Porsche AG: Θεαματική άνοδος και ρεκόρ πωλήσεων

Η θετική παράδοση του γερμανικού εργοστασίου της Porsche στο χώρο των πωλήσεων συνεχίζεται και φέτος. Με 130,598 συνολικές πωλήσεις παγκοσμίως, μέσα στους πρώτους  έξι μήνες του 2018, η Porsche AG έχει ήδη ξεπεράσει το περσινό της ρεκόρ με άνοδο 3% σε σύγκριση με την ίδια χρονική περίοδο πέρυσι, καθιστώντας το πρώτο μισό του 2018 ως την πιο επιτυχημένο εξάμηνο στην ιστορία της εταιρείας. Επίσης, η Porsche αύξησε και τα έσοδα της κατά 4% στα 12,3 δισ. Ευρώ ενώ κατά 5% αύξησε και το εργατικό της δυναμικό σε 30.785 εργαζόμενους.

Την μεγαλύτερη άνοδο από τη γκάμα της εταιρείας είχε η ναυαρχίδα της, η Porsche Panamera: Μέχρι το τέλος Ιουνίου, η Porsche παρέδωσε 20,500 οχήματα, σχεδόν τα διπλάσια από την περσινή περίοδο. Η 911 είχε και αυτή διψήφιο αριθμό ανόδου, με το ποσοστό να φτάνει το 28%, παραδίδοντας 21,400 οχήματα. Το δημοφιλέστερο Porsche, η Macan, συνέχισε την καταπληκτική του πορεία με 46,600 πωλήσεις ενώ η Cayenne έφτασε τις 28,700 πωλήσεις, παρά το ότι ανανεώθηκε μόλις στο τέλος του 2017.

«Μέσα από 70 χρόνια ιστορίας των σπορ αυτοκινήτων της Porsche, η 911 συνεχίζει να απολαμβάνει πολύ καλές πωλήσεις» δήλωσε ο Detlev von Platen, Μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου, Υπεύθυνος Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της Porsche AG. «Αυτό αποτελεί απόδειξη της ζήτησης που απολαμβάνει ακόμη και τώρα στα εβδομηντάχρονα της η εταιρεία μας.» 


 

Στην Γερμανική αγορά είχε συνολική άνοδο της τάξης του 11% στο πρώτο μισό του 2018 και στην Ευρώπη γενικότερα άνοδο 9%. Η Κίνα παραμένει ως μια πολύ δυνατή αγορά για την Porsche με 33,363 πωλήσεις, μπροστά ακόμη και από τις ΗΠΑ (29,421 πωλήσεις). Ο λόγος που οι πωλήσεις στην Κίνα έπεσαν κατά 7 τοις εκατό είναι λόγο της αλλαγής στον φόρο εισαγωγής, που με την αλλαγή του έφερε γενικά μείωση αγορών από τους ντόπιους. «Τα πολιτικά και οικονομικά συμβάντα στις μεγαλύτερες μας αγορές, ειδικά στην Κίνα και στις ΗΠΑ, αποτελούν τις μεγαλύτερες μας προκλήσεις αυτό το διάστημα. Όσο αφορά την Ευρώπη, ετοιμάζουμε την γκάμα μας για τους νέους κανονισμού σχετικά με τις εκπομπές ρύπων. Λόγω του πολύ θετικού πρώτου μισού της χρονιάς παραμένουμε αισιόδοξοι πως μπορούμε να φτάσουμε τα ίδια ψηλά επίπεδα με το δεύτερο μισό της περσινής σεζόν και φέτος» συμπλήρωσε ο Von Platen.

Δειτε Επισης

Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls