Bakertilly: Με νέα ταυτότητα στον τομέα επαγγελματικών υπηρεσιών

«Με τόσες διαταραχές γύρω μας, το να παραμένεις ακόμη όρθιος δεν αποτελεί επιλογή. Η επιτυχία έρχεται όταν προχωράς ένα βήμα μπροστά», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Bakertilly Μάριος Κλείτου, παρουσιάζοντας τη νέα ταυτότητα της εταιρείας.

Παραμένοντας ως μια από τις κορυφαίες εταιρείες ελεγκτών, λογιστών, φοροτεχνικών και επιχειρηματικών συμβούλων που δραστηριοποιούνται στην Κύπρο και τα Βαλκάνια, η Bakertilly παρουσίας το νέο λογότυπό της τη Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου στα κεντρικά της γραφεία στη Λευκωσία.

«Υπάρχει ένας λόγος πίσω από κάθε αλλαγή» είπε ο κ. Μάριος Κλείτου, παρουσιάζοντας το νέο λογότυπο, καθώς και τη νέα του γραμματοσειρά. «Η ανάπτυξη βρίσκεται στην καρδιά της επιχείρησής μας. Το νέο μας σύμβολο είναι εμπνευσμένο από την οργανική ανάπτυξη και τα πρότυπα που βρίσκονται στη φύση. Συμβολίζει την ικανότητά μας να είμαστε ευέλικτοι και προσαρμόσιμοι στις μοναδικές ανάγκες των πελατών μας », δήλωσε χαρακτηριστικά.

Η επωνυμία έχει γίνει μια λέξη (bakertilly) που θέλει να δείξει σύνδεση, καθώς και εγγύτητα με τους πελάτες και τους υπαλλήλους, εισερχόμενοι σε μια νέα ευημερούσα εποχή επαγγελματικών υπηρεσιών. Με το νέο σύνθημα «Τώρα για αύριο», η bakertilly έχει ως στόχο να παρακινήσει το κοινό και τις επιχειρήσεις πως πρέπει να αναπτυχθούν ως άτομα και στη συνέχεια ως επιχειρήσεις, πάντα προσπαθώντας να προετοιμαστούν για ένα καλύτερο μέλλον. Εμπνευσμένο από τις τραγωδίες που σημειώθηκαν ανά το παγκόσμιο τόσο στον οικονομικό, πολιτικό και περιβαλλοντικό τομέα.

Η Bakertilly έχει ως στόχο να είναι κάτι περισσότερο από μια εταιρεία παροχής επαγγελματικών υπηρεσιών, δίνοντας περισσότερα από τα αναμενόμενα στους πελάτες της, κάνοντας την Κύπρο να ξεχωρίζει σε αυτόν τον τομέα. Η συνέργεια, η αποφασιστικότητα και ο επαγγελματισμός είναι από τα βασικά συστατικά που καθιστούν την bakertilly ικανή ομάδα να χειριστεί όλα τα καθήκοντα που της έχουν ανατεθεί με επιτυχία. Ανεξαρτήτως μεγέθους της ανάθεσης, μπορεί να διαθέσει ένα έμπειρο άτομο ή ομάδα για να καλύψουν τις ανάγκες κάθε πελάτη, επιλύοντας πολύπλοκα επιχειρηματικά προβλήματα και αντιμετωπίζοντας τις απαιτητικές προκλήσεις του αύριο.

Μιλώντας για τη νέα ταυτότητα, ο Ted Verkade, Διευθύνων Σύμβουλος του δικτύου, δήλωσε: "Πέρα από την τεχνογνωσία μας και την αποδεδειγμένη μας ικανότητα να εξυπηρετούμε πελάτες ανά το παγκόσμιο, θέλουμε η Baker Tilly να είναι συνώνυμη με τη δέσμευσή μας για κτίσιμο εξαιρετικών σχέσεων και  την εξασφάλιση ενός μεγάλου μέλλοντος.

Αυτό είναι που μας διαφοροποιεί και που μας ξεχωρίζει. Λάβαμε τώρα αποφάσεις, για να διαμορφώσουμε ένα επιτυχημένο αύριο για τους πελάτες μας, τους ανθρώπους μας, το επάγγελμά μας και τις κοινότητές μας. Από σήμερα, Νοw, for  tomorrow,  θα εξυπηρετoύμε τόσο το σκοπό μας όσο και το σλόγκαν μας, παραμένοντας έτσι στην πρώτη γραμμή της επικοινωνίας μας.
 
"Η ανάπτυξη βρίσκεται στην καρδιά της επιχείρησής μας. Το νέο μας σύμβολο είναι εμπνευσμένο από οργανικά μοτίβα ανάπτυξης που βρίσκονται στη φύση. Αναδεικνύει την ικανότητά μας να είμαστε ευέλικτοι και προσαρμόσιμοι στις μοναδικές ανάγκες των πελατών μας. Το λεκτικό σύμβολο είναι σε  πεζά γράμματα για να αναπαριστά τον προσωπικό μας και προσιτό χαρακτήρα. Η απομάκρυνση του χώρου μεταξύ Baker και Tilly αναπαριστά το συνεκτικό μας δίκτυο. "
 
Η έμφαση στη νέα μας ταυτότητα αντικατοπτρίζει την επιθυμία της Baker Tilly International για μια πιο ενιαία αντιπροσώπευση σε όλο το παγκόσμιο δίκτυο της. "Η απόφασή μας να κάνουμε αυτήν την αλλαγή τώρα είναι επειδή τις τελευταίες δύο δεκαετίες το δίκτυο Baker Tilly εξακολούθησε να αναπτύσσεται και να εξελίσσεται και αυτό πρέπει να αντανακλάται στο branding μας. Μια συνoχή σε ότι αφορά το brand καθιστά ευκολότερο για τους ανθρώπους να εκτιμούν ποιοι είμαστε, τι κάνουμε και πώς δραστηριοποιούμαστε στις διάφορες αγορές ", δήλωσε ο Ben Lloyd, Διευθύνων Σύμβουλος της Baker Tilly International.
 
Η νέα τοποθέτηση της Baker Tilly αναπτύχθηκε μετά από διαβουλεύσεις με τους πελάτες, συνεργάτες και υπαλλήλους των μελών της Baker Tilly. Έχει σχεδιαστεί  με τέτοιο τρόπο ούτος ώστε να είναι ευκολότερο και  πιο κατάλληλο για ψηφιακή και online χρήση.
 

Δειτε Επισης

Το Needle 2024 συνεχίζει με την σειρά παράλληλων δράσεων: Needle & Thread Talks
Νέα παγκύπρια αιμοδοσία από τη CNP CYPRIALIFE
ΜΙΕΕΚ: Συζήτηση στρογγυλής τραπέζης για τις προκλήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας
Πώς οι εταιρείες μπορούν να μειώσουν το κόστος του στόλου τους αυξάνοντας την ασφάλεια στους δρόμους
Ολοκληρώθηκε το Κλειστό Πρωτάθλημα Σκακιού στην Κύπρο
CIM Summit 2024: Πλατφόρμα ενημέρωσης και ανταλλαγής ιδεών
Davood Shamsi: Με εμπειρία σε Apple και JP Morgan στο 3ο Digital Cyprus Conference
ΟΕΒ, Τράπεζα Κύπρου και Deloitte στο Λονδίνο-Παρουσίαση επαγγελματικών ευκαιριών για επαναπατρισμό Κύπριων
Το κοινό «αγκάλιασε» την εκστρατεία του Bean Bar απέναντι στον καρκίνο του μαστού
Σύσταση Δικτύου Επιχειρήσεων Καινοτομίας από την ΟΕΒ