LIDL: Online έρευνα ανατροφοδότησης των πελατών

Μέσω της online έρευνας οι πελάτες της Lidl έχουν τώρα την ευκαιρία να παρέχουν ανατροφοδότηση για την αγοραστική τους εμπειρία στο κατάστημα που επισκέφθηκαν, γρήγορα, άμεσα και στοχευμένα. Με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες έχουν στη διάθεσή τους ένα ακόμη κανάλι επικοινωνίας.

Η Lidl ανταποκρίνεται ακόμα περισσότερο στις επιθυμίες και τις προτάσεις των πελατών της. Mε το online ερωτηματολόγιο, η Lidl επιδιώκει να καταστήσει την ικανοποίηση των πελατών μετρήσιμη. Οι πελάτες μπορούν τώρα να απαντήσουν σε ερωτήσεις για την αγοραστική τους εμπειρία γρήγορα, άμεσα και στοχευμένα ως προς το κατάστημα - για παράδειγμα, σε ερωτήσεις για τη συνολική τους ικανοποίηση από τις αγορές τους, την καθαριότητα, ή την παρουσίαση και τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Με την ανατροφοδότηση διευκολύνεται η βελτιστοποίηση των ροών στο κατάστημα και, ως αποτέλεσμα, η περαιτέρω αύξηση της ικανοποίησης των πελατών.

Επιδιώκουμε την αμφίδρομη επικοινωνία με τους πελάτες μας. Αυτό γίνεται και σήμερα μέσω του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών μας, αλλά και με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως για παράδειγμα το Facebook. Με το online ερωτηματολόγιο μπορούμε τώρα να διαπιστώσουμε ακόμα πιο στοχευμένα τα σημεία στα οποία μπορούμε να γίνουμε ακόμα καλύτεροι.

Online ανατροφοδότηση με τον απλούστερο τρόπο
Οι πελάτες που επιθυμούν μετά τις αγορές τους από τα Lidl να προβούν σε σχολιασμό, μπορούν να συνδεθούν με τον αριθμό που αναγράφεται πάνω στην ταμειακή απόδειξη στη διεύθυνση www.lidl.com.cy/ignomisou και να ξεκινήσουν απευθείας με τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου.

Δειτε Επισης

Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας
Η Visa ανακοινώνει τον νικητή του διαγωνισμού της για ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο
Νέος μέτοχος σε Mall of Cyprus και Mall of Engomi η Pareto-Μειώνεται το ποσοστό συμμετοχής της Atterbury Europe
Οι μάρκες αυτοκινήτων που προτίμησαν οι αγοραστές το πρώτο τρίμηνο
Δυσφορία αγελαδοτρόφων με δημοσιεύματα για το χαλλούμι-«Δυναμιτίζουν το πολύ καλό κλίμα»
Lordos United Public: Κέρδος €1,773,000 από αναγκαστική απαλλοτρίωση γης σε συμφωνία με τον Δήμο Λεμεσού
Φάρμακα: Ο... βασιλιάς των κυπριακών εξαγωγών-Σε ποιους προορισμούς φτάνουν