Παραδοσιακό χαλλούμι ΑΛΑΜΠΡΑ: Διεθνής αναγνώριση και από τα Burger King

Η Γαλακτοβιομηχανία Α/ΦΟΙ Πέτρου, γνωστή για την παραγωγή των γαλακτοκομικών προϊόντων ΑΛΑΜΠΡΑ και «Η ΓΙΑΓΙΑ», εγκαινίασε νέα συνεργασία με την παγκοσμίου φήμης αλυσίδα εστιατορίων Burger King, η οποία προχώρησε πρόσφατα στο λανσάρισμα του νέου Halloumi Whopper Burger.

H συνεργασία προήλθε έπειτα από ενδελεχείς ελέγχους από μέρους των εστιατορίων Burger King, με βασικό κριτήριο τη διασφάλιση της υψηλής ποιότητας των πρώτων υλών. Μετά από αξιολόγηση των σύγχρονων εγκαταστάσεων της Γαλακτοβιομηχανίας, αποφασίστηκε όπως το γνωστό ανά το παγκόσμιο Whopper Burger, συνδυαστεί μοναδικά με το παραδοσιακό χαλλούμι ΑΛΑΜΠΡΑ.

Το γεγονός αυτό, αποτελεί ορόσημο για τη Γαλακτοβιομηχανία Α/ΦΟΙ Πέτρου, αφού ο απολαυστικός συνδυασμός γεύσεων του κυπριακού χαλλουμιού ΑΛΑΜΠΡΑ με το 100% βοδινό μπιφτέκι των Burger King που ξεκίνησε από την Κύπρο, ετοιμάζεται να κατακτήσει ολόκληρο τον κόσμο. 

H αυθεντική κυπριακή γεύση, ξεπέρασε τα όρια της Κύπρου και απόκτησε φανατικούς λάτρεις στη Σουηδία και Δανία, που απολαμβάνουν τη νέα γευστική εμπειρία από τον Μαϊό του 2018.  Το παραδοσιακό χαλλούμι ΑΛΑΜΠΡΑ που έχει επιτύχει την παρουσία του σε 40 χώρες ανά το παγκόσμιο, λόγω της πλούσιας παραδοσιακής του γεύσης και των άπειρων γαστρονομικών επιλογών που προσφέρει, ταξιδεύει πλέον και μέσω της παγκόσμιας αλυσίδας των εστιατορίων Burger King. Πρόκειται για ακόμη ένα σημαντικό επίτευγμα στον τομέα των εξαγωγών, που θα αποφέρει σημαντικά οφέλη όχι μόνο για την εταιρεία, αλλά και για τον τόπο μας ευρύτερα.

Η Γαλακτοβιομηχανία Α/ΦΟΙ Πέτρου ξεκίνησε τη λειτουργία της το 1982 και σήμερα εξάγει πέραν του 80% της συνολικής παραγωγής της στη διεθνή αγορά. Συνεργασίες όπως αυτές, που αποτελούν σημεία-σταθμούς στην ιστορία 35 και πλέον χρόνων, ενισχύουν το έργο της εταιρείας και αποδεικνύουν ότι συνεχίζει να εξελίσσεται, ταξιδεύοντας την παράδοση και τις αυθεντικές κυπριακές γεύσεις σε ολόκληρο τον κόσμο, μέσα από τα προϊόντα της.

Δειτε Επισης

Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023