Όμιλος Voici La Mode: Στελέχη και πλάνα πίσω από τα brands

To 2017 ήταν μια χρονιά ορόσημο για τον Όμιλο Voici La Mode (VLM), καθώς υλοποιήθηκε το όραμα της δεύτερης γενιάς για επέκταση στο εξωτερικό. Πρώτος σταθμός η Ρουμανία, όπου και ανέλαβε ως αποκλειστικός αντιπρόσωπος το franchise του Marks & Spencer (M&S).

Επίσης τον περασμένο Μάιο, στο πλαίσιο της συνεργασίας του VLM με τον Όμιλο Arcadia, ο οποίος κατέχει μερικά από τα πιο γνωστά high street fashion brands, όπως Dorothy Perkins, Wallis και Evans, ο πρώτος ανέλαβε και την αντιπροσωπεία του Topshop/Topman σε Κύπρο και Ρουμανία.

Σε ένα έντονα ανταγωνιστικό πεδίο, όπως έχει εξελιχθεί ο τομέας της μόδας, έπεται συνέχεια στις επεκτάσεις. Η διευθυντική ομάδα των κύριων brands μόδας του ομίλου μιλά για τις προκλήσεις και τους στόχους που έχει για το παρόν και το μέλλον.
 
 
Μιχάλης Αντωνιάδης, γενικός διευθυντής Topshop-Topman, Dorothy Perkins, Wallis και Evans Κύπρου και Ρουμανίας
«Προτού επιστρέψω στην Κύπρο, για να εργαστώ στον όμιλο Voici La Mode ως εκπρόσωπος της τρίτης γενιάς, είχα την ευκαιρία να δουλέψω στην Amazon. Η εμπειρία που είχα, συνεργαζόμενος με ένα τόσο σημαντικό διεθνή κολοσσό, ασφαλώς και συμβάλλει στη διαμόρφωση του οράματος για το μέλλον του ομίλου μας. Όμως, για την εξέλιξη αυτό δεν είναι αρκετό. Χρειάζεται σκληρή δουλειά, στρατηγικός σχεδιασμός, αγάπη για τη δουλειά μας, εφαρμογή νέων εργαλείων και τεχνολογιών, αλλά το σημαντικότερο είναι η επένδυση σε άτομα με φρέσκες ιδέες, που αφουγκράζονται το ίδιο όραμα και έχουν το ίδιο πάθος.

Η πρώτη και η δεύτερη γενιά εργάστηκαν σκληρά, για να είμαστε σήμερα πρωτοπόροι στην αγορά του λιανικού εμπορίου στον χώρο της μόδας, της διακόσμησης σπιτιού, αλλά και της εστίασης. Έτσι κι εμείς, η τρίτη γενιά, πατάμε σε γερές βάσεις, βάζοντας νέες ιδέες και όρεξη, με στόχο να αποκτήσουμε ένα ακόμη μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς τόσο στην Κύπρο όσο και στο εξωτερικό.

Η συνταγή του καλού στελέχους
Για όλα αυτά απαιτείται η εργοδότηση των κατάλληλων στελεχών. Η εργατικότητα, το ταλέντο, οι φρέσκες ιδέες, ο ζήλος και η αποφασιστικότητά τους είναι τα κριτήρια επιλογής που εφαρμόζει ο όμιλος. Πρόκειται για τα συστατικά που τον έφεραν στη θέση που είναι τώρα, χαρακτηρίζουν τους ανθρώπους του, αλλά και τον τρόπο που δραστηριοποιείται. Ο συνδυασμός παλιών και νέων στελεχών και το μείγμα πολύχρονης εμπειρίας με τις πιο σύγχρονες αντιλήψεις είναι μία συνταγή που με γεμίζει προσωπικά με αισιοδοξία για τα επόμενα βήματα».

 

Φάνος Κωνσταντίνο, merchandise manager Κύπρου και Ρουμανίας
«Κατέχοντας μία θέση αρκετά σημαντική για την πορεία των brands του ομίλου, ασχολούμαι με την εμπορική στρατηγική, την τιμολογιακή πολιτική, αλλά και με θέματα σχέσεων με συνεργάτες και προμηθευτές. Αυτό, όμως, που με παθιάζει με τη δουλειά μου είναι η συνεχής αναζήτηση νέων ευκαιριών για τον όμιλο σε όλο τον κόσμο.

Με μυαλό ανοικτό
Είχα την τύχη να εργαστώ για χρόνια στον τομέα του λιανικού εμπορίου, δίπλα σε μεγάλα ονόματα, όπως Armani και Ralph Lauren στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά και παλαιότερα στον Όμιλο VLM ως operations manager στο Celio. Σήμερα, η VLM μου δίνει τη δυνατότητα και το κίνητρο της άοκνης προσπάθειας, με απώτερο στόχο την απόλυτη ικανοποίηση των καταναλωτών, βάζοντας ως προτεραιότητα τις συνεχώς εναλλασσόμενες ανάγκες τους. Προς την κατεύθυνση αυτή, πάνω από όλα, χρειάζεται σκληρή δουλειά και αφοσίωση. Επιβάλλεται να έχω συνεχώς το μυαλό μου ανοιχτό σε νέες ιδέες, προοπτικές, ευκαιρίες και πλάνα.

Ο χώρος του λιανικού εμπορίου αλλάζει με γοργούς ρυθμούς κι αυτό με κρατάει σε εγρήγορση. Η κάθε μέρα είναι διαφορετική και προσφέρει καινούριες γνώσεις και εμπειρίες, οι οποίες εντάσσονται στην στρατηγική μας, έτσι ώστε να καταφέρνουμε διαχρονικά να είμαστε πρώτοι στην προτίμηση του κόσμου».
 

Μιχάλης Μεραμβελιωτάκης, buying manager της M&S - Voici La Mode Κύπρου και Ρουμανίας
«Η θέση μου στον όμιλο είναι μία από τις πιο συναρπαστικές. Καθημερινά καλούμαι να κατανοήσω τις νέες τάσεις κάθε περιόδου για διάφορες ηλικίες. Ακόλουθα πρέπει να τις μετατρέψω σε επιλογές αγοράς για τους πελάτες μας και ειδικά για τους νέους, που είναι και οι πιο απαιτητικοί, καθώς ακολουθούν τα trends της εποχής τους. Επιπλέον, με την επέκταση μας στην Ρουμανία έχουμε να κατανοήσουμε και να προσεγγίσουμε, μέσα από τις επιλογές μας, ένα διαφορετικό αγοραστικό κοινό, κάτι που από μόνο του αποτελεί μία πολύ όμορφη διαδικασία.

Έμφαση στις νέες εμπειρίες
Ο χώρος της μόδας απαιτεί συνεχή παρακολούθηση των τάσεων, κάτι που την περίοδο αυτή είναι ιδιαίτερα έντονο, ενόψει των Χριστουγέννων. Ιδιαίτερη έμφαση, όμως, δίδω εδώ και αρκετό καιρό και στο νέο μας κατάστημα, που βρίσκεται στο καινούργιο Nicosia Mall, όπου είμαστε έτοιμοι να προσφέρουμε μια νέα εμπειρία σε ποικιλία και τιμές για όλη την οικογένεια, αλλά και για το σπίτι.

Ευρύτερα, σημαντική πρόκληση και κίνητρο μαζί είναι για μένα να συνδυάζω τις τάσεις της μόδας με τον προϋπολογισμό της κάθε σεζόν και το τί τελικά θα αναζητήσει ο Kύπριος καταναλωτής στα καταστήματά μας».

 

Ναταλία Χατζηλάμπρου, operations manager, Celio Cyprus
«Στον όμιλο εργοδοτούμαι από το 2001 και νιώθω ευγνωμοσύνη γι’ αυτό. Όταν μου εμπιστεύτηκαν τη θέση, που σήμερα κατέχω, έθεσα ένα στόχο: Να καταστήσω τη μάρκα μία από τις αγαπημένες αντρικές στο πεδίο του ρουχισμού στην Κύπρο, προωθώντας την ποιότητα που μας έρχεται απευθείας από τη βάση μας στο Παρίσι, την πρωτεύουσα της μόδας.

Ο στόχος επετεύχθη, καθώς η αγάπη του κόσμου και το αλάνθαστο κριτήριό του έχουν οδηγήσει στο να έχουμε σήμερα πέντε καταστήματα, που βρίσκονται σε όλες τις πόλεις, καθώς κι ένα νέο στο Nicosia Mall, το οποίο είμαι σίγουρη ότι θα αγαπηθεί από το κοινό όπως όλα τα άλλα.

Πηγή ενέργειας οι συνεργάτες
Το πείσμα και η προσπάθεια που καταβάλλω με βοηθούν στο να πετύχω καλύτερα αποτελέσματα, έτσι ώστε να μπορώ να δικαιώσω τους ανθρώπους που με εμπιστεύτηκαν και βασίζονται στη δουλειά μου. Σε όλη αυτή τη διαδικασία, καθημερινή πηγή ενέργειάς μου είναι και οι συνεργάτες μου. Όλοι τους είναι πολυτάλαντοι, ξεχωρίζουν για το μεράκι και την αγάπη για τη δουλειά τους».
 
ΠΛΑΝΑ ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ
Η ανάπτυξη και η διεύρυνση των εργασιών αποτελεί φυσική εξέλιξη για κάθε επιτυχημένη επιχείρηση. Ήδη εδώ κι ένα χρόνο ο όμιλος ανέλαβε το franchise των Marks & Spencer, Topshop-Topman και Dorothy Perkins. Επίσης, έχει προχωρήσει με την εξαγορά τριών Marks & Spencer καταστημάτων σε μεγάλα εμπορικά κέντρα της Ρουμανίας. Πρόσθετα, σκοπεύει να ανοίξει ακόμη δύο Top Shop -Top Man κι ένα Dorothy Perkins σε κεντρικά σημεία της χώρας. Την ίδια ώρα ενδυναμώνεται περισσότερο το δίκτυο καταστημάτων του ομίλου στην Κύπρο, με στόχο ένα ακόμη μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς, έχοντας δυναμική παρουσία στο νέο Nicosia Mall με όλα τα brands μόδας του ομίλου που περιλαμβάνουν Marks & Spencer, Topshop-Topman, Celio, Dorothy Perkins, Wallis και Evans. Ταυτόχρονα, προσεχώς σχεδιάζει να εισαγάγει νέες τεχνολογίες, που θα κάνουν την αγοραστική εμπειρία των πελατών του πιο προσαρμοσμένη στα δικά τους μέτρα, ενώ στα πλάνα είναι και η δραστηριοποίηση στο e-commerce.
 

Δειτε Επισης

Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας
Η Visa ανακοινώνει τον νικητή του διαγωνισμού της για ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο
Νέος μέτοχος σε Mall of Cyprus και Mall of Engomi η Pareto-Μειώνεται το ποσοστό συμμετοχής της Atterbury Europe