Ταξίδι εμπειριών της Χρ. Καποδίστριας στο στρατηγείο της Castrol

Μοναδικές εμπειρίες που θα τους συνοδεύουν για το υπόλοιπο της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας αλλά και στη ζωή τους, αποκόμισαν πρόσφατα συνεργάτες της Castrol, ιδιοκτήτες συνεργείων του δικτύου Castrol Service Plus, την ευθύνη των οποίων έχει η εταιρεία Καποδίστριας. Δώδεκα Κύπριοι επαγγελματίες βρέθηκαν για δύο ημέρες στη βάση της Castrol στο Pangbourne, δυτικά του Λονδίνου, όπου είχαν το προνόμιο να μπουν το Κέντρο Έρευνας, να δουν από κοντά τις δοκιμές εξέλιξης και να διαπιστώσουν ιδίοις όμμασι την τεχνολογία που εμπεριέχουν τα λιπαντικά της Castrol.

Το Τεχνολογικό Κέντρο στο Pangbourne είναι το μεγαλύτερο που διαθέτει η Castrol παγκοσμίως, ενώ στις ίδιες εγκαταστάσεις αναπτύσσεται η τεχνολογία και για τα καύσιμα της BP. Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά και να διαπιστώσουν στην πράξη την σημασία ενός προηγμένου λιπαντικού για κινητήρες αυτοκινήτων, φορτηγών, μοτοσυκλετών αλλά και πλεούμενων. 

Στο ίδιο κέντρο γίνονται και όλες οι δοκιμές εξέλιξης των λιπαντικών για τις αγωνιστικές ομάδες που υποστηρίζει η Castrol, όπως η Renault στην Formula 1, η M-Sport από το χώρο του ράλλυ, η Audi στο DTM και άλλες.


«Πρόκειται για ένα ταξίδι που θα μείνει ανεξίτηλα χαραγμένο για πάντα στην μνήμη όσων το έζησαν, αφού μέσα από αυτό άπαντες αντιλήφθηκαν πόσες χιλιάδες ώρες έρευνας αλλά και πόσο υψηλή τεχνολογία εσωκλείονται σε ένα δοχείο λιπαντικού της Castrol. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο που η Castrol χαρακτηρίζει τα προϊόντα της liquid engineering και όχι λιπαντικά» σημειώνει ο κ. Νικόλας Τοφαρίδης, brand manager της Castrol και στέλεχος της εταιρείας Καποδίστριας, η οποία εισάγει και διανέμει τα προϊόντα της Castrol σε επαγγελματίες στην Κύπρο. 

Οι δώδεκα συμμετέχοντες επιλέχθηκαν από την Castrol βάσει των πωλήσεων σε προϊόντα της, τις οποίες κατέγραψαν την τετραμηνία Απρίλιος – Ιούλιος 2018.

Λίγα λόγια για το δίκτυο Castrol Service Plus
Το Castrol Service Plus είναι ένα πανευρωπαϊκό δίκτυο συνεργατών της Castrol. Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα επιμελημένο πακέτο υπηρεσιών που παρέχεται στους ιδιώτες και επαγγελματίες αυτοκινητιστές, σε συνεργασία με επιλεγμένους επαγγελματίες του χώρου της συντήρησης οχημάτων. Στην Κύπρο μετράει τρία χρόνια παρουσίας με 26 συνεργάτες μέχρι στιγμής. Την ευθύνη για την ανάπτυξη του δικτύου Castrol Service Plus στην Κύπρο έχει η εταιρεία Καποδίστριας, η οποία για 50 χρόνια κρατάει την Κύπρο σε κίνηση.

Δειτε Επισης

Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Living the American Dream
Fooderloo: Ένα καινοτόμο app που μειώνει το food waste και εξοικονομεί χρήματα στις επιχειρήσεις
Ακίνητα: Οι πιο περιζήτητες περιοχές ανά επαρχία-Τι καταδεικνύει έρευνα της Deloitte
Τελεσίγραφο Βαφεάδη στην Kition για την εγγυητική-Προθεσμία δύο ημερών, μετά τα πράγματα θα είναι διαφορετικά
Κώστας Κουμής: Τα τρία αρνητικά δεδομένα της φετινής χρονιάς και η αισιοδοξία για τις επιδόσεις του τουρισμού
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Π. Χριστοδούλου: Επιτυγχάνεται η πολυπόθητη εναρμόνιση των όρων εργοδότησης του προσωπικού
Διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους €360,000 στην ΚΕΠΕΥ MCA Intelifunds από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς