Διευκρινίσεις για την πώληση των Malls

Διευκρινίσεις σχετικά με την πώληση του εμπορικού πάρκου Σιακόλα, δίνει με νέα ανακοίνωση του ο όμιλος Σιακόλα. Όπως αναφέρει, το ποσό των €194 εκ. καλύπτει την αξία των δύο έργων, του εμπορικού πάρκου Σιακόλα και του The Mall of Engomi που είναι €183,7 εκ. και περιλαμβάνει και ένα επιπρόσθετο ποσό €10,3 εκ. που είναι οφειλή της ITTL προς τη Woolworth Properties, το οποίο ήδη καταβλήθηκε. 

Η τιμή των πωληθείσων μετοχών και ανέρχεται σε €77,4 εκ. είναι το καθαρό προϊόν μετά την αφαίρεση του συνόλου των χρηματοδοτικών υποχρεώσεων των δύο εταιρειών. Οι υποχρεώσεις ανέρχονται στα €106,3 εκ., την ευθύνη των οποίων ανέλαβαν οι αγοραστές. 

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, τα δύο έργα άρχισαν τη λειτουργία τους σταδιακά, το εμπορικό πάρκο Σιακόλα από τον Σεπτέμβριο του 2007 ενώ το The Mall of Engomi από τον Δεκέμβριο του 2007. Η ολοκλήρωση στο Annex 3 και Annex 4 αλλά ακόμα και του εμπορικού πάρκου Σιακόλα ήταν σταδιακή, όπως σταδιακή υπήρξε και η βελτίωση του σχεδιασμού του The Mall of Engomi με τροποποιήσεις και επεκτάσεις, τα οποία τώρα λειτουργούν πλήρως και ικανοποιητικά. 

Όσον αφορά την κερδοφορία των τελευταίων τριών ετών, η ITTL πραγματοποίησε κέρδη €6,4 εκ. το 2014, €3,5 εκ. το 2013 και €6,9 εκ. το 2012, ενώ η Woolworth Commercial €1,5 εκ. το 2014, €0,6 εκ. το 2013 και €1,9 εκ. το 2012. 

Επαναλαμβάνεται ότι η Woolworth Properties θα δείξει λογιστική ζημιά €2,2 εκ. και η δε Ermes €13,5 εκ. Με βάση τα λογιστικά πρότυπα, η ζημιά αυτή θα εμφανιστεί στον λογαριασμό κερδοζημιών των δύο εταιρειών για το 2015. Επαναλαμβάνεται επίσης ότι το πραγματικό κέρδος από τη διάθεση των δύο επενδύσεων ανέρχεται σε €71 εκ. 

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η συναλλαγή δε σχετίζεται, ούτε επηρεάζει οποιαδήποτε συμφέροντα οποιουδήποτε Γραμματέα του Εκδότη ή "καθορισμένου προσώπου".

Η εταιρεία αναφέρει ότι η συναλλαγή βελτιώνει τη ρευστότητα των εταιρειών Woolworth Properties και Ermes, μειώνει τις υποχρεώσεις τους και παρέχει την ευχέρεια για περισσότερες επιχειρηματικές δραστηριότητες και επωφελείς επενδύσεις. 

Δειτε Επισης

Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls