Άλμα στα ηλεκτρικά είδη και τα έπιπλα

Τη μεγαλύτερη αύξηση κατέγραψε το πρώτο επτάμηνο του 2017 τόσο ο δείκτης αξίας όσο και ο δείκτης όγκου του λιανικού εμπορίου που αφορά ηλεκτρικά ειδή και έπιπλα, την ώρα που συνολικά όλοι οι δείκτες του λιανικού εμπορίου κινήθηκαν θετικά.

Συγκεκριμένα, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας, ο δείκτης αξίας κύκλου εργασιών του λιανικού εμπορίου εκτός μηχανοκίνητων οχημάτων αυξήθηκε κατά 5,9% το πρώτο επτάμηνο του 2018 σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, φτάνοντας στις 110,7 μονάδες (2015=100).

Πρωτιά ανόδου στα ηλεκτρικά και τα έπιπλα
Η μεγαλύτερη άνοδος σε ποσοστό 11% παρατηρήθηκε στα ηλεκτρικά είδη και τα έπιπλα, με τον δείκτη να φτάνει τις 133 μονάδες την περίοδο Ιανουαρίου - Ιουλίου του 2018 έναντι 119,8 μονάδες την ίδια περίοδο του 2017.

Αυτή η εικόνα είναι ενδεικτική της ραγδαίας ανάπτυξης του τομέα των ηλεκτρικών και των ειδών τεχνολογίας, ο οποίος παρουσιάζει συνεχώς θετικά πρόσημα.

Σημειώνεται ότι ο κλάδος των ηλεκτρικών ειδών και επίπλων κατέγραψε επίσης αύξηση 12,5% όσον αφορά τον δείκτη όγκου κύκλων εργασιών, αγγίζοντας τις 140 μονάδες την πρώτη επταμηνία της χρονιάς.

Αύξηση 6,8% σημείωσε ο δείκτης αξίας κύκλου εργασιών στην κατηγορία μη εδώδιμα προϊόντα, εκτός των καυσίμων οχημάτων, φτάνοντας τις 117,7 μονάδες.

Θετικά πρόσημα για όλους
Τρίτος κατά σειρά τομέας του λιανεμπορίου με τη μεγαλύτερη άνοδο είναι η κατηγορία «λιανικό εμπόριο εκτός των καυσίμων οχημάτων», με αύξηση 6,2% και τον σχετικό δείκτη στις 111 μονάδες.

Η κατηγορία «τρόφιμα - ποτά - καπνός σε ειδικευμένα καταστήματα» (κυρίως περίπτερα) αυξήθηκε κατά 5,8% το πρώτο επτάμηνο του 2018, με τον δείκτη αξίας να ξεπερνά τις 109 μονάδες, ενώ η αξία του λιανικού εμπορίου σε μη ειδικευμένα καταστήματα αυξήθηκε κατά 5,5% στις 109,2 μονάδες.

Όσον αφορά υφάσματα, ρούχα και παπούτσια, ο σχετικός δείκτης αξίας αυξήθηκε κατά 4%, φτάνοντας τις 108,3 μονάδες την περίοδο Ιανουαρίου - Ιουλίου του 2018.

Πιο περιορισμένη ήταν η αύξηση του τζίρου στην κατηγορία «άλλο λιανικό εμπόριο σε μη ειδικευμένα καταστήματα» (κυρίως υπεραγορές), στην οποία παρατηρήθηκε άνοδος 3,3%, στις 89,1 μονάδες.

Δειτε Επισης

Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls