Κυριάκος Κόκκινος: Κρυφό σμαράγδι τα data

Με μια αναδρομή στην ιστορία της κυπριακής αγοράς, ξεκίνησε την παρουσίασή του κατά το 15ο Cyprus Grocery Retail Conference, που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Hliton Park στη Λευκωσία, ο Κυριάκος Κόκκινος, Executive Director, Digital Transformation & Strategy Consulting Advisory Services της PwC Cyprus.
 
Το να καταλαβαίνουν οι λιανέμποροι τα είδη των αγοραστών είναι το κλειδί, σύμφωνα με τον ίδιο. Το να γνωρίζουν ποιος πραγματικά είναι ο καταναλωτής, αποκαλύπτει τις προτιμήσεις του, πρόσθεσε.

Έρευνες έδειξαν ότι το 47% αγοράζουν και μέσω διαδικτύου αλλά και στο κατάστημα.

Οι απαιτήσεις από το ηλεκτρονικό εμπόριο
Κρυφό σμαράγδι, χαρακτήρισε τα data, το οποίο πρέπει να αξιοποιήσουν οι εταιρείες για να λάβουν ακόμη περισσότερες πληροφορίες για τους πελάτες τους. Η σωστή εκμετάλλευση των date είναι η προϋπόθεση για να είναι ανταγωνιστική μια εταιρεία.

Το ψηφιακό εμπόριο δεν μπορεί να αποφευχθεί κι αυτό είναι γεγονός, σύμφωνα με τον ομιλητή. Η τεχνολογία, φέρνει την διαφοροποίηση, τόνισε. Αυτό που έχει σημασία για το online shopping είναι να παραμένει το brand συνδεδεμένο με τον καταναλωτή και μέσω τις τεχνολογίας να του προσφέρει όσοι το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες. Η τεχνολογία δεν είναι αυτοσκοπός, αλλά ένα βοηθητικό εργαλείο.
 
Το Omni-channel έχει μετακινηθεί από έναν παράγοντα διαφοροποίησης, σε έναν προσδιοριστή καθορίζοντας το μέλλον του τομέα.  Με βάση το προφίλ του πελάτη, οι πελάτες πρέπει να αντιμετωπίζονται μεμονωμένα και προσωπικά.

Τα data, ανέφερε κλείνοντας είναι το καινούργιο κεφάλαιο για τις εταιρείες. Πρέπει, όπως τόνισε, να βρουν τον τρόπο να τα ενεργοποιήσουν, έτσι ώστε να δουλέψουν προς όφελος τους.

Δειτε Επισης

Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα