την σύναψη συμφωνίας με την ιρλανδική εταιρεία Irish Breeze για την αποκλειστική αντιπροσώπευση των WaterWipes στην Κύπρο!
Πρόκειται σύμφωνα με σχετικό δελτίο τύπου για «τα πιο αγνά μωρομάντηλα του κόσμου», τα οποία αποτελούνται από 99,9% νερό και μια σταγόνα από εκχύλισμα φρούτων.

Το στοιχείο που κάνει τα WaterWipes να ξεχωρίζουν, δεν είναι άλλο από την αγνότητα με την οποία οι ίδιοι οι δημιουργοί των προϊόντων αντιλαμβάνονται την ευαισθησία του παιδικού δέρματος, την ανάγκη της γυναίκας για καθαρό δέρμα αλλά και την περιβαλλοντική συνείδηση.

Η ιστορία πίσω από τα WaterWipes
 
Όλα άρχισαν, όταν η πρώτη κόρη του Edward McCloskey, μετέπειτα δημιουργού των WaterWipes, ως νεογέννητη υπέφερε λόγω του ευαίσθητου δέρματος της και ανέπτυξε εξανθήματα από την πάνα.
Έψαξε λοιπόν στην αγορά για να βρει μωρομάντηλα τα οποία να μην περιέχουν χημικά ή άλλα συστατικά, επιβλαβή για το ευαίσθητο δερματάκι της κόρης του. Παρά την εκτεταμένη έρευνα, δεν τα κατάφερε. Έτσι, αποφάσισε να φτιάξει ο ίδιος!
Μετά από χρόνια, πολύ σκληρή δουλειά, δοκιμές και επιστημονικές έρευνες, τα WaterWipes είχαν πια γεννηθεί! Αγνά, απαλά και ασφαλή ακόμα και για το πιο ευαίσθητο δέρμα.
Σήμερα, κάθε μέρα, σε κάθε γωνιά του κόσμου, οι νέοι γονείς ανακαλύπτουν τα οφέλη των απαλών WaterWipes για το ευαίσθητο δέρμα του μωρού τους
 
Σύντομα στα Φαρμακεία
Τα υγρά μαντηλάκια WaterWipes θα διατίθενται σύντομα στα Φαρμακεία. Η γκάμα των προϊόντων περιλαμβάνει τα αυθεντικά μωρομάντηλα WaterWipes, μωρομάντηλα με εκχύλισμα σαπουνάδας και υγρά μαντηλάκια καθαρισμού προσώπου.
 

Δειτε Επισης

Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας