Πρόταση προς την Ascendis για εξαγορά της Remedica

Δελεαστική πρόταση για εξαγορά της πιο κερδοφόρας μονάδας της, της κυπριακής φαρμακοβιομηχανίας Remedica, έλαβε η νοτιοαφρικανική εταιρεία  Ascendis η οποία ανακοίνωσε ότι προχωρεί σε διαβουλεύσεις με τον ενδιαφερόμενο επενδυτή. Αξίζει να σημειωθεί πως το ύψος της πρότασης ανέρχεται στο 17% του κύκλου εργασιών του Ομίλου και το 32% της κερδοφορίας της Ascendis.

Μετά την ανακοίνωση της πρότασης η μετοχή της Ascendis ενισχύθηκε κατά 11,6%, ενώ τα ΜΜΕ της χώρας σημειώνουν πως το επενδυτικό ταμείο Coast2Coast, που είναι ο μεγαλομέτοχος της Ascendis αντιμετώπισε προβλήματα και δεν μπόρεσε να εκπληρώσει τις δανειακές του υποχρεώσεις, με αποτέλεσμα οι τράπεζες να πωλήσουν μετοχές έναντι χρέους.
 
Ήδη τον περασμένο Σεπτέμβριο η Ascendis ανακοίνωσε την πώληση μίας ακόμα επιχειρηματικής δραστηριότητας, αυτή της βιοεπιστήμης, από την οποία προερχόταν το 12% των εσόδων της, σε μια προσπάθεια να επικεντρωθεί στις βασικές της εργασίες.   
 
Η Ascendis Health είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο του Γιοχάνεσμπουργκ και προέβη στην εξαγορά της Remedica το 2016 έναντι €335 εκατ., στα πλαίσια ενός επιθετικού προγράμματος εξαγορών που φαίνεται πως τελικά δημιούργησε θέματα ρευστότητας. H Remedica ιδρύθηκε το 1960 από τον Χριστάκη Παττίχη και διαθέτει πάνω από 300 φαρμακευτικά προϊόντα σε 100 χώρες, κυρίως σε αναδυόμενες αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Μέσης Ανατολής, της Ασίας, της Αφρικής και της Νότιας Αμερικής.
 
Παρέχει βασικά φάρμακα, όπως η θεραπεία της ελονοσίας και αντιβιοτικά για την παγκόσμια μη-κυβερνητικές οργανώσεις, συμπεριλαμβανομένων αξιόπιστα ιδρύματα, όπως η Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας, Γιατροί Χωρίς Σύνορα και του Διεθνούς Ερυθρού Σταυρού.

Δειτε Επισης

Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls