Φουρλής: Ηλεκτρονικό κατάστημα για Intersport σε Κύπρο

Στην μεσοπρόθεσμη στρατηγική ανάπτυξης του εστιάζει ο όμιλος Φουρλή με ορίζοντα το 2025, προετοιμάζοντας γεωγραφικές και επιχειρησιακές επεκτάσεις, ενώ την ίδια στιγμή «τρέχει» μικρότερα projects ενίσχυσης των υφιστάμενων δραστηριοτήτων του.

Ανάμεσα σ’ αυτά είναι η ενίσχυση του «omnichannel» δικτύου πωλήσεων, όπως ανάφερε η διοίκηση του ομίλου κατά τη διάρκεια της τακτικής γενικής συνέλευσης των μετόχων της. Ο παραπάνω σχεδιασμός συνίσταται στην παράλληλη ανάπτυξη φυσικών αλλά και ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Ειδικότερα, μέσα στο 2018, ο όμιλος σκοπεύει να λανσάρει ηλεκτρονικά καταστήματα για την Intersport σε Κύπρο, Βουλγαρία, Ρουμανία και Τουρκία, και εκτιμά ότι οι online πωλήσεις του δικτύου το 2018 θα αντιπροσωπεύουν το 4% του συνολικού τζίρου της αλυσίδας, ενώ το 2022 το ποσοστό αυτό αναμένεται να αγγίξει το 10%.

Ήδη στους 12 μήνες που τρέχει το ελληνικό online κατάστημα οι ηλεκτρονικές πωλήσεις έχουν τετραπλασιαστεί, όπως ανάφερε ο πρόεδρος του ομίλου, Β. Φoυρλής. Παραλλήλως, οι on line πωλήσεις της ΙΚΕΑ σε Ελλάδα και Βουλγαρία αναμένεται να αντιπροσωπεύουν το 7,5% το 2018 με πρόβλεψη αυτό να ανέλθει στο 10 εντός της τριετίας έως το 2020.

Πέραν τούτου, ο όμιλος αναζητά την βέλτιστη τοποθέτηση του με καταστήματα και για τα δύο concepts. Σύμφωνα με τον κ.Φουρλή, στον σχεδιασμό για την ΙΚΕΑ περιλαμβάνεται η δημιουργία καταστημάτων μικρότερου εμβαδού (city stores) και σ’αυτό το πλαίσιο προτιμητέες περιοχές αποτελούν η Βάρνα της Βουλγαρίας αλλά και το Ηράκλειο Κρήτης. Πλάνο προσθήκης νέων καταστημάτων προγραμματίζεται επίσης και για τα δίκτυα των Intersport και Athlete’s Foot μέσα στη χρονιά.

Ο πρόεδρος του ομίλου ωστόσο επαναβεβαίωσε τις επαφές για νέες επεκτάσεις μέσω συνεργασιών σε νέες γεωγραφικές περιοχές με τους βασικούς συνεργάτες του ομίλου (ΙΚΕΑ και Intersport). Πρόσθεσε επίσης ότι ο όμιλος παραμένει προσανατολισμένος στη λιανική και έχει καταλήξει στον κλάδο που θα αποτελέσει την νέα επενδυτική πρωτοβουλία του ομίλου. Παρά το γεγονός του ότι η διοίκηση του ομίλου, δεν έδωσε περαιτέρω στοιχεία και χρονοδιαγράμματα για την κατάληξη των παραπάνω κινήσεων, ο κ. Φoυρλής, ανάφερε ότι ο μεσοπρόθεσμος στόχος του ομίλου είναι να παράγει το 70% των πωλήσεων του στο εξωτερικό (από 40% σήμερα), αποτυπώνοντας και ποσοτικά τη στόχευση του.

ΠΗΓΗ: euro2day.gr

Δειτε Επισης

Κόβει κάθε κουβέντα για φορολόγηση των υπερκερδών των τραπεζών ο Χριστοδουλίδης
Κ. Ηροδότου: Η ανησυχητική πραγματικότητα και η ανάγκη ενίσχυσης του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού
Το δυναμικό «comeback» των Gloria Jean’s... Η εξαγορά από τον όμιλο Λανίτη και το πλάνο επαναλανσαρίσματος
The Landmark Nicosia: Το νέο Spa και οι εγκαταστάσεις Fitness & Wellness του ξενοδοχείου (pics)
Αντίστροφη μέτρηση για 16α ΙΝ Βusiness Awards-Ολοκληρώνεται στις 4 Απριλίου η διαδικασία ψηφοφορίας
Ο Κύπριος Hassabis που διαπρέπει στον τομέα του AI και έγινε... ιππότης στο Ηνωμένο Βασίλειο
Υποχωρεί το κατασκευαστικό κόστος-Τα οικοδομικά υλικά με τις μεγαλύτερες μειώσεις
Λιανικό εμπόριο: Ελπίδες στην άμεση απασχόληση ξένων εργαζομένων-Κλειδί οι φοιτητές
Τα ESG και τι αλλάζει για τις εταιρείες η διατραπεζική αξιολόγηση-Οι νέες τους υποχρεώσεις
«Αυτή η Κυβέρνηση δεν θα ακολουθήσει πολιτικές που οδήγησαν την Κύπρο στα κοινωνικά παντοπωλεία»