ΕΕ: Αυτοκίνητα με αυτόματη ελάττωση ταχύτητας από το 2022

Όλα τα καινούργια αυτοκίνητα θα είναι εφοδιασμένα με περιοριστές ταχύτητας από το 2022 σύμφωνα με κανόνες ασφαλείας της ΕΕ. Τα μαύρα κουτιά Intelligent Assistance Speed ​​(ISA) θα κάνουν χρήση του GPS για να υπολογίσουν το όριο ταχύτητας και στη συνέχεια θα διασφαλίζουν ότι το αυτοκίνητο δεν θα υπερβαίνουν το όριο.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Daily Mail, ρα νέα μοντέλα θα πρέπει να διαθέτουν ISA εγκατεστημένο μέσα σε τρία χρόνια από την έγκριση της νομοθεσίας από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Αυτό θα περιλαμβάνει και τα αυτοκίνητα στη Βρετανία, ακόμη και αν το Brexit συμβεί επειδή η υπηρεσία πιστοποίησης οχημάτων του Ηνωμένου Βασιλείου δήλωσε ότι θα εξακολουθήσει να ακολουθεί τους κανόνες της ΕΕ.


Ο πρόεδρος του Automobile Association, Edmund King, δήλωσε ότι η τεχνολογία θα μπορούσε να καταστήσει τα αυτοκίνητα λιγότερο ασφαλή και ότι ο «καλύτερος περιοριστής ταχύτητας είναι το δεξί πόδι του οδηγού» όταν χρησιμοποιείται για να φθάσει την απαραίτητη ταχύτητα υπό τις περιστάσεις.



«Η σωστή ταχύτητα είναι συχνά κάτω από το όριο ταχύτητας, για παράδειγμα, έξω από ένα σχολείο με παιδιά γύρω, αλλά με το ISA μπορεί να υπάρξει πειρασμός να γίνει χρήση της επιτρεπόμενης μέγιστης ταχύτητας που μπορεί να μην είναι η κατάλληλη», είπε.

Το νομοσχέδιο περιλαμβάνει μια σειρά από νέα μέτρα ασφαλείας που υπόκεινται τώρα στην επίσημη έγκριση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και των κρατών μελών της ΕΕ το Σεπτέμβριο.
 

Τα αυτοκίνητα θα πρέπει να είναι εφοδιασμένα με συστήματα ασφαλείας, όπως καταγραφή δεδομένων, αυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, ανίχνευση κόπωσης οδηγού και κάμερες αναστροφής ή αισθητήρες.

Όλα τα νέα μοντέλα θα πρέπει να έχουν προ-καλωδιώσεις για μπλοκαρίσματα αλκοόλ για να επιτρέψουν στις συσκευές αναπνοής μέσα στο αυτοκίνητο για ανίχνευση οδηγών που έχουν καταδικαστεί προηγουμένως.

Η τεχνολογία ISA λειτουργεί σε συνδυασμό με κάμερες αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας και δεδομένα GPS για τον καθορισμό του ορίου ταχύτητας στο δρόμο που οδηγεί το όχημα.

Το σύστημα μπορεί στη συνέχεια να ρυθμίσει αυτόματα την περιορισμένη μέγιστη ταχύτητα περιορίζοντας την ισχύ του κινητήρα.
 

Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο για την Ασφάλεια των Μεταφορών (ETSC) κάλεσε όλα τα αυτοκίνητα να έχουν διακόπτη για να ενεργοποιήσουν ή να απενεργοποιήσουν το ISA, αν και κάθε φορά που ένα όχημα ξεκινά, η λειτουργία θα είναι αυτόματα ενεργή.

Θα ειδοποιεί άμεσα τον οδηγό να μειώσει την ταχύτητά του όταν παραβιάζει το νόμο.

Εάν ο οδηγός συνεχίσει να οδηγεί πάνω από το όριο ταχύτητας για μερικά δευτερόλεπτα, το σύστημα θα πρέπει να ηχήσει μια ειδοποίηση για μερικά δευτερόλεπτα και να εμφανίσει μια οπτική προειδοποίηση μέχρι το όχημα να λειτουργήσει στο όριο ή κάτω από το όριο ταχύτητας.

Η νομοθεσία πρόκειται να τεθεί σε ισχύ από τον Μάιο του 2022 για μοντέλα που δεν έχουν ακόμη εγκριθεί για παραγωγή και τον Μάιο του 2024 για νέα αυτοκίνητα προς πώληση.

Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο έχει πιέσει για την εισαγωγή τεχνολογίας περιορισμού της ταχύτητας, υποστηρίζοντας ότι θα συμβάλει στον περιορισμό των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων σε ολόκληρη την ήπειρο.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της, οι περιοριστές θα είναι σε θέση να μειώσουν τις συγκρούσεις της κυκλοφορίας κατά 30%, ενδεχομένως σώζοντας έως και 25.000 ζωές κατά τα πρώτα 15 χρόνια.



Η είδηση ακολουθεί την απόφαση της Volvo στις αρχές Μαρτίου για να περιορίσει την τελική ταχύτητα όλων των καινούργιων αυτοκινήτων σε 112mph από το 2020 σε μια προσπάθεια εξάλειψης όλων των τροχαίων ατυχημάτων στα οχήματά της από το 2020.

Η σουηδική μάρκα θα εγκαταστήσει επίσης κάμερες στα αυτοκίνητά της από τις αρχές της δεκαετίας του 2020 για να παρακολουθήσει εάν οι οδηγοί νυστάζουν ή μεθυσμένοι - και να σταματήσουν το όχημα, αν αυτό συμβαίνει.

Τα μέτρα υπόκεινται στην επίσημη έγκριση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και των κρατών μελών της ΕΕ τον Σεπτέμβριο.

ΠΗΓΗ: Daily Mail
 

Δειτε Επισης

Βουλή: Ζητά επαναπροκήρυξη Σχεδίου ρύθμισης οφειλών προσφύγων
Θεσμοθετεί απευθείας διάλογο με το επιχειρείν η Κυβέρνηση-Επιβεβλημένη η ενίσχυση της φήμης της Κύπρου
Αποχωρεί από την ΟΕΒ μετά από 41 χρόνια ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής Κώστας Χριστοφίδης
Αντώνης Αντωνίου: Τι χρειάζεται για να υπάρξει ένα βιώσιμο και ελκυστικό επενδυτικό οικοσύστημα
Σταύρος Σταύρου: Ανησυχεί το ΚΕΒΕ...Ο αυξημένος κίνδυνος και πώς μπορούν να αντιμετωπιστούν οι προκλήσεις
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
16α ΙΝ Business Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την μεγάλη γιορτή του επιχειρείν-Την Πέμπτη η απονομή των βραβείων
Α. Βαφεάδης: Έτσι θα κινηθεί η Κυβέρνηση εάν η Kition δεν καταθέσει την εγγυητική για λιμάνι-μαρίνα Λάρνακας
Από πού αντλεί τουρίστες η Κύπρος-Οι κύριες αγορές, οι ανακατατάξεις και το... Ισραήλ
ΟΕΒ: Η γενική συνέλευση, οι προκλήσεις για το επιχειρείν και η σημασία της συνεργασίας με το ΚΕΒΕ