11o Βραβείο Εξαγωγών για τη Γαλακτοβιομηχανία Α/ΦΟΙ ΠΕΤΡΟΥ

Σε ειδική τελετή που πραγματοποιήθηκε στο Προεδρικό Μέγαρο την Τρίτη 24 Απριλίου, η Γαλακτοβιομηχανία Α/ΦΟΙ Πέτρου, γνωστή για τα γαλακτοκομικά προϊόντα «ΑΛΑΜΠΡΑ» και «Η ΓΙΑΓΙΑ», παρέλαβε το Βραβείο Εξαγωγών Ευρωπαϊκής Ένωσης για το 2016. 

Πρόκειται για το 11ο Βραβείο Εξαγωγών για την εταιρεία και το 9ο Κυπριακό Βραβείο Εξαγωγών που απονεμήθηκε από τον εκάστοτε Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας.

Την τιμητική διάκριση έλαβε ο Ιδρυτής και Γενικός Διευθυντής της Εταιρείας, Γιώργος Πέτρου, από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Νίκο Αναστασιάδη, μετά από απόφαση της Επιτροπής Επιλογής για το Κυπριακό Βραβείο Εξαγωγών. Η Επιτροπή απαρτίζεται από εκπροσώπους του Υπουργείου Ενέργειας, Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού και του Κυπριακού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου.

Σημειώνεται ότι η Γαλακτοβιομηχανία Α/ΦΟΙ ΠΕΤΡΟΥ ξεκίνησε να δραστηριοποιείται τον Απρίλιο του 1982 με ημερήσια επεξεργασία 250 λίτρων γάλακτος, για να καταλήξει να εξάγει σήμερα πέραν του 80% της συνολικής παραγωγής της σε 40 χώρες παγκοσμίως. Επιπρόσθετα, η εταιρεία κατέχει πέραν του 35% των συνολικών εξαγωγών του αυθεντικού κυπριακού χαλλουμιού, με παραγωγή που ξεπερνά τους 7000 τόνους ετησίως.

Το νέο Βραβείο Εξαγωγών επιβεβαιώνει ότι η Γαλακτοβιομηχανία Α/ΦΟΙ ΠΕΤΡΟΥ με παρουσία στον κλάδο πέραν των 35 χρόνων, αναδεικνύεται σε άξιο πρεσβευτή της κυπριακής παράδοσης και της ποιότητας στην παγκόσμια αγορά, συμβάλλοντας παράλληλα στην ενίσχυση της κυπριακής οικονομίας. 

Τέλος, η εν λόγω τιμητική βράβευση, ενισχύει ακόμη περισσότερο το αίσθημα ευθύνης της εταιρείας για να συνεχίσει να προσφέρει στους καταναλωτές ποιοτικά προϊόντα που έχουν ως βάση αυθεντικές παραδοσιακές συνταγές, αφού δέσμευσή της είναι να προχωράει μπροστά χωρίς όμως να ξεχνά από που άρχισε. 

Δειτε Επισης

Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls