Σε κέρδη επιστρέφει ο όμιλος Mallouppas & Papacostas

Με μικρότερο κύκλο εργασιών αλλά αύξηση στα κέρδη βρίσκει τον όμιλο Mallouppas & Papacostas το τέλος του πρώτου εξαμήνου του 2017.
Σύμφωνα με την ενδιάμεση έκθεση διαχείρισης για το εξάμηνο το οποίο έληξε στις 30 Ιουνίου 2017, ο κύκλος εργασιών του Συγκροτήματος κατά το πρώτο εξάμηνο του 2017 ανήλθε σε €17.075.822 σε σύγκριση με €17.248.820 την αντίστοιχη περίοδο του 2016 σημειώνοντας μικρή μείωση 1%.

Η μείωση οφείλεται στις μη επαναλαμβανόμενες πωλήσεις της δραστηριότητας Charles & Keith ύψους €893.148 που περιλαμβάνονται στο πρώτο εξάμηνο του 2016. Οι δραστηριότητες αυτές τερματίστηκαν τον Ιούνιο του 2016.

Αύξηση παρουσιάζουν όλες οι συνεχιζόμενες δραστηριότητες του Συγκροτήματος. Οι κύριοι τομείς των ειδών ένδυσης και υπόδησης παρουσιάζουν αύξηση 3.3% και ο τομέας οικιακού εξοπλισμού και άλλων ειδών αύξηση 5.3% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2016.

Το μικτό κέρδος του Συγκροτήματος κατά το πρώτο εξάμηνο του 2017 ανήλθε σε €7.030.102 σε σύγκριση με €7.027.994 την αντίστοιχη περίοδο του 2016.

Το ποσοστό μεικτού κέρδους για το πρώτο εξάμηνο του 2017 ανήλθε σε 41,2% σε σύγκριση με 40.7% το πρώτο εξάμηνο του 2016 σημειώνοντας μικρή αύξηση της τάξης του 1,2%.

Το κέρδος περιόδου πριν τη φορολογία ανήλθε σε €68.975 σε σύγκριση με ζημιά ύψους €182.966 για το αντίστοιχο εξάμηνο του 2016. Η διαφοροποίηση οφείλεται κυρίως στη διαγραφή εγκαταστάσεων και εξοπλισμού καταστημάτων ύψους €210.469 το πρώτο εξάμηνο του 2016 της δραστηριότητας Charles & Keith η οποία τερμάτισε τις δραστηριότητές της τον Ιούνιο του 2016.

Δειτε Επισης

Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα