ΚΕΑΝ: 70 χρόνια στο ποτήρι μας

ΚΕΑΝ, Κυπριακή Εταιρεία Αναψυκτικών, ετών 70. Η εταιρεία που ξεδιψά γενεές κυπρίων από το 1949, φέρνοντας αγαπημένες γεύσεις έτοιμες στα ποτήρια των κυπρίων καταναλωτών

Η ιστορική  εταιρεία  ιδρύθηκε στην Λεμεσό το 1949 από τον νεαρό τότε χημικό Τάκη Χριστοδούλου ο οποίος επέδειξε ενδιαφέρον στον τομέα επεξεργασίας φρούτων. Η εταιρεία μέχρι το 1951 ονομαζόταν ΚΕΑ, για την αποφυγή όμως σύγχυσης με άλλη εταιρεία με παρόμοιο όνομα, η εταιρεία μετονομάστηκε σε ΚΕΑΝ.

Το εργοστάσιο της ΚΕΑΝ από το 1956 αποτελεί σημείο αναφορά για την πόλη της Λεμεσού. Τα δύο εντυπωσιακά γιγαντιαία μπουκάλια που φρουρούν την πύλη του εργοστασίου το κάνουν μοναδικό.

Η Κυπριακή εταιρεία Αναψυκτικών από την ίδρυση της καθιερώθηκε στον κόσμο της Κύπρου, αλλά και του εξωτερικού για τη γεύση, τη συνέπεια, τη σταθερότητα, αλλά και την καλή ποιότητα όλων της των προϊόντων.

Κατά τη διάρκεια των 70 αυτών χρόνων, η ΚΕΑΝ όχι μόνο συνέβαλε στην ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας, ως ένας σοβαρός συνεργάτης και αξιόπιστος εργοδότης, αλλά έγινε και μέρος του DNA της κυπριακής κοινωνίας.
 


Η ΚΕΑΝ όταν πρωτοξεκίνησε την παραγωγή των προϊόντων της είχε στην διάθεση της αρκετή πρώτη ύλη ντόπιων εσπεριδοειδών. Με την πάροδο του χρόνο όμως αυτό το πλεονέκτημα χάθηκε. Από την μια η Τουρκική εισβολή του 1974 που είχε ως αποτέλεσμα την απώλεια των εσπεριδοειδών. από τις κατεχόμενες περιοχές της Αμμοχώστου και της Μόρφου και από την άλλη η χαμηλή ενασχόληση με την γεωργία στα επόμενα χρόνια ανάγκασαν την εταιρεία να εισάγει τις πρώτες ύλες που χρειάζεται.


Η εταιρεία χρησιμοποίει τις πιο σύγχρονες αμερικανικές τεχνικές χυμοποίησης εσπεριδοειδών στη συμπύκνωση των χυμών.

Οι εξαγωγές  αποτελούν στρατηγική απόφαση για την ΚΕΑΝ από την αρχή της 70χρονης ιστορίας της. Τα προϊόντα της εταιρείας εξάγονται σε περισσότερες από 50 χώρες με το συνολικό τζίρο των εξαγωγών να αγγίζει τα €10.

Η ΚΕΑΝ συμπληρώνει φέτος 70 χρόνια ζωής και πρώτος της στόχος είναι διατηρήσει την πρωτιά που της χαρίζουν οι καταναλωτές. Φιλοδοξεί  επίσης να συνεχίσει την ανάπτυξη της για να παραμείνει ένας σοβαρός εργοδοτικός οργανισμός
 

Δειτε Επισης

Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls