Ελαστικά Bridgestone: Υψηλή ποιότητα σημαίνει ασφαλής οδήγηση

Η Bridgestone, ο Νο. 1 κατασκευαστής ελαστικών στον κόσμο, απέδειξε με τον καλύτερο τρόπο, το σαφές πλεονέκτημά της στα ελαστικά υψηλής ποιότητας. Κατά την εκδήλωση Τύπου του Bridgestone European Proving Ground στην Απρίλια της Ιταλίας, έδωσε την ευκαιρία σε 60 και πλέον δημοσιογράφους από επτά ευρωπαϊκές χώρες, να βιώσουν τη διαφορά πίσω από το τιμόνι.

Στόχος, ήταν να αποδείξει ότι τα ελαστικά υψηλής ποιότητας έχουν καλύτερες επιδόσεις από τα ελαστικά χαμηλού κόστους, ιδιαίτερα όσον αφορά την ασφάλεια. Η ενέργεια αυτή πραγματοποιήθηκε μετά την κοινοποίηση των στοιχείων της European Tyre & Rubber Manufacturers’ Association (ETRMA). Οι εισαγωγές ελαστικών χαμηλής ποιότητας, κυρίως από την Κίνα, έχουν αυξηθεί ανησυχητικά.

Με την ολοκλήρωση των δοκιμών, οι δημοσιογράφοι-συμμετέχοντες συμφώνησαν πως ελαστικά υψηλής ποιότητας, όπως το Turanza της Bridgestone, παρείχαν πολύ μεγαλύτερη ασφάλεια, τόσο σε υγρές όσο και σε στεγνές συνθήκες, απ’ ό,τι τα εισαγόμενα ελαστικά χαμηλού κόστους. Επιπλέον συμπέραναν, ότι μια βραχυπρόθεσμη εξοικονόμηση – περίπου €120 για 4 από τα δοκιμασμένα ελαστικά – με την αγορά ενός φθηνού χαμηλού κόστους ελαστικού, μπορεί να αποδειχθεί «δαπανηρή επιλογή» τελικά. Ενδέχεται μάλιστα να φτάσει τις €4.000 σε υλικές ζημίες και σε ανεκτίμητο κόστος σωματικής βλάβης, κατά το φρενάρισμα.

Στη διάρκεια των δοκιμών, διαπιστώθηκε ακόμη ότι τα αυτοκίνητα με ελαστικά Bridgestone είχαν 4 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος, ενώ όταν το αυτοκίνητο με ελαστικά Bridgestone είχε ήδη σταματήσει, το αυτοκίνητο με ελαστικά χαμηλού κόστους είχε ακόμα ταχύτητα 22 χμ/ώρα.
 
Ούτε ασφάλεια, ούτε εξοικονόμηση!
Η προσέγγιση των καταναλωτών, ότι τα ελαστικά είναι απλώς ένα μαύρο, στρογγυλό προϊόν από καουτσούκ, κινητοποίησε την Bridgestone στο να προχωρήσει σε εκπαιδευτικές εκστρατείες, με κύριο θέμα την ασφάλεια. Υπάρχει μια τεράστια διαφορά ανάμεσα σ’ αυτό που πολλοί καταναλωτές θέλουν από ένα ελαστικό, όπως η ασφάλεια, και στο τι πραγματικά κάνουν για να το πετύχουν.

Επίσης, παρατηρείται ότι οι καταναλωτές καταλήγουν να αγοράζουν φθηνά ελαστικά προσπαθώντας να εξοικονομήσουν λεφτά, αλλά επιτυγχάνουν ακριβώς το αντίθετο εφόσον τα φθηνά ελαστικά έχουν χαμηλότερη χιλιομετρική απόδοση, και επιπρόσθετα, επιβαρύνουν τον οδηγό με μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμων.

Πάντως, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε όλη την Ευρώπη, σημειώνεται πως κατά μέσο όρο, το 25% των Ευρωπαίων χρησιμοποιούσαν φθαρμένα ελαστικά κάτω από το νόμιμο όριο. Επίσης, ένα εκπληκτικά μεγάλο ποσοστό της τάξης του 87%, οδηγούν με λάθος / χαμηλή πίεση στα ελαστικά τους.

Είναι σχεδόν σίγουρο ότι σε βάθος χρόνου η ευρωπαϊκή αγορά θα επιστρέψει πίσω στα επώνυμα προϊόντα υψηλής ποιότητας, λαμβάνοντας υπόψη πως η επιλογή αναγνωρισμένου προϊόντος είναι η φθηνότερη και η ασφαλέστερη σε μακροπρόθεσμη βάση.

Η εταιρεία Bridgestone
Η Bridgestone είναι Ιαπωνική εταιρία με βάση το Τόκιο και έχει καταφέρει να γίνει ο Νο. 1 κατασκευαστής ελαστικών στον κόσμο. Εργοδοτεί πάνω από 140.000 άτομα ανά το παγκόσμιο. Λειτουργεί 194 μονάδες παραγωγής, σε 25 χώρες και διαθέτει τα προϊόντα της σε πάνω από 150 χώρες. Ενδεικτικό της δύναμής της είναι το γεγονός ότι 1 στα 5 αυτοκίνητα στον κόσμο κυκλοφορούν με ελαστικά της εταιρίας ενώ επιλέγονται σαν πρώτη εφαρμογή (εργοστασιακή εφαρμογή) από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες (Audi, Aston Martin, BMW, Honda, Fiat, Ferrari, Jeep, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Porsche, Suzuki, Volvo, VW και πολλές άλλες). Οι πωλήσεις της ξεπερνούν τα 200 εκατομμύρια ελαστικά τον χρόνο. Στην Κύπρο, τα ελαστικά Bridgestone εισάγονται και διανέμονται από τη Lefkaritis Bros Ltd, από το 1963. Είναι τώρα διαθέσιμα στα καλύτερα συνεργεία/καταστήματα ελαστικών σε όλη την Κύπρο.
 

 

Δειτε Επισης

Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας
Η Visa ανακοινώνει τον νικητή του διαγωνισμού της για ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο