Γ. Πίσσης: Είμαστε περήφανοι για το ανανεωμένο Mall of Cyprus

Τους τρεις πυλώνες, στους οποίους βασίζεται η στρατηγική του ανανεωμένου εμπορικού κέντρου της πρωτεύουσας, αναλύει ο marketing manager (εκτελών χρέη γενικού διευθυντή) του The Mall of Cyprus, Γιώργος Πίσσης.

Εξάλλου, εκφράζει υπερηφάνεια για τους νέους χώρους καταστημάτων και εστίασης του εμπορικού κέντρου, για τους οποίους υπήρξαν εγκωμιαστικά σχόλια από επισκέπτες και συνεργάτες.

Ταυτόχρονα, απαντά στο κύριο ερώτημα: Malls ή high street;

Mιλήστε μας για το δικό σας mall και τη στρατηγική σας.
Στόχος του The Mall of Cyprus είναι να προσφέρει μια άριστη εμπειρία ψωνίσματος στους επισκέπτες του. Η προσπάθεια αυτή εστιάζεται σε τρεις πυλώνες: Αρχικά, στη δημιουργία ενός άριστου περιβάλλοντος, με μοντέρνα αισθητική, υψηλά standards σχεδιασμού, ανέσεις και υπηρεσίες, οι οποίες κάνουν την επίσκεψη ευχάριστη.

Σε δεύτερο στάδιο, έχουμε πετύχει να διασφαλίσουμε ένα μείγμα καταστημάτων, το οποίο καλύπτει ευρύ φάσμα αναγκών των επισκεπτών μας, με επιλογές σε εκατοντάδες brands, διεθνή και τοπικά. 

Τέλος, αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής μας είναι η δυνατότητα που προσφέρουμε σε κάποιο να μας επισκεφθεί ή να συνδυάσει την επίσκεψή του με καφέ, ποτό, φαγητό ή διασκέδαση και χαλάρωση γενικότερα.

Ποια η ανταπόκριση του κοινού στις πρόσφατες αλλαγές που κάνατε;
Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για τους νέους χώρους καταστημάτων και εστίασης που εγκαινιάσαμε τέλη Μαρτίου 2019, στο πλαίσιο του expanding experiences project. Τα σχόλια που έχουμε λάβει από επισκέπτες και συνεργάτες είναι εγκωμιαστικά, ιδιαίτερα για τον χώρο εστίασης, ο οποίος μπορεί να συγκριθεί σε επιλογές, αλλά και αισθητική, με αντίστοιχους χώρους εμπορικών κέντρων πολύ πιο ώριμων αγορών από τη δική μας.

Ποιες κατηγορίες καταναλωτών στοχεύετε να προσελκύσετε με το store mix που έχετε στο mall σας;
Το The Mall of Cyprus απευθύνεται σε όλους τους καταναλωτές, κάθε ηλικίας και φύλου.

Malls ή high street; Ποια η τάση στην Κύπρο;       
Ο σύγχρονος Κύπριος καταναλωτής είναι πολυσύνθετος, με πολλαπλές και διαφορετικές ανάγκες, αλλά παράλληλα ιδιαίτερα υψηλές απαιτήσεις. Να μην ξεχνάμε ότι ταξιδεύει και επηρεάζεται από πολύ πιο ώριμες αγορές, επομένως ο πήχης είναι πολύ ψηλά. Η εύκολη πρόσβαση σε πληροφόρηση μέσω των social media και του διαδικτύου γενικότερα του έχει δώσει τη δυνατότητα να αξιολογεί, να συγκρίνει και να επιλέγει ανάλογα.

Στο πλαίσιο αυτό, κάθε κατηγορία καταστημάτων, σε εμπορικά κέντρα, high street ή ηλεκτρονικά, έχει ρόλο να επιτελέσει και αξία να προσθέσει. Προσπάθεια κάθε καναλιού, προκειμένου να παραμείνει στις επιλογές του καταναλωτή, είναι να βελτιώνει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει, τη σχέση ποιότητας και τιμής, αλλά πρωτίστως να εμπλουτίζει την καταναλωτική εμπειρία.

Προφίλ
To The Mall of Cyprus άνοιξε τις πόρτες του στις 27 Σεπτεμβρίου του 2007 υπό την ιδιοκτησία και τη διαχείριση του Ομίλου Εταιρειών NKS. Τον Ιούλιο του 2015 αγοράστηκε από το Atterbury Group, έναν νοτιοαφρικανικό όμιλο, ο οποίος, για πάνω από 25 χρόνια, αναπτύσσει και διαχειρίζεται εμπορικά κέντρα και κτίρια γενικότερα, κυρίως στην Αφρική, αλλά πιο πρόσφατα και στην Ευρώπη.

Facts & Figures
Προσωπικό: 12 άτομα
Καταστήματα: Πέραν των 90. Ο αριθμός των brands είναι πολύ μεγαλύτερος, καθότι αρκετά από τα καταστήματα είναι multibrand.
Ετήσιος τζίρος: €11.5 εκατ. το 2018
Brands: Το The Mall of Cyprus στεγάζει ένα ελκυστικό μείγμα από καταστήματα λιανικής πώλησης με μεγάλες διεθνείς και τοπικές μάρκες, οργανωμένο food court με καφετέριες κι εστιατόρια, brands και υπηρεσίες ψυχαγωγίας πολλά άλλα.
Διοικητική ομάδα: Γιώργος Πίσσης - marketing manager (προσωρινά ανέλαβε καθήκοντα γενικού διευθυντή) Αντρέας Φλωρίδης - operations manager και Αντωνία Κωνσταντίνου - finance manager.

Who is who
O Γιώργος Πίσσης δραστηριοποιείται στην εταιρεία από τον Μάρτιο του 2015, στο ρόλο του marketing manager του Eμπορικού Πάρκου Σιακόλα, αλλά και του The Mall of Engomi. Προηγουμένως εργαζόταν σε μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες του τομέα ευρείας κατανάλωσης, την Argosy Trading Company, έχοντας την ευθύνη για  brands πολυεθνικών εταιρειών, όπως, Kellogg’s, Mars, Reckitt Benckiser και Energizer.

Η συνέντευξη δημοσιεύθηκε στο τεύχος Αυγούστου του περιοδικού IN Business

Δειτε Επισης

Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας
Η Visa ανακοινώνει τον νικητή του διαγωνισμού της για ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο