Παγκόσμια παρουσίαση της νέας Mercedes A Class στο Άμστερνταμ

Η Mercedes πραγματοποίησε, στο Άμστερνταμ, την παγκόσμια παρουσίαση της καινούργιας A Class. Η νέα γενιά του πολυτελούς γερμανικού αυτοκίνητου έγινε σε έναν ειδικά διαμορφωμένο κλειστό χώρο όπου οι εκπρόσωποι των μέσων ενημέρωσης από όλο τον κόσμο είχαν την δυνατότητα να ενημερωθούν για τις νέες τεχνολογίες του αυτοκινήτου.

Ο εκπρόσωπος της premium μάρκας στη μικρομεσαία κατηγορία στις πλούσιες εκδόσεις διαθέτει το νέο σύστημα πολυμέσων MBUX. Με την χρήση της τεχνητής νοημοσύνης αυξάνονται οι δυνατότητες επικοινωνίας του οδηγού με το αυτοκίνητο. Η νέα οθόνη αφής δίνει περισσότερες δυνατότητες για την αξιοποίηση των ηλεκτρονικών συστημάτων και λειτουργιών του πολυτελούς αυτοκινήτου. Επίσης για πρώτη φορά η Mercedes A Class διαθέτει σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης που της επιτρέπει να κινείται χωρίς την παρέμβαση του οδηγού.

Στη λίστα των νέων ηλεκτρονικών διατάξεων προστέθηκαν, η ενεργή ενεργοποίηση απόστασης DISTRONIC, το ενεργό σύστημα υποβοήθησης οδήγησης που τώρα μπορεί να υποστηρίξει τον οδηγό διατηρώντας μια ασφαλή απόσταση από τα προπορευόμενα αυτοκίνητα, το PRE-SAFE PLUS που μπορεί να αναγνωρίσει μια επικείμενη σύγκρουση στο πίσω μέρος. Αν ο κίνδυνος σύγκρουσης παραμένει, το σύστημα μπορεί επίσης να εφαρμόσει τα φρένα του οχήματος, ελαχιστοποιώντας έτσι τον κίνδυνο τραυματισμών.

Η νέα σχεδιαστική μελέτη αν και βασίσθηκε στην αρχική μελέτη της απερχομένης γενιάς, έχει πολλά νέα στοιχεία τα οποία ενισχύουν την δυναμική τους αυτοκινήτου. Ξεχωρίζουν τα νέα μπροστινά φανάρια, τα πίσω φωτιστικά σώματα, οι εντονότερες ακμές και οι διαμορφώσεις των επιμέρους τμημάτων. Η μοντέρνα αισθητική της σχεδίασης ήταν ένα από τα θέματα που αξιολογήθηκαν κατά την διάρκεια της παγκόσμιας παρουσίασης στο Άμστερνταμ.

Επίσης, οι σχεδιαστές του εσωτερικού χώρου έλαβαν υπόψη τους τις παρατηρήσεις των καταναλωτών για τους περιορισμένους χώρους του απερχόμενου αυτοκινήτου. Η νέα γενιά έχει περισσότερο χώρο στη περιοχή των ώμων. Οι μπροστινοί επιβάτες έχουν στη διάθεση τους επιπλέον 9 χιλ. και οι πίσω 22 χιλ. Αύξηση υπάρχει και στο εσωτερικό ύψος. Ένα ακόμη σημαντικό στοιχείο είναι η ευκολότερη είσοδος και έξοδος των επιβατών, κυρίως λόγω του μεγαλύτερου ανοίγματος των θυρών. Οι σχεδιαστές του εσωτερικού χώρου ασχολήθηκαν και με την αποθηκευτική ικανότητα. Πρόσθεσαν 29 λίτρα στο πόρτ παγκάζ του πολυτελούς αυτοκινήτου. Πλέον η χωρητικότητα ανέρχεται στα 370 λίτρα.

Αξίζει να τονισθεί και η βελτίωση της ορατότητας προς όλες τι κατευθύνσεις και κυρίως προς τα πίσω. Και εδώ οι παρατηρήσεις των καταναλωτών για το απερχόμενο μοντέλο ήταν ο βασικός λόγος για να αναζητηθούν αλλαγές. Η ορατότητα έχει βελτιωθεί με τη μείωση των επενδύσεων των κολώνων κατά περίπου 10%.

Η σημαντικότερη αλλαγή στον τομέα των κινητήρων είναι η προσθήκη του βενζινοκινητήρα 1.300 κ.εκ. Πρόκειται για ένα καινούργιο τετρακύλινδρο μοτέρ το οποίο δημιούργησε η Renault και όπως ανακοινώθηκε θα το χρησιμοποιήσει και η Mercedes για να κινεί την καινούργια A Class. Να σημειωθεί ότι οι δυο εταιρείες τα τελευταία χρόνια συνεργάζονται σε πολλούς τομείς όπως οι κινητήρες και η κατασκευή αυτοκινήτων.

Ο νέος κινητήρας έχει χωρητικότητα 1.3 λίτρων και αποδίδει 163 ίππους. Διαθέτοντας μια σειρά προηγμένων τεχνολογιών, όπως ειδική επένδυση στους κυλίνδρους για μείωση των τριβών και βελτιστοποίηση της απαγωγής θερμότητας, ο νέος κινητήρας ξεχωρίζει τόσο για την απόδοση, όσο και τα χαρακτηριστικά λειτουργίας. Αντίστοιχα η αύξηση της πίεσης του συστήματος άμεσου ψεκασμού στα 250 bar, ο σχεδιασμός του θαλάμου καύσης και το διπλό σύστημα μεταβλητού χρονισμού, προσφέρουν καλύτερη ελαστικότητα τόσο στις χαμηλές όσο και τις μεσαίες στροφές καθώς και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Η αξιοπιστία του συνόλου έχει εξασφαλιστεί από τις εξελιγμένες μεθόδους παραγωγής που εφαρμόζει η Renault, αλλά και από τις εντατικές δοκιμές του νέου κινητήρα που ξεπέρασαν τις 40.000 ώρες.

Επίσης, συνεχίζεται η συνεργασία της Mercedes με την Renault στους κινητήρες ντίζελ. Η νέα γενιά όπως και η απερχομένη θα κινείται με τον πετρελαιοκινητήρα 1.500 κ.εκ. της Renault, απόδοσης 116 ίππων(έκδοση Α180d).
 
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δειτε Επισης

Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας
Η Visa ανακοινώνει τον νικητή του διαγωνισμού της για ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο
Νέος μέτοχος σε Mall of Cyprus και Mall of Engomi η Pareto-Μειώνεται το ποσοστό συμμετοχής της Atterbury Europe
Οι μάρκες αυτοκινήτων που προτίμησαν οι αγοραστές το πρώτο τρίμηνο
Δυσφορία αγελαδοτρόφων με δημοσιεύματα για το χαλλούμι-«Δυναμιτίζουν το πολύ καλό κλίμα»
Lordos United Public: Κέρδος €1,773,000 από αναγκαστική απαλλοτρίωση γης σε συμφωνία με τον Δήμο Λεμεσού
Φάρμακα: Ο... βασιλιάς των κυπριακών εξαγωγών-Σε ποιους προορισμούς φτάνουν