Το νέο κατάστημα της εταιρείας The North Face άνοιξε τις πόρτες του στο Nicosia Mall

Σε μια ιδιαίτερη και αποκλειστική ξενάγηση, στο νέο κατάστημα της The North Face στο Nicosia Mall, συμμετείχαν δημοσιογράφοι από το σύνολο των κυπριακών μέσων, οι οποίοι έσπευσαν στο Nicosia Mall ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα της The North Face για την παρουσίαση του νέου εντυπωσιακού καταστήματος της εταιρείας της, το οποίο βρίσκεται στο ισόγειο του εμπορικού κέντρου.

Η The North Face, που δραστηριοποιείται δυναμικά στον χώρο της ένδυσης και του εξοπλισμού στην ύπαιθρο και όχι μόνο, επέλεξε να επενδύσει στρατηγικά στην Κύπρο με την προσθήκη ενός flagship store, προσφέροντας τα πιο εξελιγμένα προϊόντα της στην αγορά του νησιού. 

Οι καλεσμένοι είχαν τη δυνατότητα να απολαύσουν μια επιλογή από δροσιστικά και υγιεινά εδέσματα τα οποία ήταν άμεσα συνδεδεμένα με τη φιλοσοφία της The North Face, που προάγει την εσωτερική αρμονία και αίσθηση ισορροπίας σε συνδυασμό με τις ανάγκες της έντονης και δραστήριας σύγχρονης ζωής η οποία επιβάλλει μια ενεργή καθημερινότητα γεμάτη περιπέτειες εντός και εκτός πόλης στην οποία περιλαμβάνονται τα χόμπι, οι εξορμήσεις και τα παντός είδους σπορ.
 
 


Παράλληλα οι προσκεκλημένοι εκπρόσωποι των Μ.Μ.Ε είχαν την ευκαιρία να δουν και να δοκιμάσουν όλα τα νέα προϊόντα της εταιρείας, να ενημερωθούν σχετικά με τις καινοτόμες πρακτικές που εφαρμόζονται κατά τη διαδικασία παραγωγής τους, αλλά και να γνωρίσουν την ιστορία της επωνυμίας που έχει αποκτήσει φανατικούς λάτρεις σε όλον τον κόσμο. 
 


Με το πέρας της επίσκεψης Τύπου, ο υπεύθυνος Marketing & Επικοινωνίας της The North Face, κ. Γιάννης Κοντοχρήστος, δήλωσε σχετικά: «Είναι ένα πολύ σημαντικό στρατηγικό βήμα για εμάς, να επενδύσουμε και να στηρίξουμε την κυπριακή αγορά. Η The North Face, θα βρίσκεται δίπλα στον Κύπριο καταναλωτή με σκοπό να καλύψει τις ανάγκες του σε ποιοτικό και καινοτόμο ρουχισμό. Ευχόμαστε το νέο μας κατάστημα να φέρει κοντά μας περισσότερους φίλους και μαζί να εξερευνήσουμε και ανακαλύψουμε τα καλύτερα προϊόντα που θα μας συνοδεύσουν στις περιπέτειές μας στην ύπαιθρο αλλά και μέσα στην πόλη».
 

 

Δειτε Επισης

Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls