Online έρευνα ανατροφοδότησης πελατών για τα καταστήματα Lidl

Μέσω της online έρευνας οι πελάτες της Lidl έχουν τώρα την ευκαιρία να παρέχουν ανατροφοδότηση για την αγοραστική τους εμπειρία στο κατάστημα που επισκέφθηκαν, γρήγορα, άμεσα και στοχευμένα. Με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες έχουν στη διάθεσή τους ένα ακόμη κανάλι επικοινωνίας. 

Η Lidl ανταποκρίνεται ακόμα περισσότερο στις επιθυμίες και τις προτάσεις των πελατών της. Mε το online ερωτηματολόγιο, η Lidl επιδιώκει να καταστήσει την ικανοποίηση των πελατών μετρήσιμη. Οι πελάτες μπορούν τώρα να απαντήσουν σε ερωτήσεις για την αγοραστική τους εμπειρία γρήγορα, άμεσα και στοχευμένα ως προς το κατάστημα - για παράδειγμα, σε ερωτήσεις για τη συνολική τους ικανοποίηση από τις αγορές τους, την καθαριότητα, ή την παρουσίαση και τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Με την ανατροφοδότηση διευκολύνεται η βελτιστοποίηση των ροών στο κατάστημα και, ως αποτέλεσμα, η περαιτέρω αύξηση της ικανοποίησης των πελατών. 

Η Lidl επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία με τους πελάτες της. Αυτό γίνεται και σήμερα μέσω του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών της, αλλά και με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως για παράδειγμα το Facebook. Με το online ερωτηματολόγιο μπορούμε τώρα να διαπιστώσουμε ακόμα πιο στοχευμένα τα σημεία στα οποία μπορούμε να γίνουμε ακόμα καλύτεροι.

Online ανατροφοδότηση με τον απλούστερο τρόπο
Οι πελάτες που επιθυμούν μετά τις αγορές τους από τα Lidl να προβούν σε σχολιασμό, μπορούν να συνδεθούν με τον αριθμό που αναγράφεται πάνω στην ταμειακή απόδειξη στη διεύθυνση www.lidl.com.cy/ignomisou και να ξεκινήσουν απευθείας με τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου. 

Δειτε Επισης

Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023