Metro: Τέλη 2019 στη Λεμεσό το πρώτο κατάστημα χονδρικής

Στα τέλη του 2019 αναμένεται να ανοίξει το πρώτο κατάστημα χονδρικής στη Λεμεσό η ελληνική αλυσίδα Metro ΑΕΒΕ η οποία ανακοίνωσε το επενδυτικό της πλάνο ύψους 40 εκατ. ευρώ για τη νέα χρονιά, ενώ προγραμματίζει να ανοίξει οκτώ νέα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.

Στα σχέδια της εταιρείας, όπως σημειώνεται η σχετική ανακοίνωση, περιλαμβάνεται εκτενές πλάνο ανακαινίσεων για καταστήματα του αρχικού δικτύου My market και των Κέντρων Διανομής.

Το 2018, όπως σημειώνει η εταιρεία, ολοκληρώθηκε με επιτυχία το τριετές πλάνο ενοποίησης της Metro ΑΕΒΕ με τη Βερόπουλος, καθώς και το πλάνο ανακαινίσεων στο σύνολο των καταστημάτων της νεοαποκτηθείσας αλυσίδας σε κάθε γωνιά της χώρας.

Ειδικότερα, από το 2016 έως και το τέλος του 2018 η Metro AEBE εγκαινίασε 18 νέα καταστήματα, 15 My market και τρία Metro Cash & Carry, ανακαίνισε περισσότερα από 120 σημεία πώλησης και ολοκλήρωσε τον εκσυγχρονισμό του στόλου των ιδιόκτητων φορτηγών της, έτσι ώστε να πληρούν τις σύγχρονες περιβαλλοντικές προδιαγραφές της Ε.Ε.

Επιπλέον, επένδυσε σημαντικά σε καινοτόμες λύσεις περιβαλλοντικής και ενεργειακής διαχείρισης που εξισορροπούν την παραγωγή και τους φυσικούς πόρους επιτυγχάνοντας έτσι έως και 30% εξοικονόμηση επί της συνολικής κατανάλωσης ηλεκτρισμού ανά κατάστημα.

Όλα τα παραπάνω, σύμφωνα με τη Metro ΑΕΒΕ, απαίτησαν σημαντικές επενδύσεις που ξεπέρασαν τα 150 εκατ. ευρώ μέσα στην τριετία που πέρασε.

Το 2018 οι ενοποιημένες πωλήσεις της Metro άγγιξαν το 1,2 δισ. ευρώ με αύξηση περίπου 1,5% συγκριτικά με το 2017.

Η αλυσίδα λιανικής της εταιρείας πέτυχε ανάπτυξη πάνω από 4%, ποσοστό υψηλότερο από την ανάπτυξη που εμφάνισε συνολικά ο κλάδος του λιανεμπορίου το 2018. Παράλληλα, η αλυσίδα χονδρικής Metro Cash & Carry διατήρησε σταθερά το ισχυρό μερίδιο αγοράς της.

Στη χρονιά που πέρασε, η εταιρεία εγκαινίασε 4 νέα καταστήματα, επενδύοντας συνολικά  πάνω από 52 εκατ. σε ανακαινίσεις καταστημάτων, νέα καταστήματα και άλλα έργα αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού.

ΠΗΓΗ: naftemporiki.gr

Δειτε Επισης

Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας