Υπεύθυνο Marketing από την ΚΕΑΝΙΤΑ

Η ΚΕΑΝΙΤΑ δεν είναι απλά ένα brand που απευθύνεται κυρίως στα παιδιά προσφέροντας απολαυστικά προϊόντα με μοναδική γεύση. Είναι ένα υπεύθυνο brand, ως προς τον ρόλο του στην κοινωνία, που αξιοποιεί θετικά την πολύχρονη σχέση εμπιστοσύνης που έχει αναπτύξει με τους καταναλωτές. Με βασικό άξονα την προσφορά εφοδίων για ένα ενημερωμένο και ισορροπημένο τρόπο ζωής, η ΚΕΑΝΙΤΑ έχει αναπτύξει τη δική της φιλοσοφία, που επικεντρώνεται στην προσφορά γνώσης και εκπαίδευσης μέσα από ευχάριστες και ευφάνταστες δράσεις.
 
Οι ενέργειες του αγαπημένου brand περιστρέφονται γύρω από τέσσερεις κρίσιμους πυλώνες της καθημερινότητάς μας: το Περιβάλλον, την Εκπαίδευση, την Υγεία και Διατροφή, και την Κοινωνική Δράση. Περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, ημέρες οικογένειας, εθελοντισμό, αθλήματα, μαθήματα yoga και μαγειρικής, και εορτασμούς ξεχωριστών στιγμών όπως τα γενέθλια, τα Χριστούγεννα και η πρώτη μέρα των παιδιών στο σχολείο. Αυτός ο προσανατολισμός ενθαρρύνει τα παιδιά να αναπτύξουν ικανότητες, να προσφέρουν στην κοινωνία και σε αυτούς που το έχουν ανάγκη, να λειτουργούν υπεύθυνα ως προς το περιβάλλον και να φροντίζουν το σώμα τους με σωστή διατροφή και συχνή άσκηση.
 
Ενέργειες που ξεχωρίζουν:
 
  • Η περιβαλλοντική εκστρατεία «Η ΚΕΑΝΙΤΑ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΠΡΑΣΙΝΑ», για 15 τώρα χρόνια ευαισθητοποιεί χιλιάδες παιδιά σε θέματα που αφορούν το περιβάλλον, μέσα από εκπαιδευτικές εκδηλώσεις, διαγωνισμούς και εκθέσεις που διεγείρουν το ενδιαφέρον και τη φαντασία τους, προσφέροντας τους παράλληλα πολύτιμες γνώσεις γύρω από διάφορες θεματικές περιβαλλοντικές ενότητες.
     
  • Πρόσφατα ολοκληρώθηκε η πρωτοβουλία με σλόγκαν «Γίνε κι εσύ ΚΕΑΝΙΤΟΦύλακας του Πλανήτη» με στόχο την ευαισθητοποίηση για την ανακύκλωση. Η ενέργεια υλοποιήθηκε σε νηπιαγωγεία παγκύπρια και είχε στόχο την κινητοποίηση για την προστασία του περιβάλλοντος. Ο ειδικά σχεδιασμένος κάδος ανακύκλωσης, από ειδικό χαρτόνι, προσφέρθηκε στα νηπιαγωγεία για τη δημιουργία στον χώρο τους μιας γωνιάς ανακύκλωσης που θα αναδεικνύει την αξία της δράσης και θα την εντάσσει στην καθημερινότητα των παιδιών.
     
  • Η ΚΕΑΝΙΤΑ χάρισε φέτος ένα ωραίο οικολογικό στολίδι στα 14000 μέλη του KEANITA Club για να δώσουν μια νότα ΚΕΑΝΙΤΟ-περιβάλλοντος στο χριστουγεννιάτικό τους δέντρο.
     
  • Όσον αφορά στη θεματική Υγεία και Διατροφή, η ΚΕΑΝΙΤΑ χορηγεί εκπαιδευτικές παρουσιάσεις στα σχολεία με τίτλο «Η παρέλαση των φρούτων» από την ομάδα του «Μικρού Οδυσσέα». Ήδη έχει προσφέρει σε εκατοντάδες μαθητές πολυθεματικά ταξίδια ανακαλύψεων της γεύσης και αξίας των φρούτων μέσα από πρωτότυπες εκπαιδευτικές ιστορίες γύρω από τη σημασία της υγιεινής διατροφής. Οι παρουσιάσεις περιλάμβαναν ονειρικά σκηνικά, πρότυπα εκπαιδευτικά παιχνίδια και βιωματικές δράσεις με θέμα τα φρούτα, τις ιδιότητες αλλά και τις ιδιαιτερότητές τους, ώστε τα παιδιά να εξοικειωθούν μαζί τους, να μάθουν να τα αγαπούν και να τα εντάξουν στη διατροφή τους.
     
  • Συμπληρωματικά, η ΚΕΑΝΙΤΑ συνεργάστηκε με την Ακαδημία ΛΕΜΑΣΙΑ για τη διοργάνωση ειδικά σχεδιασμένων αθλητικών δραστηριοτήτων για τα μέλη του KEANITA Club με σκοπό να βοηθήσει τα παιδιά να αναπτύξουν μια πρώτη θετική επαφή με την άσκηση και τον αθλητισμό, να γνωρίσουν καλύτερα το σώμα τους και να διευρύνουν τις κινητικές και γνωστικές τους δεξιότητες. Οι δραστηριότητες αγκαλιάστηκαν από τους γονείς αλλά και όλα τα παιδιά που συμμετείχαν σε αυτές.
     
  • Και φυσικά με κάθε ευκαιρία η KEANITA προσφέρει στην κοινωνία. Για παράδειγμα διαθέτει όλα τα έσοδα από τα καθιερωμένα της γενέθλια, που γιορτάζονται με ένα μεγάλο, φαντασμαγορικό πάρτι στο χώρο του εργοστασίου της ΚΕΑΝ, στο παραλιακό μέτωπο της Λεμεσού, σε κοινωφελείς οργανισμούς, όπως στα Ιδρύματα Πάνος Ευριπίδου και Ελπίδα, σε αναγνώριση του εξαιρετικού φιλανθρωπικού έργου που επιτελούν. Επιπρόσθετα, χιλιάδες ΚΕΑΝΙΤΑ μοιράζονται κάθε χρόνο σε σχολεία και κοινωφελή ιδρύματα ως ένδειξη έμπρακτης στήριξης. 
     
  • ΚΕΑΝΙΤΑ και Άγιος Βασίλης, οι δύο πιο αγαπημένες φιγούρες των παιδιών στην Κύπρο, ένωσαν φέτος τις δυνάμεις τους για να προσφέρουν ευχάριστες, γιορτινές στιγμές. Σε συνεργασία με την αγαπημένη πλατφόρμα Santa2me, η ΚΕΑΝΙΤΑ μετέφερε την αλληλογραφία των παιδιών στον Άγιο Βασίλη! Οι γονείς, μέσω της πλατφόρμας, συμπλήρωσαν ηλεκτρονικά μια τυποποιημένη φόρμα αναφέροντας τα δώρα που θα παραλάβουν τα παιδιά τους από τον Άγιο Βασίλη τα Χριστούγεννα ή την Πρωτοχρονιά. Τα υπόλοιπα τα ανάλαβε η ομάδα της ΚΕΑΝΙΤΑ που έκανε τα αδύνατα δυνατά για να απαντήσει προσωπικά σε όλα τα παιδιά, με ένα εορταστικό τρόπο. Τέλος, μια ενέργεια που έμεινε αξέχαστη στα παιδιά, η αγαπημένη ΚΕΑΝΙΤΟπαρέα έφερε τον αυθεντικό Άγιο Βασίλη από τη Λαπωνία στο The Mall of Cyprus όπου βρισκόταν δίπλα του για τέσσερεις μέρες πριν την έλευση του νέου έτους, και μοίρασε πολλά δώρα και ΚΕΑΝΙΤΑ σε μικρούς και μεγάλους στέλνοντας όλοι μαζί ευχές για ένα ευτυχισμένο νέο έτος, γεμάτο ενέργεια, χαρά και προσφορά.

 

 
 

 

Δειτε Επισης

Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας
Η Visa ανακοινώνει τον νικητή του διαγωνισμού της για ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο
Νέος μέτοχος σε Mall of Cyprus και Mall of Engomi η Pareto-Μειώνεται το ποσοστό συμμετοχής της Atterbury Europe
Οι μάρκες αυτοκινήτων που προτίμησαν οι αγοραστές το πρώτο τρίμηνο
Δυσφορία αγελαδοτρόφων με δημοσιεύματα για το χαλλούμι-«Δυναμιτίζουν το πολύ καλό κλίμα»