Τα ADA Cosmetics εμπλουτίζουν την εμπειρία του επισκέπτη στα ξενοδοχεία

Οι πολυτελείς σειρές για δωμάτια ξενοδοχείων ADA Cosmetics που εκπροσωπούνται στην Κύπρο από την Anemos Hygiene, φιλοξενήθηκαν στην 27η έκθεση προιόντων και υπηρεσιών ΠΑΣΥΞΕ, που πραγματοποιήθηκε στο Hilton Park στις 26 Φεβρουαρίου 2019.

Τα γνωστά καλλυντικά της γερμανικής εταιρείας ADA International που εμπλουτίζουν τα δωμάτια πολυτελών ξενοδοχείων παγκοσμίως είναι τώρα διαθέσιμα και στην Κύπρο με brands όπως τα Hermes, Chopard, Lalique, The White Company, Elemis, Penhaligon’s, Bogner κ.α.

Η Anemos με πολυετή εμπειρία στην εξυπηρέτηση ξενοδοχειακών μονάδων σε Κύπρο και εξωτερικό με εύρος προιοντικών σειρών στοχεύει στη διαχρονική σχέση με τον πελάτη και την παροχή πολλών και ποιοτικών επιλογών που βελτιώνουν την εμπειρία του επισκέπτη.
 

 

Η επιλογή εκπροσώπησης των ADA Cosmetics στην Κύπρο έγινε λαμβάνοντας υπόψη τις σημαντικές επενδύσεις που έγιναν στον ξενοδοχειακό τομέα τα τελευταία χρόνια και την αναβάθμιση της διαμονής, καθιερώνοντας τη χώρα ως τουριστικό προορισμό ανώτερης ποιότητας. Η ψηλή ποιότητα καλλυντικών περιποίησης ολοκληρώνουν την άνεση και κομψότητα που προσφέρει ένα αναβαθμισμένο δωμάτιο ξενοδοχείου, από το οποίο δεν μπορεί να απουσιάζει το απόλυτο brand.
 

Δειτε Επισης

Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls