Φθινοπωρινή-Χειμερινή συλλογή Celio*

Τριάντα χρόνια μετά την ίδρυσή του το 1985, η μάρκα celio έχει καταστεί το κορυφαίο όνομα στην ανδρική ένδυση, τόσο στην Ευρώπη όσο και διεθνώς.
Με πάνω από 1,100 καταστήματα σε περισσότερες από 50 χώρες, η μάρκα με τον αστερίσκο γνωρίζει πάντα πώς να καινοτομεί για να ξεχωρίζει, ενώ ικανοποιεί περήφανα το γούστο και τις απαιτήσεις των πελατών της, σε κάθε χώρα. 

celio: 30 χρόνια επιτυχίας
1985: Μια ιδέα, πέντε καταστήματα: το celio φέρνει την επανάσταση στην ανδρική μόδα.
1992: Το celio γιορτάζει το εκατοστό του κατάστημα στη Γαλλία. Αναπτύσσεται διεθνώς και ανοίγει καταστήματα στην Ευρώπη, μαζί με ισχυρούς συνεργάτες για να φτάσει σε κάθε γωνιά της γης.
1996: Ανοίγει το πρώτο flagship store 1,000 τ.μ., απέναντι από την όπερα Garnier στο Παρίσι.
2002: Χτίζοντας στην επιτυχία του ‘καταστήματος της όπερας’, το celio εγκαινιάζει το δεύτερο flagship store, στην ωραιότερη λεωφόρο του κόσμου: το Champs Elysees στο Παρίσι.
2007: Το celio διαθέτει περισσότερα από 300 καταστήματα στη Γαλλία και πάνω από 600 διεθνώς, σε σχεδόν 40 χώρες.
2008: Το celio εισέρχεται στην αγορά της Ινδίας και τώρα έχει πάνω από 130 καταστήματα στις 40 μεγαλύτερες πόλεις της χώρας.
2010: Ξεκινά η λειτουργία του celio.com και της ιστοσελίδας ηλεκτρονικών αγορών.
2018: Πάνω από 1,100 καταστήματα, σε περισσότερες από 50 χώρες, σε 5 ηπείρους.

Ταξιδέψτε με το celio, μέσα από τις χειμωνιάτικες τάσεις του 2018
1.    Νο Μad

Mε φόντο τις αχανείς εκτάσεις και τους ορεινούς ορίζοντες, η τάση No-Mad συνοδεύει ένα νέο είδος ταξιδιώτη, στο μοναχικό ταξίδι του για να συναντήσει τους νομάδες λαούς. Από τις ερημικές αλυκές της Βολιβίας, μέχρι τις παγωμένες στέπες της Μογγολίας, το άπειρο του τοπίου είναι τόσο μεγαλειώδες όσο οι πόροι του περιορισμένοι. Η κολεξιόν περιστρέφεται γύρω από πρακτικά ρούχα, φορεμένα πάνω από πιο αυθεντικά κομμάτια. Μεγάλα μπουφάν φοριούνται με ξεβαμμένα jeans και το συνθετικό ύφασμά τους προστατεύει τις χειροποίητες ραφές και διακοσμητικές λεπτομέρειες, ενώ το χειροποίητο μάλλινο πουλόβερ εμφανίζεται μαζί με το μπουφάν χωρίς ραφές.

2.    Τailor’s Gang
Αναφέρεται σε άνδρες που έχουν τις ρίζες τους στο παρελθόν, με το ένα πόδι στο παρόν και το βλέμμα στο μέλλον. Με το στυλ και τη μοντέρνα φιλοσοφία τους, αυτοί οι επαναστάστες, ρομαντικοί ποιητές-στοχαστές εμπνέονται από τις στρατιωτικές στολές.
Ζεστά camel και taupe ισορροπούν τους πιο σκούρους και δροσερούς τόνους του χακί και του κυπαρισσί. Παλιά δερματόδετα βιβλία εμπνέουν τα burgundy και deep sapphire χρώματα. Το καστανό και το γκρίζο του γρανίτη συμπληρώνουν την γκάμα.
Το κόκκινο σκιτσάρει το περίγραμμα μιας εκρηκτικής πραγματικότητας. Μια δόση κίτρινου ξεσηκώνει τους κώδικες της ανδρικής γκαρνταρόμπας, λίγο προτού ξεθωριάσει σε μια ομίχλη από ροδοπέταλα.

3.    Junction
Για αυτή την τάση, ακολουθήσαμε τον δρόμο ενός νεαρού Βρετανού ανάμεσα στην προαστιακή γειτονιά στην οποία μεγάλωσε και της ζωής του σήμερα, στο Μάντσεστερ.

Είναι το σταυροδρόμι ανάμεσα στις ρίζες του και το παρόν του, που καθρεφτίζεται στην εμφάνισή του. Casual λήψεις σε ρετρό κώδικες που εμφανίζονταν αρκετά και στο περσινό sportswear. O συνδυασμός απλότητας και κομψότητας, ευγενών υλικών και άλλων πιο αθλητικών, δημιουργεί μια προσεκτικά φτιαγμένη εμφάνιση. Οι όγκοι, απλοί και λιτοί, μεταφράζονται μέσα από αντιθέσεις ανάμεσα στο υπερμέγεθες (καμπαρντίνα, μπουφάν και άλλα μεγαλύτερα κομμάτια) και το κοντά-στο-σώμα (αθλητικό μπλουζάκι και αθλητική ένδυση). Ο συνδυασμός του μοντέρνου με τις κλασικές γραμμές ζωντανεύει με ένα έντονο παιχνίδι λωρίδων και χρωμάτων, εμπνευσμένων από τα αθλητικά ενδύματα των 80s και 90s/
 

Δειτε Επισης

Ανακοινώσεις από αρμόδια Υπουργεία αναμένει η Επ. Εσωτερικών για ενοίκια σε βιοτεχνικές ζώνες
Στο Lexus Centre Nicosia αποκαλύφθηκε το ολοκαίνουργιο Lexus LBX
Αυξημένες οι εξαγωγές σοκολάτας από Ε.Ε. σε τρίτες χώρες
Γαλακτοβιομηχανία ΑΛΑΜΠΡΑ και οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ δίπλα στα άτομα της τρίτης ηλικίας
Δημιουργήστε ένα μικρό παράδεισο με έπιπλα εξωτερικού χώρου από την Andreotti
Η Isuzu αποκαλύπτει το πρώτο ηλεκτρικό Isuzu D-MAX
Τα διεθνούς φήμης brands που ετοιμάζεται να υποδεχθεί το My Mall Λεμεσού
Ελίνα Κυρατζή: Θέσεις κλειδιά και προοπτικές ανέλιξης για το προσωπικό μέσω της Ακαδημίας ΑΛΦΑΜΕΓΑ
Ετήσια αύξηση 7,1% στις πωλήσεις πετρελαιοειδών
Investors In People Platinum: Η σημαντικότερη διεθνής διάκριση ανθρώπινου δυναμικού για τρίτη φορά στον Όμιλο ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ