Δυναμική Ανάπτυξη του BoConcept. Νέα πρωτοβουλία Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.

Το BoConcept στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής ευθύνης του, έχει αναλάβει πρωτοβουλία και βοηθά οικογένειες που έχουν ανάγκη από έπιπλα.
 
“Η αγάπη που δίνεις στο συνάνθρωπό σου είναι αυτή που κρατάς για πάντα μέσα στη καρδιά σου.
 
Δεν έχει σημασία πόσο δίνεις αλλά με πόση αγάπη το προσφέρεις.
 
Δεν υπάρχουν μεγάλα πράγματα, μόνο μικρά πράγματα με μεγάλη αγάπη.
 
Όπου υπάρχει αγάπη υπάρχει και ζωή.”
 
Μήπως εσείς ή κάποιος γνωστός σας έχει έπιπλα που δεν χρειάζεται πια αλλά είναι σε καλή κατάσταση;
 
Αν έχετε έπιπλα που πλέον δεν σας είναι χρήσιμα και αισθάνεστε ότι γεμίζουν απλά το χώρο αλλά όχι την καρδιά σας, μπορείτε να τα χαρίσετε σε οικογένειες που τα έχουν πραγματικά ανάγκη. Τα έπιπλά σας θα αποκτήσουν ζωή και οι συνανθρώποι μας θα πλημμυρίσουν με αισθήματα χαράς.
 
Η αγάπη δεν μπορεί να περιμένει, γι’ αυτό ενεργήστε άμεσα!
 
Το BoConcept αναλαμβάνει να τα παραλάβει από τον χώρο σας, να τα μεταφέρει και να τα διαθέσει ΔΩΡΕΑΝ σε οικογένειες που τα έχουν ανάγκη σε όλη την Κύπρο.
 
Επικοινωνήστε στο 77778887 και μάθετε περισσότερα ή επισκεφθείτε οποιοδήπότε κατάστημα BoConcept στη Λευκωσία, Λεμεσό και Πάφο.
 
 

Δειτε Επισης

Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls