Coca-Cola HBC: Ισχυρά αποτελέσματα στο εξάμηνο

Aύξηση των εσόδων και των καθαρών κερδών κατέγραψε η COCA COLA HBC στο εξάμηνο σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση. Παράλληλα σημείωσε ισχυρή δυναμική σε όλες τις αγορές. 

Αναλυτικά η συνεχιζόμενη ανάκαμψη και η αποτελεσματική εκτέλεση της στρατηγικής της οδήγησαν σε επιτάχυνση της δυναμικής και ενίσχυση των μεριδίων αγοράς κατά το δεύτερο τρίμηνο, με αύξηση των εσόδων σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση το πρώτο εξάμηνο κατά 23,1%, σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης.

Τα καθαρά έσοδα, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωσε, σε δημοσιευμένη βάση αυξήθηκαν κατά 14,7%. Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση σημείωσαν αύξηση 4% σε σχέση με τα επίπεδα του 2019 (σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης). Η ενίσχυση των μεριδίων αγοράς σε αξία κατέγραψε αύξηση 50 μονάδων βάσης στην κατηγορία των έτοιμων προς κατανάλωση μη αλκοολούχων ποτών. Σημειώθηκε αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 15,9% σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης. Οι επιδόσεις στο κανάλι της εντός σπιτιού κατανάλωσης διατηρήθηκαν σε συνδυασμό με ανάκαμψη στο κανάλι της εκτός σπιτιού κατανάλωσης κατά το δεύτερο τρίμηνο.

Σημειώθηκε βελτίωση στα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, χάρη στις αυξήσεις τιμών που εφαρμόστηκαν σε περισσότερες από το 90% των αγορών του και στο θετικό μείγμα κατηγορίας προϊόντων, συσκευασίας και καναλιών διανομής. Η προτεραιοποίηση των διαθέσιμων ευκαιριών και η καινοτομία στο πλαίσιο του 24/7 χαρτοφυλακίου προϊόντων ενισχύουν τη δυναμική.

Ο όγκος πωλήσεων των ανθρακούχων αναψυκτικών αυξήθηκε κατά 16,2%, με τα ανθρακούχα αναψυκτικά για ενήλικες να καταγράφουν αύξηση 37,0% και τα προϊόντα με χαμηλή ή μηδενική ζάχαρη να αυξάνονται κατά 40,3%.

Ο όγκος πωλήσεων των ποτών ενέργειας κατέγραψε αύξηση 66,1%, κυρίως λόγω των καλών επιδόσεων των Monster, Burn και Predator.

Η επέκταση της διάθεσης του Costa Coffee συνεχίζει να εξελίσσεται με καλούς ρυθμούς. Η στρατηγική στον τομέα του καφέ ενισχύεται με το premium ιταλικό σήμα Caffè Vergnano, η διανομή του οποίου θα ξεκινήσει έως το 2022.

Η λειτουργική μόχλευση και οι εξοικονομήσεις κόστους είχαν ως αποτέλεσμα την αύξηση του περιθωρίου συγκρίσιμων λειτουργικών κερδών κατά 340 μονάδες βάσης, στο 10,8%.

Όπως ανακοίνωσε ο Όμιλος, εξοικονόμησε κόστη ύψους €120 εκατ. λόγω του COVID-19 το 2020. Συνεχίζει να αναμένει ότι από αυτές τις εξοικονομήσεις κόστους θα διατηρήσει περίπου €20 εκατ. το 2021 και επομένως τα υπόλοιπα €100 εκατ. θα επιστρέψουν στο δεύτερο εξάμηνο του 2021.

Βασικά στοιχεία ανά αγορά

Η ανάκαμψη στις αναπτυγμένες και αναπτυσσόμενες αγορές ενισχύει τα συνεχιζόμενα ισχυρά αποτελέσματα στις αναδυόμενες αγορές.

Αναπτυγμένες αγορές: τα καθαρά έσοδα σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση σημείωσαν αύξηση κατά 17,1% μετά το εκ νέου άνοιγμα των αγορών, γεγονός που οδήγησε το περιθώριο των συγκρίσιμων λειτουργικών κερδών σε άνοδο κατά 440 μονάδες βάσης.

Αναπτυσσόμενες αγορές: τα καθαρά έσοδα σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση σημείωσαν αύξηση κατά 17,6%, ενώ ο όγκος πωλήσεων παρέμεινε σταθερός παρά τον αντίκτυπο που είχε η επιβολή του φόρου ζάχαρης στην Πολωνία. Το περιθώριο των συγκρίσιμων λειτουργικών κερδών σημείωσε άνοδο της τάξης των 180 μονάδων βάσης.

Αναδυόμενες αγορές: τα καθαρά έσοδα σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση σημείωσαν αύξηση κατά 30,3% σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης. Οι συνεχιζόμενες ισχυρές επιδόσεις από τη Ρωσία και τη Νιγηρία και η ανάκαμψη στις υπόλοιπες αναδυόμενες αγορές οδήγησαν σε αύξηση του περιθωρίου συγκρίσιμων λειτουργικών κερδών κατά 340 μονάδες βάσης.

Ο κ. Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε: "Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από το πρώτο εξάμηνο, στη διάρκεια του οποίου αυξήσαμε την ενίσχυση των μεριδίων αγοράς σε αξία, τα έσοδα και την κερδοφορία, ενώ παράλληλα συνεχίσαμε να σημειώνουμε πρόοδο σε σχέση με τις στρατηγικές μας προτεραιότητες.

 

Δειτε Επισης

Έπιπλα Andreotti: Η one-stop-shop επιλογή σου!
Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar