Στο 2,3% ο πληθωρισμός

Στο 2,3% διαμορφώθηκε ο πληθωρισμός τον Ιούλιο, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2017, σύμφωνα με τα στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας.

Πιο αναλυτικά, ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή τον Ιούλιο 2018 μειώθηκε κατά 1,17 μονάδες και έφτασε στις 100,32 μονάδες σε σύγκριση με 101,49 μονάδες τον Ιούνιο 2018. 

Σε σχέση με τον  Ιούλιο του 2017 ο ΔΤΚ αυξήθηκε κατά 2,3% ενώ για την περίοδο Ιανουαρίου - Ιουλίου 2018, ο ΔΤΚ σημείωσε  αύξηση 0,6% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Ο μέσος Δείκτης του δωδεκαμήνου Αυγούστου 2017 - Ιουλίου 2018 σε σύγκριση προς τον ίδιο Δείκτη του δωδεκαμήνου Αυγούστου 2016 - Ιουλίου 2017 παρουσίασε αύξηση 0,3% όπως ήταν και το αντίστοιχο προηγούμενο δωδεκάμηνο.

H μεγαλύτερη μεταβολή στις οικονομικές κατηγορίες συγκριτικά με τον Ιούλιο 2017, καταγράφηκε στα Πετρελαιοειδή με αύξηση 13,8%, ενώ σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα, σημειώθηκε μείωση στα Βιομηχανικά Προϊόντα (εκτός Πετρελαιοειδών) ύψους 3,4%.
 
Συγκριτικά με τον Ιούλιο του 2017, η μεγαλύτερη θετική μεταβολή παρατηρήθηκε στην κατηγορία Μεταφορές (6,7%). 

Σε σχέση με τον Ιούνιο 2018, η μεγαλύτερη αρνητική μεταβολή παρουσιάστηκε στην κατηγορία Ένδυση και Υπόδηση (-15,6%).

Για την περίοδο Ιανουαρίου - Ιουλίου 2018 σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, η μεγαλύτερη θετική μεταβολή παρατηρήθηκε στην κατηγορία Μεταφορές (4,1%), ενώ μείωση σημειώθηκε στην κατηγορία Αλκοολούχα Ποτά και Καπνός (-1,8%).

Τη μεγαλύτερη επίδραση στη μεταβολή του ΔΤΚ του Ιουλίου 2018 σε σχέση με τον Ιούνιο του 2018 είχε η κατηγορία Ένδυση και Υπόδηση(-1,20).

Τα προϊόντα και υπηρεσίες με τη μεγαλύτερη αρνητική επίδραση στη μεταβολή του ΔΤΚ του Ιουλίου 2018 σε σχέση με τον αντίστοιχο Δείκτη του προηγούμενου μήνα ήταν τα είδη ένδυσης (-0,87) και είδη υπόδησης (-0,33).

Δειτε Επισης

Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls